Mijn studio annex crib XI [post hier foto's!]

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Meteen even een testje gedraaid met de korg KMS-30 sync box.
Draait als een zonnetje!
Superstrak, en via de 808 sync ik mijn SH-101 aan.
Weer wat dagen de tijd om wat in elkaar te flansen.

62f907k.jpg
 
Het ziet er wel leuk uit, maar zo'n spirit live 4 is echt, aaarghhh.

Ik moet er wel eens monitors mee mixen in een klein pop-podiumpje, en je moet echt te veel draaien voordat de desbetreffende knop iets doet en dan merk je het een beetje. Met name de levensduur is erg slecht, de tafels kunnen vrij weinig hebben als het gaat om stof en etc etc. De contacten in de send/returns en aux-send's van die tafel waar ik het over heb zijn al flink versleten, en die tafel is nu net een jaartje of 9/10 oud. Een live tafel moet toch wel iets langer mee kunnen gaan vind ik.

Ik weet niet of je hier ook last van hebt ?

Het is iniedergeval wel beter dan die gare 4 track van tascam die ik gebruik.
 
heb ook een soundcraft spirit live staan en die moet dringend schoongemaakt worden, enkele dode kanalen en veel gekraak (elke gain). al een geluk dat ik ze slechts vr een appel en een ei gekocht heb...

wel een mooie klank verder (als het niet kraakt) en goede EQ vind ik
 
Origineel geplaatst door Ro9
Ik heb voorals nog geen problemen ondervonden met de spirit.
Hij valt me alleen iets tegen wat betreft afmetingen, hij is een stuk groter dan ik verwacht had.

De tafel zelf openmaken en schoonmaken of repareren is geen optie?

Jawel, en ik weet dat het een slecht excuses is. Maar geen tijd voor !
 
Morgen komt mijn allerlaatste aan koop binnen een Boss DR670 en dan maak ik een definitieve foto van de W.A.H.-Studio.:D :yamaha:
 
Origineel geplaatst door phochos
Morgen komt mijn allerlaatste aan koop binnen een Boss DR670 en dan maak ik een definitieve foto van de W.A.H.-Studio.:D :yamaha:

kan bijna niet wachten8o)
 
Origineel geplaatst door phochos
Morgen komt mijn allerlaatste aan koop binnen een Boss DR670 en dan maak ik een definitieve foto van de W.A.H.-Studio.:D :yamaha:

Gokje, de DR670, gaat binnen 2 weken weer weg
 
Origineel geplaatst door phochos
Morgen komt mijn allerlaatste aan koop binnen een Boss DR670 en dan maak ik een definitieve foto van de W.A.H.-Studio.:D :yamaha:

Yeah Pochos, definitief is bij jou net zo veranderlijk als het weer in Nederland volgens mij hehe ;)
Ik verwacht dat je hem eerst nog 10x verkoopt en terugkoopt voordat ie echt een vast plekkie krijgt...

Maareh veel plezier met de DR670....hoeveel van die DR bakken zijn er nu ondertussen al niet....onderhand net zoveel als de TR reeks denk ik....
 
Origineel geplaatst door Septic
Yeah Pochos, definitief is bij jou net zo veranderlijk als het weer in Nederland volgens mij hehe ;)
Ik verwacht dat je hem eerst nog 10x verkoopt en terugkoopt voordat ie echt een vast plekkie krijgt...

Maareh veel plezier met de DR670....hoeveel van die DR bakken zijn er nu ondertussen al niet....onderhand net zoveel als de TR reeks denk ik....

Nee, de bedoeling is dat de studio zoals ik hem nu heb (met de Boss DR670 en een Casio RAPMAN voor de vocoder) de studio zo ga behouden. Ik doe nu ook veel met software, zoals Magix Studio 2007XXL en Magix Techno/Trance en daarnaast ook EJay Dance 7.

Phochos:dj:
 
Origineel geplaatst door ruudvee
Nou, dan maar weer eens een feauteau update.

Hee die Sony muis heb ik ook, met memorystick reader erin!
Geweldige muisjes! ;)
 
Origineel geplaatst door Septic
Maareh veel plezier met de DR670....hoeveel van die DR bakken zijn er nu ondertussen al niet....onderhand net zoveel als de TR reeks denk ik....

Van Boss heb ik de volgende drumcomputers gehad:

DR110, DR220A en DR220E (een aantal keer), DR550, DR670 (een paar keer), DR3 (meerdere keren).

Van de TR reeks de volgende:

TR606, TR505 (een paar keer), TR707, TR727.

Phochos:D
 
Origineel geplaatst door ruudvee
Ook ideaal om je mp3's in je pc te pompen. :D

Zo van: "Hoe pomp jij altijd je mp3's in je pc?"
"Nou gewoon, via m'n muis!" 8o)
 
Origineel geplaatst door major-hostage
Oei oei oei, laat R-ond dat maar niet zien !

neeeen ,...kwordt onderhand [gelukkig] bedolven onder de 6 voice 2dco analoge polysynths ..haha
ff genoeg
die ek44 = fm mwhaaa nooit tyd voor willen nemen
 
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back
Top