korg Zero 8

Music is created in a dynamic process, where the artist works in a fluid fashion following their inspiration freely. The tools of the stage/studio have become more like instruments, to be played and manipulated in realtime as part of this creative process. Mixing, control, and effects all are part of the performance, and all are at the core of this revolutionary new instrument. ZERO LIVE CONTROL MIXER --- you have just met the future.

En hier lezen we meer.....

Er is ook een zero 4 met...jawel...4 kanalen...

zero8centerci9.jpg
 
Bericht door een moderator:


worthwg4.gif


:P
 
Origineel geplaatst door rickrock
ziet er vet uit!

Prijskaartje?

in de naam zegt het al toch :)

8 nullen en 4 nullen ;)
 
Mooi hoor. Die lampjes schijnen ook nog functioneel te zijn, channel wordt blauw verlicht als je een kanaal met firewire gebruikt (?). Zoals ik het nu begrijp is het (min of meer) een Yamaha 01X maar dan met een analoge look en feel. De EQ's zijn in werkelijkheid gewoon digitale EQ's. Ik ben benieuwd hoe prettig (of niet) deze in de praktijk zal werken. Het zou zomaar een schot in de roos kunnen zijn van Korg. Maar dat moet nog blijken tuurlijk ;).
 
Ik vind deze mixers echt übercool! Eindelijk weer eens iets echt nieuws: mixer, audio interface en controller in één.
Met een paar innovatieve extra's.
Ok, je hebt wel al die Xone 3D, maar die is wel echt gericht op Ableton & Traktor, en bovendien erg duur.
Zo op de specs & plaatjes afgaande, heeft Korg er echt goed over na gedacht, en ze geschikt gemaakt voor een bredere doelgroep.

Ik wil ze allebei! De Zero4 voor m'n DJ/laptop sets, de Zero8 voor livesets.
Ben heel benieuwd naar de prijzen. Op een ander forum zag ik rond de 1000(Z4) & 1500 (Z8) euro. Ik weet niet hoe betrouwbaar die prijzen zijn, maar dat lijkt me redelijk.

grtz,

Zero1 (volgens de Korg naamstelling dus een éénkanaals mixer, oftewel soort van volumeknop....)
 
cker dik ja :biertje:

staat ook een filmpje van op sonicstate.com ... kan de directlink ff niet zoeken aangezien me internet te traag is...
 
't is bling-bling, maar wel praktisch die lampjes..
zie je tenminste ook nog wat je doet op van die underground-parties waar ze bezuinigd hebben op licht bij het podium :D
 
Back
Top