Mijn studio annex crib XI [post hier foto's!]

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
00048.jpg
 
dione zou een groot breedbeeld scherm niet een mooie toevoeging zijn? Ik zie nu nogmaar een klein schermpie in een bos van dure appartuur ;)

Grappig dat mensen vaak niet investeren in spullen die ze dagelijks gebruiken. Ik zie ook altijd foto's van studio's met veel apparatuur, en dan een krakkemikkig stoeltje en een muis die een bewegingsruimte van 2cm heeft ;)
 
Origineel geplaatst door dione
00051.jpg

Die mixer zo schuin in je rack werkt dat nou prettig? ik vind plat op tafel toch een stuk fijner.
 
Origineel geplaatst door deniax
Grappig dat mensen vaak niet investeren in spullen die ze dagelijks gebruiken. Ik zie ook altijd foto's van studio's met veel apparatuur, en dan een krakkemikkig stoeltje en een muis die een bewegingsruimte van 2cm heeft ;)

Jaaah jaaah... het stoeltje... :D

Soms, hèèl soms wil ik nog wel eens naar zinvolle opmerkingen luisteren... ;)

studio_0907.jpg
 
Origineel geplaatst door manvsmachine
Die mixer zo schuin in je rack werkt dat nou prettig? ik vind plat op tafel toch een stuk fijner.

ik heb mijn spirit studio (zelfde formaat) ook zo staan, ideaal voor als je niet zoveel desk ruimte hebt. Bovendien heb je alle controls binnen handbereik, met plat op de tafel moet je echt nog wat moeite doen om overal bij te komen ;)
 
Origineel geplaatst door Hanz
Jaaah jaaah... het stoeltje... :D

Soms, hèèl soms wil ik nog wel eens naar zinvolle opmerkingen luisteren... ;)

En hoe bevalt dat nou, rijden van je computer naar je synths?

Mooi stoeltje hoor!! ;)
 
Origineel geplaatst door deniax
dione zou een groot breedbeeld scherm niet een mooie toevoeging zijn? Ik zie nu nogmaar een klein schermpie in een bos van dure appartuur ;)

Grappig dat mensen vaak niet investeren in spullen die ze dagelijks gebruiken. Ik zie ook altijd foto's van studio's met veel apparatuur, en dan een krakkemikkig stoeltje en een muis die een bewegingsruimte van 2cm heeft ;)

jaha t stoelt je - ik heb er twee t bekende leren bureau draaistoel ding
dar zit je achter over in en werkt niet elke keer weer die grote stoel weg rollen en hopla t retro linnen stoeltje weer terug ,..uiteindelijk wilje toch na een lange dag achetr "de machines "een grote draaiende bureau stoel lekker :peukie: :doei: :engel: :Z :Z :Z ...*D

ik hebt zelde toch steeds schuiven metje spullen ik probeer nu mn fx en analoge spullen rechts te houden handig met bekabelen ,..
en mn polysynths links naast mn mixer,..en uhh orgelhaha
pix volgen ,..eerst dese dikkerd een plaatsje geven
net binne dk700 flinke ssm jongen ,..hoop dat ie volwassen genoeg is tussen de andere

:walker:
 
en mbt dion zn recht op mixer tyd je zo gewerkt met mixert vooje neus ,..was een behringer 2624 ,...wel alles binne hand bereik ,..bv mn dr2000 si redelijk diep 1.10 meter best lastig soms ...
ik ga van de winter weer ...balen kwam er laatst achter dat zoast nu staat de verwarming knop helemaal weggebouwd is
thank gxd its summer 8)
pix vergeten asnog dan

maaruh stonder dan ???
Sly Dog
Bericht door een moderator:
Generaliserende opmerkingen verwijderd.
:halleluja
geef niet zal vast wel niet door de beugel gekundt hebben
 

Attachments

  • s4020053.png
    s4020053.png
    672,6 KB · Bekeken: 63
dion ehoezoo hebbie je se 1 gehoudn en de moog voyager wegedaan ..toch geen centen kwestie vindtje de se 1 beter ?
 
Origineel geplaatst door Flying Panther
En hoe bevalt dat nou, rijden van je computer naar je synths?

Mooi stoeltje hoor!! ;)

transistorcontrolled ..mannetje op zn stoel!:D
 
ik heb net mn leren burostoel ingeruild voor een praktische kruk :) een goedkope houten even voorlopig ben benieuwd hoe snel er weer wat anders staat :D
 
Origineel geplaatst door deniax
dione zou een groot breedbeeld scherm niet een mooie toevoeging zijn? Ik zie nu nogmaar een klein schermpie in een bos van dure appartuur ;)

Haha...die monitor is niet zo klein hoor,en bovendien een heel goede ;) ...maar een breedbeeld monitor komt er nog wel eens...

Origineel geplaatst door manvsmachine
Die mixer zo schuin in je rack werkt dat nou prettig? ik vind plat op tafel toch een stuk fijner.

Zoals reeds beantwoord in "Studio annex crib" part 1 t/m 352 : Ja,dat werkt juist superlekker en bespaart een hoop ruimte...

Origineel geplaatst door manvsmachine
Ah die charisma zorgt dus voor al die dikke tracks

Nee,dat doet die schuin geplaatste mixer :D

Origineel geplaatst door R-ond
dion ehoezoo hebbie je se 1 gehoudn en de moog voyager wegedaan ..toch geen centen kwestie vindtje de se 1 beter ?

De Se1-x is een veel uitgebreidere synth dan de Voyager,plus is makkelijker te editten en ligt veel prettiger in de mix...ik heb ook een ATC-1 trouwens...beide synths vind ik persoonlijk veel prettiger en veelzijdiger dan de Voyager...en veel beter bruikbaar voor de muziek die ik maak (hardcore)...
 
Origineel geplaatst door R-ond
en mbt dion zn recht op mixer tyd je zo gewerkt met mixert vooje neus ,..was een behringer 2624 ,...wel alles binne hand bereik ,..bv mn dr2000 si redelijk diep 1.10 meter best lastig soms ...
ik ga van de winter weer ...balen kwam er laatst achter dat zoast nu staat de verwarming knop helemaal weggebouwd is
thank gxd its summer 8)
pix vergeten asnog dan

maaruh stonder dan ???
Sly Dog
Bericht door een moderator:
Generaliserende opmerkingen verwijderd.
:halleluja
geef niet zal vast wel niet door de beugel gekundt hebben

Is dit nou een Siel Synthesizer?
 
Origineel geplaatst door Hanz
Jaaah jaaah... het stoeltje... :D

Soms, hèèl soms wil ik nog wel eens naar zinvolle opmerkingen luisteren... ;)

Heel goed Hanz :D :okdan: Dat kan niet anders dan de beste investering/ aankoop ooit zijn :duivels:
 
Origineel geplaatst door mikemix
Hey dione, geen asbak, gestopt?:D

Nee,even aan de kant voor de foto :peukie:
 
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back
Top