Spaces[Ambient]

just a dude

Stamgast
Lid sinds
24 juni 2018
Berichten
410
Ambient nummer gemaakt in 2 dagen:peukie:....en ik dacht opeens.....prima zo.:D
Maar goed ik maak meer downtempo achtig tot house tracks dus dit is een beetje out of mijn comfort zone.
Dus graag feedback welkom want normaliter ben ik wel paar weken zoet met 1 track van begin tot eind stadium.
 

Attachments

  • spaces 2.mp3
    6,5 MB · Bekeken: 115
Ze zeggen dat ambient gemakkelijk is om te maken,weinig of geen akkoorden,gewoon wat klanken vervormen,uitrekken hier en daar een een kraakje,een reverbje,een drone,enz.En gedaan.Toon en sfeer ,geen opdringerige muziek.In de ambient heb je wel verschillende stijlen,en heb je wat jij graag maakt ook ambient house of dub.Er is geen bepaalde noemer op te plakken aan deze genre.Eigenlijk kun je altijd spreken van ambient muziek als je een bepaalde mystieke sfeer creƫert.
Dus wat is goed en wat is slecht,het is aan te luisteraar te oordelen of dat soort ambient hem ligt.
Dit nummer is een melancholische soundscape,die ik kan smaken in een bepaalde gemoedstoestand.Vlug gemaakt kan dikwijls veel beter zijn dan nummers waar je weken aan bezig bent.8)
 
Thx voor de feedback Sinew :baco:Er zitten hier en daar nog wat irri frequencies hoor ik maar dat los ik zo op en misschien release ik het wel..Dus deze gaat offline.:doei:
 
ik heb een playlist genaamd SPACE op spotify, zou hem zeker toevoegen. Lekker op de bank, ogen dicht en spacen. Heerlijk. Keep up the good work

ps. hij mag nog 5 minuten langer!!
 
Back
Top