[ambient/soundscape] Milkomeda

Leuke avatar eeeh... ik bedoel leuk trackie. Het is is meer een samenraapsel van grappige geluidjes vind ik. Echt een track wil ik ´t niet noemen, meer een collage of zo.... Zitten wel toffe stukjes bij trouwens.
 
Origineel geplaatst door ProtoHuman
Leuke avatar eeeh... ik bedoel leuk trackie. Het is is meer een samenraapsel van grappige geluidjes vind ik. Echt een track wil ik ´t niet noemen, meer een collage of zo.... Zitten wel toffe stukjes bij trouwens.

thanks, ja een soundscape is het. Geen touw aan vast te knopen dus :D

ik denk dat ik me maar weer terug toespits op electro funk en dub. :)
 
Muziekje past wel bij een onderwater documentaire.
 
Origineel geplaatst door fuse
Muziekje past wel bij een onderwater documentaire.

Milkomeda komt van het samenraapsel Milky Way en Andromeda. Deze twee sterrenstelsels gaan botsen over miljoenen jaren. Dus space/ruimte/sterrenkunde is de inspiratiebron!
 
Dat is ambient muziek,je eigen fantasie even via een instrument vastleggen.En je kunt beter naar een ambient site ergens op internet gaan.Ik mag het.
Want hier,ben je beter weg met trance,dance,en hardbeat.Zolang je maar een paar drumboxen hebt.Meer hoef je niet te hebben voor synthforum hier.
 
Origineel geplaatst door sinew1958
Dat is ambient muziek,je eigen fantasie even via een instrument vastleggen.En je kunt beter naar een ambient site ergens op internet gaan.Ik mag het.
Want hier,ben je beter weg met trance,dance,en hardbeat.Zolang je maar een paar drumboxen hebt.Meer hoef je niet te hebben voor synthforum hier.

dank.. het is wel een beetje waar wat je zegt. Het is toch vooral trance/hardcore en beats wat de klok slaat. Toch komen er regelmatig wat andere genres voorbij hoor. Alleen het animo daarvoor is wat laag.
Maar weet je toevallig een goeie ambient muziek/track post forum?

R
 
Mij beviel hij wel, ik moet bekennen dat hij meer op achtergrond dan voorgrond speelde, maar het luisterde erg lekker weg.

Voor mij hoeft het ook niet altijd 7 minuten lang patterns distorten zijn, dus dit lust ik wel! :)

Die "vals" wegvallende plong is trouwens een echt Vangelisklankje, leuk gedaan!
 
Origineel geplaatst door Nicolas 2000
Mij beviel hij wel, ik moet bekennen dat hij meer op achtergrond dan voorgrond speelde, maar het luisterde erg lekker weg.

Voor mij hoeft het ook niet altijd 7 minuten lang patterns distorten zijn, dus dit lust ik wel! :)

Die "vals" wegvallende plong is trouwens een echt Vangelisklankje, leuk gedaan!

thnx

Ik moet eerlijk bekennen dat dat geluidje puur toevallig is ontstaan.. Ik vond het ook wel wat hebben
 
Origineel geplaatst door Arv
dank.. het is wel een beetje waar wat je zegt. Het is toch vooral trance/hardcore en beats wat de klok slaat. Toch komen er regelmatig wat andere genres voorbij hoor. Alleen het animo daarvoor is wat laag.
Maar weet je toevallig een goeie ambient muziek/track post forum?

R
Google even met de woorden ambient en je vindt wel wat.
 
lekker, ik hou wel van dit soort type ambient, het doet me denken aan pete namlook kwa stijl.

goed bezig voor een eerste ambient track :)
 
Mooi hoor, ik luister vaak naar dit soort muziek , tja ambient soundscape hoe je het wil noemen.
:okdan:
 
Thanks allen!

Ik heb de SY77 herontdekt denk ik. Het ding stond een tijd stil in de hoek, maar je kunt er de meest bizarre geluiden uit toveren.. Is deze machine onderschat??

R
 
Origineel geplaatst door fuse
Muziekje past wel bij een onderwater documentaire.

idd, wel lekker wat je hier heb neergezet, er zitte een paar wrede stukken in.
begin tot 1.43 en 4.22 tot 6.17, met andere woorden ik vind dat stukje gepingel zeg maar niet zo bijzonder :kroon:
 
Origineel geplaatst door The Great One
idd, wel lekker wat je hier heb neergezet, er zitte een paar wrede stukken in.
begin tot 1.43 en 4.22 tot 6.17, met andere woorden ik vind dat stukje gepingel zeg maar niet zo bijzonder :kroon:

Dank, o great one :D

Trouwens, ik heb de smaak te pakken en ga proberen een part 2, 3, 4 ofzo te maken. Het is gewoon ook super leuk om te maken! Ik denk dat er ook iets meer non-electronische klanken in komen.
 
Origineel geplaatst door Arv
Dank, o great one :D

Trouwens, ik heb de smaak te pakken en ga proberen een part 2, 3, 4 ofzo te maken. Het is gewoon ook super leuk om te maken! Ik denk dat er ook iets meer non-electronische klanken in komen.

hehe , vooral mee doorgaan, zou je niet eens wille proberen om dit soort achtergronden te verwerken in combinatie met verassende beats? (breaks)

:kroon:
 
Origineel geplaatst door The Great One
hehe , vooral mee doorgaan, zou je niet eens wille proberen om dit soort achtergronden te verwerken in combinatie met verassende beats? (breaks)

:kroon:

alles kan :D
 
Back
Top