Maak 'N Stukkie Drum & Bass

Origineel geplaatst door Franz.K.
Het lijkt wel alsof jullie allemaal stukjes uit één en dezelfde track posten


hahaha :D als jij dan een mooie mix maakt hen je hier het einde van de track:okdan:
 

Attachments

  • ultra.mp3
    737,6 KB · Bekeken: 59
he lukast lekker 4x4 voor breekbiets....ga nu ook maar weer eens een dnbtje in elkaar knallen maar dat zal weer uitmonden in 99%gabber 1% breaks
 
minder hard dan verwacht maar ja...jaren geen dnb gemaakt (en geen bier om 11:00)
 

Attachments

  • bloedlichaam.mp3
    591,1 KB · Bekeken: 68
wacht maar met bier gaat het veel beter....ga later nog eentje knallen ('s avonds)
 
Origineel geplaatst door plieuw
wacht maar met bier gaat het veel beter....ga later nog eentje knallen ('s avonds)

Haha oke! Niet te veel he want dan hoor ik nooit meer iets van je! :D
 
even snel in elkaar gestoken deze morgen.
beetje old skool.
 

Attachments

  • deer.mp3
    998 KB · Bekeken: 67
Ja en lukast das ook nog een mijn favorite film. klokwerk oranje
 
Ik zou het hier niet eens durven te posten, anders gaat Leendert de Allmighty klagen dat de kicks te kapot zijn ..
 
Een stukkie dan :P
 

Attachments

  • project rendered.mp3
    859,2 KB · Bekeken: 57
Origineel geplaatst door =XTRECIST=
Ik zou het hier niet eens durven te posten, anders gaat Leendert de Allmighty klagen dat de kicks te kapot zijn ..

posten poste! :dj:
 
en nog eene krijg de smaak al wat te pakken, maar nog niet de smaak van bier....
 

Attachments

  • cybertron.mp3
    858 KB · Bekeken: 51
Origineel geplaatst door plieuw
en nog eene krijg de smaak al wat te pakken, maar nog niet de smaak van bier....

Klinkt lekker!
 
Re: Maak 'N Stukkie Drum & Bass

Origineel geplaatst door Leendert
Veel plezier en hier is mijn eerste bijdrage alvast. :okdan:

Oke smart ass:

Qua klank klinkt t erg redelijk blikkerig en plat. T klinkt alsof je ook een soort externalizer hebt gebruikt, t ligt niet dik in je oren.
Percussie is welleuq. De zaag zou wat meer laag mogen hebben, en overall samples sowieso dikker. Ik hoop dat je wat geleerd hebt van de HC kick kunde om iets massiefs te laten klinken, zodat je t in je nieuwe richting kan toepassen.

Suc7.
 
Back
Top