Vraagje over Plex Vsti.

Keoraf

Nieuwkomer
Lid sinds
28 september 2002
Berichten
3
Locatie
Nederland
Zoals jullie al zien ben ik een nieuweling op dit forum, ik hoop dat ik welkom ben. Ik groet een ieder op dit forum!

Is het mogelijk om Plex op meerdere midikanalen te gebruiken en zoja hoe?
 
Welkom :)

Je kunt hem in ieder geval gewoon nog een keer opnieuw aan het lijstje van VST-instruments toevoegen volgens mij.
 
Dat heb ik zeker gedaan, maar ik weet niet of je het al hebt, een ding is zeker, dit ding heeft heel erg vette geluiden, het is het beste van alle Vst-instrumenten die ik heb!!!
Daarom wil ik het op meerdere midikanalen gebruiken alleen weet ik nog niet hoe.

Dank je wel trouwens, dat je zo snel reageerde en dat ik welkom ben!
 
Zal toch wel iets over in de handleiding staan dan verder?
 
Neen, helaas! Anders had ik het hier niet gevraagd, en als het erin staat, ik kan het nergens vinden
 
Ik heb plex ook.

Ik heb plex ook.

Heb hem nog niet zo veel gebruikt... ik vraag me af hoe jij je geluiden er uit tovert? Ik heb er nog lang niet zulke mooie geluiden uit als uit bijvoorbeeld TC Mercury.

Dat midi staat dat ook niet in de help? meestal staat daar alles in dat je moet weten... anders misschien www.cubase.net ?
 
Ja maar Plex mag je ook niet vergelijken met de Mercury dat is een heel andere Synthesevorm bij de Mercury gaat het om het standaard Oscillator verhaal terwijl we bij Plex wat meer richting het PPG Wave/Microwave idee gaan.
Maar zover ik heb kunnen zien is hij niet Multitimbraal dus zul je hem voor een 2de keer in je VSTi menu moeten laden.
 
Back
Top