DSF Meeting 2006?

Ik zal er ook aanwezig zijn weet alleen ook niet wat ik mee zal nemen.
Misschien effe met Matthijs&Jeroen erover hebben misschien kunnen we een leuke set-up opbouwen.

groet Gert-Jan
 
Origineel geplaatst door mono-poly
Ok de post staat.
Ik zal het volgende meenemen.

- MPC Drummachine
- TR-606
- Serge Modular
- Oberheim Modular

Een Wiard modular zou echt gaaf zijn!
 
Ik ga er van uit dat ik kan komen, en dan neem ik mee:
TB-303 met kenton socket 5 kit
Future Retro 777

eventueel een korg 707 (ja lach maar)

-C-
 
Ik moet nog denken wat ik ga meenemen misschien een gedeeltelijk werkend midibox project maar dat moet ik nog even zien :)
 
Ik laat mijn vriendin liever thuis die verveelt zich daar dood :)
 
*huil* =(

Is het een keer in de buurt, is het PRECIES in het weekend dat ik effe in het buitenland zit.
Nah, ik zie de foto's wel verschijnen...
 
Origineel geplaatst door richard2000
Misschien kom ik wel, maar ik heb alleen nix om mee te nemen =( , ja een PC met softsynths ofzo :D

dan neem je toch je soldeerbout en scoop mee :p. kun je reparaties gaan doen
 
Als ik kom wel :D

vraag maar aan hanz:engel:
 
Origineel geplaatst door GiJay
zijn nieuwkomende belgen zonder gear =( =( ook welkom?
Dat wilde ik dus ook al vragen. Ik heb wel gear, maar ben niet van plan iets mee te nemen. Kan er ook gewoon gepraat worden, of gaat iedereen daar als een gek knopjes draaien?
 
Origineel geplaatst door DJefke
Dat wilde ik dus ook al vragen. Ik heb wel gear, maar ben niet van plan iets mee te nemen. Kan er ook gewoon gepraat worden, of gaat iedereen daar als een gek knopjes draaien?

denk je dat er genoeg gear en headphones zijn zodat iedereen tegelijkertijd knoppen kan draaien?

denk 't niet hoor... en met headphones heb je ook geen last van overmatige herrie, dus tijd genoeg
om te babbelen...

ik kom ook wel denk ik,... misschien met wat gear, we'll see



P.S. d'r komt toch wel 1 CD-speler met een leuke installatie waar iedereen een zelfmeegenomen track mag laten horen? :P
 
Origineel geplaatst door trigg
denk je dat er genoeg gear en headphones zijn zodat iedereen tegelijkertijd knoppen kan draaien?

denk 't niet hoor... en met headphones heb je ook geen last van overmatige herrie, dus tijd genoeg
om te babbelen...

ik kom ook wel denk ik,... misschien met wat gear, we'll see



P.S. d'r komt toch wel 1 CD-speler met een leuke installatie waar iedereen een zelfmeegenomen track mag laten horen? :P

Of een gigantische stereo installatie onder in de ruimte waar het bier staat :D
 
Ik wil dit jaar ook komen! Wil jullie koppen wel eens zien nu! :) Ik neem mijn 303 devil fish mee en evt ook de x0xb0x of rozzbox of een rode SH-101 - niet dat die anders klinkt ofzo... ;)
 
't Klinkt allemaal weer fantastisch! Heb er zin in. Hopen dat ik tijd heb dan (en niet m'n huis aan 't verbouwen ben :bekdicht: ), dan neem ik misschien m'n MiniKorg 700s mee.
 
Origineel geplaatst door DJefke
Dat wilde ik dus ook al vragen. Ik heb wel gear, maar ben niet van plan iets mee te nemen. Kan er ook gewoon gepraat worden, of gaat iedereen daar als een gek knopjes draaien?
Ik denk trouwens dat ik in elk geval mijn Waldorf Microwave XT meeneem voor degenen die geïnteresseerd zijn in wavetablesynthese (hang ik hem gelijk aan een RM1x, kunnen mensen die ook testen als sequencer).

Verder misschien nog wat oude Roland-bakkies. :)
 
Back
Top