Iemand enig idee of die 76 KT's makkelijk zijn te voorzien van een stereo link mod voor een paartje? Zoiets als ze bij de Warm Audio's ook kunnen doen, met een schakalaar? Wie zou dat netjes kunnen en wat moet zoiets moet kosten?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature currently requires accessing the site using the built-in Safari browser.
In de USA zitten wel wat bedrijfjes die die mod aanbieden, deze bijvoorbeeld:Iemand enig idee of die 76 KT's makkelijk zijn te voorzien van een stereo link mod voor een paartje? Zoiets als ze bij de Warm Audio's ook kunnen doen, met een schakalaar? Wie zou dat netjes kunnen en wat moet zoiets moet kosten?
Akoestische gitaar. BTW dit is stereo vandaar dat soms 1 kant even zachter staat dan de andere. deze is random veel "peak reduction" en dan weer weinig. Ik ga er van uit dat je weet wat je hoort anders zit je in de verkeerde draad. De ruis is van de Microphone!
Ik vind die apparaten ook verleidelijk voor die prijs, maar na het bekijken van deze video heb ik toch mijn twijfels: https://www.youtube.com/watch?v=cEpUCcV_SBM Uiteraard is dat ook maar een opinie, maar over het algemeen geeft hij wel uitgebreide en naar mij idee eerlijke reviews. Aan de andere kant, hij is wel een pro en veeleisend, dus voor gewoon thuisgebruik zal het misschien allemaal wel meevallen.
Ik heb het filmpje niet verder bekeken, maar volgens de comments vergelijkt hij de verkeerde compressors en verwacht hij ander gedrag van de compressor. Dus ik denk dat het "pro" gehalte wel eens tegen kan vallen. Over het algemeen zie ik behoorlijk lovende reviews van de KT clones, een eventuele buizen upgrade schijn het nog wat te kunnen verbeteren.Ik vind die apparaten ook verleidelijk voor die prijs, maar na het bekijken van deze video heb ik toch mijn twijfels: https://www.youtube.com/watch?v=cEpUCcV_SBM Uiteraard is dat ook maar een opinie, maar over het algemeen geeft hij wel uitgebreide en naar mij idee eerlijke reviews. Aan de andere kant, hij is wel een pro en veeleisend, dus voor gewoon thuisgebruik zal het misschien allemaal wel meevallen.