SynthForum meeting 2022? Laat je horen!

Kom je naar de SynthForum Meeting? En wat wil je daar graag doen?

  • Ik kom naar de meeting, zonder instrument

    Stemmen: 18 29,0%
  • Ik kom naar de meeting, met instrument

    Stemmen: 20 32,3%
  • Ik kom sowieso niet naar de meeting

    Stemmen: 13 21,0%
  • Ik kom naar de meeting en wil wel optreden/demo geven/uitleg geven

    Stemmen: 11 17,7%
  • Ik kom naar de meeting vooral om forumleden te ontmoeten

    Stemmen: 36 58,1%
  • Ik kom naar de meeting om synthesizers te betasten

    Stemmen: 25 40,3%
  • Ik kom naar de meetng om ... (een andere reden)

    Stemmen: 8 12,9%

  • Totaal aantal stemmers
    62
Maar hoe was het nou?
 
Was erg leuk
Had jou ook wel willen zien 🌞
 
Maar hoe was het nou?

Vanaf ongeveer hier:

 
Ik heb gewoon een ILSA instruments s2400 in mijn handen gehad!!!!!

Ik zou echt nooit, nooit, nooit denken dat ik in een ruimte met een Arp 2500, 2600s en kid baltan synths en willem 2 studios zou flippen op het feit dat ik een fucking s2400 gezien heb!
 
Was erg leuk
Had jou ook wel willen zien 🌞
Ja nou ik zat dus in popzaal Willemtwee met een bandje. Anders was ik er geweest! Misschien doe ik de volgende wel weer joh :-)
 
Pak de handschoen op en neem het initiatief, zou ik zeggen πŸ˜€ Er sluiten vast mensen aan πŸ‘
Helaas helaas pindabaassss. ...het bijeenbrengen van mensen behoort niet tot een van mijn activiteiten die anderen en mij veel voldoening gaan geven...... Wat niet wil zeggen dat ik, indien, mijn teer gestel dit toe staat, ik enige ondersteunende werkzaamheden zou kunnen verrichten.
 
Laatst gewijzigd:
Helaas helaas pindabaassss. ...het bijeenbrengen van mensen behoort niet tot een van mijn activiteiten die anderen en mij veel voldoening gaan geven...... Wat niet wil zeggen dat ik, indien, mijn teer gestel dit toe staat, ik enige ondersteunende werkzaamheden zou kunnen verrichten.
Om die reden word ik nooit penningmeester. Daar wordt iedereen ongelukkig van πŸ˜„
 
Back
Top