Maak 'N Stukkie Drum & Bass

Origineel geplaatst door Leendert
Volgensmij V-Station of Z3Ta, dat is wat hij ervoor gebruikt.

En punchy komt door layering van goede samples, EQ, en idd Compressie en Distortion. Ik zal binnenkort is een mega sample pack uploaden van drums en prercussie enzo. Allemaal legale packs die door mensen gratis zijn weggegeven. :okdan: (Ik heb die netjes georganiseerd in mapjes ;) )

Klinkt goed! Ik zou willen dat ik wat handiger was met die softsynths - heb een paar demo's gedownload waarmee ik zit te klooien, maar echt dikke bas wil er nog niet uit komen rollen...
 
Origineel geplaatst door Jarno
Klinkt goed! Ik zou willen dat ik wat handiger was met die softsynths - heb een paar demo's gedownload waarmee ik zit te klooien, maar echt dikke bas wil er nog niet uit komen rollen...

Bij mij ook niet hoor, Maar mn kameraad helpt me! Ooit dan komt dat wel. Noisia bijv doet bijna alles met softsynths en moet je hun shit horen! 8)
 
Nog vlug wat herrie posten :D
Deze had ik nog liggen, heb ik eens voor de grap gemaakt na het nuttigen van een redelijk aantal :biertje:

Kan eigelijk ook in de kutmuziek draad, maar heb hem maar hier gesmeten...

Rara, van welke song heb ik dit gepikt...

(mijn excuses voor de belabberde geluidskwaliteit, deftig mixen/masteren moet ik dringend eens leren...)
 

Attachments

  • rara.mp3
    589,8 KB · Bekeken: 73
Origineel geplaatst door Leendert
Bij mij ook niet hoor, Maar mn kameraad helpt me! Ooit dan komt dat wel. Noisia bijv doet bijna alles met softsynths en moet je hun shit horen! 8)

Weet je inmiddels al hoe die baspatch uit z3ta+ is komen rollen? Heb gisteren zitten knoeien maar kom qua sound nog niet eens in de buurt :'(
 
Origineel geplaatst door Jarno
Weet je inmiddels al hoe die baspatch uit z3ta+ is komen rollen? Heb gisteren zitten knoeien maar kom qua sound nog niet eens in de buurt :'(

De Z3ta moet je eigenlijk wel al iets redelijks dik mee krijgen zonder hem nog maar te layeren of een keer gesampled te hebben. Dus eigenlijk zonder fx buiten de synth kun je hier al iets redelijks mee maken. Ik zal is even kijken of ik wat basspatches kan vinden voor je, ik kende er ergens een!
 
Kijk eens aan. B-Complex, goede gozer en zeker leuke basspatches. Heeftie gratis weggegeven. :okdan:

Zal waarschijnlijk tijdelijk op m'n server staan.
(Synthforum moet .zip patches accepteren man! :D )
 
Origineel geplaatst door Leendert
Kijk eens aan. B-Complex, goede gozer en zeker leuke basspatches. Heeftie gratis weggegeven. :okdan:

Zal waarschijnlijk tijdelijk op m'n server staan.
(Synthforum moet .zip patches accepteren man! :D )

Gij zijt mijn held van de dag! Thanks!
 
en nog een domme met breekbiets...:D


en de a-team bassline is ook in de maak....
 

Attachments

  • dynasty.mp3
    834,4 KB · Bekeken: 60
Laatst gewijzigd:
Hier stukje uit een nummer van mij, tijdje geleden gemaakt...

ik zal binnenkort een wat ruiger stukje posten. :maffia:
 

Attachments

  • beat23.mp3
    938,5 KB · Bekeken: 61
Origineel geplaatst door Leendert
Zo.. Weer eens bezig geweest met mn amerikaanse buddy dit weekend. Hoop dat dit wel wat heftiger is in jullie oren! :okdan:

Tering, dit klinkt wel heel erg vet. Moet zeggen dat ik sceptisch was, maar echt een enorme verbetering. Vasthouden dit :okdan:
 
Origineel geplaatst door 1pauluzz1
Tering, dit klinkt wel heel erg vet. Moet zeggen dat ik sceptisch was, maar echt een enorme verbetering. Vasthouden dit :okdan:

Thanks, Ik moet wel erbij zeggen eigenlijk dat ik zelf niet zo goed ben, maar hij leert me veel elk weekend weer iets en soms meerdere dingen en legt me iets uit als ik iets vraag en als we nummers maken verbeterd hij mijn dingen wel hoor maar dat vind ik niet zo erg is beter leer ik ook weer van! ;) :okdan:
 
Origineel geplaatst door Leendert
Thanks, Ik moet wel erbij zeggen eigenlijk dat ik zelf niet zo goed ben, maar hij leert me veel elk weekend weer iets en soms meerdere dingen en legt me iets uit als ik iets vraag en als we nummers maken verbeterd hij mijn dingen wel hoor maar dat vind ik niet zo erg is beter leer ik ook weer van! ;) :okdan:

Ik ben jaloers, privé les gewoon :)

BTW, is die drum-pack al beschikbaar? :)
 
Origineel geplaatst door Jarno
Ik ben jaloers, privé les gewoon :)

BTW, is die drum-pack al beschikbaar? :)

Hehe jep prive les, ik kende hem voordat ik maar wist wat producen was en toen begon ik met hardcore en heeftie me 1 of 2 keer geholpen met sounds en soms wat tips gegeven en toen zei ik een keer ik zou best drum en bass willen doen en dat vond ie echt gaaf. Ik moet die drumpack nog ergens uploaden want hij pas niet op mn kleine webserver. weet iemand waar je minimaal 1 gb kunt uploaden en waar dat redelijk snel gaat en waar geen limit op zit kwa downloads?
 
Origineel geplaatst door Leendert
Hehe jep prive les, ik kende hem voordat ik maar wist wat producen was en toen begon ik met hardcore en heeftie me 1 of 2 keer geholpen met sounds en soms wat tips gegeven en toen zei ik een keer ik zou best drum en bass willen doen en dat vond ie echt gaaf. Ik moet die drumpack nog ergens uploaden want hij pas niet op mn kleine webserver. weet iemand waar je minimaal 1 gb kunt uploaden en waar dat redelijk snel gaat en waar geen limit op zit kwa downloads?

Je kan hem als een torrent uploaden. Ik zelf heb wel een server waar hij op kan staan, maar niet de bandbreedte om veel downloaders af te kunnen handelen, dus dan zou hij daar vlot weer vanaf kunnen verdwijnen...
 
na een geslaagd drum n bass-feestje en een poging om mijn gabberbeats 's wat interessanter te maken kwam er opeens iets uit dat hier niet misstaat denk ik zomaar :W
 

Attachments

  • gabbernbass.mp3
    793 KB · Bekeken: 60
Origineel geplaatst door Nightstorm
na een geslaagd drum n bass-feestje en een poging om mijn gabberbeats 's wat interessanter te maken kwam er opeens iets uit dat hier niet misstaat denk ik zomaar :W

nou, vind t eigenlijk nog wel iets hebben }:|
 
Back
Top