NI Audio Kontrol 1

NI gaat blijkbaar nog meer markten uitproberen:

QUOTE:
Native Instruments introduces a new kind of audio interface: high-end, professional sound quality, versatile connections, advanced controller functions and a compact and sturdy design – these are the hallmarks of AUDIO KONTROL 1. And it is these characteristics that make this audio interface the first choice for producers, musicians and DJs. Also included are 3 full versions of Native Instruments software – ensuring you can start creating sounds and mixing tracks instantly. The AUDIO KONTROL 1 will be available in October.

2edcdf54b6.jpg


Specs:

- USB 2.0 interface
- 2 inputs, 4 outputs tot 192Khz
- 1 i/o midi interface
- mic pre-amp
- controller functionaliteit met mapping

Prijs zal rond de 279 euro liggen

Link naar NI site
 
Laatst gewijzigd:
leuk en aardig zo allemaal
maar ik zou er toch gelukkiger van worden waneer ze zich eerst compleet storten op
het klaar maken van reaktor voor de intel mac. (en hun andere software natuurlijk ook, maar die heb ik niet ;) )
 
leuk als je van NI houdt, weer zon specifiek apparaatje waar je je afvraagt of je het wel uberhaupt nodig hebt.
 
Origineel geplaatst door Formant
leuk als je van NI houdt, weer zon specifiek apparaatje waar je je afvraagt of je het wel uberhaupt nodig hebt.

Tja.. dat is wat kort door de bocht. Als je nog geen audio interface hebt en die zoekt, dan neem je deze mee in je selectie.
 
mischien ff doorsparen voor en 1820(m of niet), ik weet niet hoe handig dat is zon speciale NI geluidkaart en voor die prijs eigenlijk weinig bijzonders.
 
hmm..waarom niet 4 ingangen met optionele phono-preamps?
 
Origineel geplaatst door Formant
mischien ff doorsparen voor en 1820(m of niet), ik weet niet hoe handig dat is zon speciale NI geluidkaart en voor die prijs eigenlijk weinig bijzonders.

behalve dan dat er
3 full versions of Native Instruments software
included zijn. Dan is het misschien toch wel weer interessant. Is het trouwens een firewire interface?
 
Origineel geplaatst door nuane
Tja.. dat is wat kort door de bocht. Als je nog geen audio interface hebt en die zoekt, dan neem je deze mee in je selectie.

Ten eerste is er voor dat geld genoeg andere keus wat zich in kwaliteit heeft bewezen, wie zegt dat dit van goede kwaliteit is.
Ten tweede is er niets bijzonders aan ofdat je er wat aan hebt ivm traktor bijv (inderdaad phono preamps)

afwachten dus . . . :koffie:
 
Ik word er altijd een beetje zenuwachtig van als een fabrikant die andere producten maakt ineens met een 'high-end, professional quality' audio interface op de markt komt. Hebben ze een team geweldige engineers bij elkaar gehaald, of een standaard PCBtje uit China besteld? We horen de gebruikerservaringen wel :)
 
Origineel geplaatst door gremlin23
Wat een troep!

En weer een mooie onderbouwde reactie zonder het product ooit daadwerkelijk gebruikt of gezien te hebben....
 
Origineel geplaatst door Acidfever
En weer een mooie onderbouwde reactie zonder het product ooit daadwerkelijk gebruikt of gezien te hebben....

Het gebeurd niet vaak dat ik een 'niet onderbouwde reactie' post op het forum. Vind het in dit geval zeer de moeite waard :)
 
Origineel geplaatst door gremlin23
Het gebeurd niet vaak dat ik een 'niet onderbouwde reactie' post op het forum. Vind het in dit geval zeer de moeite waard :)

Hoe kan je zoiets nou bijvoorbaat al zeggen:confused: ....Heb jij hem soms stiekum al getest:P

Wat ik hiermee wil zeggen is dat er als hij leverbaar is binnende kortste keren wel ergens een of andere review opduikt misschien kan je dat eerst afwachten?
Toegegeven hij oogt nogal startrek maar dat zegt niet veel over de innerlijkheid.....me moeder zei het vroeger al het gaat niet om het uitelijk het gaat om het innerlijk of ze hier nou een audio-interface bedoelde weet ik nog steeds niet;)
 
Haha, wat een belachelijk gedoe. Je krijgt de full version van Traktor 3 LE erbij. Traktor 3 lijkt me de full version en le de afgeslankte versie.
Als ik het goed begrijp krijg je dus de volledige afgeslankte versie!:D
 
Voor mij veel te duur en te 'high tech', maar ik vind het wel een mooi design, dat ook goed bij kore past. Reaktor, een Kore en dit apparaatje, een stel mooie boxen, wat een mogelijkheden biedt dat.
 
Back
Top