roland sh201

tarreltje

Ingeburgerd
Lid sinds
30 april 2006
Berichten
35
aangezien de sh201 een wat nieuwere versie van de jp8080 is was mijn vraag of ik de soundsets van vengeance voor de jp8080 ook kan gebruiken op mijn sh201?? Heeft iemand hier ervaring mee.
 
Re: roland sh201

Origineel geplaatst door tarreltje
aangezien de sh201 een wat nieuwere versie van de jp8080 is ...

'k Schat de JP toch een HEEEEL stuk hoger in, maar dat terzijde....
 
Ik heb het over nieuwer en niet beter :) . Die soundsets van synthdesign heb ik al, maar in ieder geval bedankt voor je tip. Zijn er nog meer van dat soort sites?
 
Dus je hebt een SH gekocht voor de JP geluiden? Ik snap hem niet. Had je toch net zo goed een 2e hands JP kunnen kopen?
 
Hmm zo raar is dat toch niet? Voor ietsje meer geld heb je een splinternieuwe SH die volgens mij inderdaad vrijwel hetzelfde kan als een JP.

Maar ik wil niet vervelend doen ofzo, maar als er één synth is waarvoor je niet zo snel soundsets hoeft te kopen lijkt me dat me wel de SH-201 met z'n duidelijke en eenvoudige interface. Dus ga eens wat aan die knoppen draaien zou ik zeggen ;) Vooral supersaw geluiden lijken me erg makkelijk om daarmee te maken.
 
Het lukt me ook al aardig, heb even moeten uitzoeken hoe ik voor mij de filters moest instellen. Het lukt me alleen niet de befaamde superstring er uit te krijgen. Ik kom in de buurt maar het is m net niet, ik mis iets...

Daarom dacht ik mischien kom ik iets tegen in die presets. En sh is cker makkelijk en simpel te bedienen
 
Back
Top