SynthForum meeting 2022? Laat je horen!

Kom je naar de SynthForum Meeting? En wat wil je daar graag doen?

  • Ik kom naar de meeting, zonder instrument

    Stemmen: 18 29,0%
  • Ik kom naar de meeting, met instrument

    Stemmen: 20 32,3%
  • Ik kom sowieso niet naar de meeting

    Stemmen: 13 21,0%
  • Ik kom naar de meeting en wil wel optreden/demo geven/uitleg geven

    Stemmen: 11 17,7%
  • Ik kom naar de meeting vooral om forumleden te ontmoeten

    Stemmen: 36 58,1%
  • Ik kom naar de meeting om synthesizers te betasten

    Stemmen: 25 40,3%
  • Ik kom naar de meetng om ... (een andere reden)

    Stemmen: 8 12,9%

  • Totaal aantal stemmers
    62

SmartBits

hodie mihi cras tibi
Staff member
Lid sinds
3 oktober 2010
Berichten
4.498
Locatie
Nijmegen
Synthvrienden!

We zijn afgelopen week in gesprek gegaan met de mensen van de Willem Twee Studio's om te kijken of we daar een SynthForum meeting kunnen houden. We zouden in ieder geval gebruik kunnen maken van de lobby, waar zo'n 80 mensen in kunnen, daar is ook een bar bij. Maar als we veel met instrumenten die mensen mee nemen willen gaan doen of optredens, dan moeten we even kijken of we ook gebruik van de zaal (Toonzaal) mogen/kunnen maken. Bij de meeting zouden de Willem Twee Studio's opengesteld kunnen worden zodat iedereen een kijkje kan nemen bij de indrukwekkende synth collectie die daar staat. Zo'n ARP 2500 is toch best imposant om eens in het echt te aanschouwen. :halleluja Wellicht gaat de SF meeting gehouden worden in combinatie met andere synth-gerelateerde activiteiten van de Willem Twee. Let op: het is nog zeker nog niet zeker dat het echt gaat gebeuren, we zitten nog in een verkennende fase. Maar we hebben september al wel een beetje met potlood in de agenda geschreven.

Den Bosch ligt iig vrij centraal voor de meeste leden, om een indruk te geven; dit zijn de reistijden met de auto volgens Google Maps (de studio's zitten ook op loopafstand van het station):

Amsterdam - Toonzaal: 1:06u
Rotterdam - Toonzaal: 1:05u
Zwolle- Toonzaal: 1:28u
Maastricht - Toonzaal: 1:24u
Antwerpen - Toonzaal: 1:16u
Hasselt - Toonzaal: 1:21u

Wat denken jullie, de leden hiervan? Wat is je eerste ingeving? Vinden jullie dit een goed idee? Hoe zou JIJ graag zien dat de meeting er uit komt te zien?
Laat je ideeën in dit draadje de vrije loop!

Wordt september "sepMember"? :D Spannend!

Een indruk van de studio's (inmiddels al weer wat veranderd, er zijn nóg meer synths bij gekomen):

1654253968089.png

1654253946665.png
 
Had ik net geantwoord en redo jij t bericht:)

Als ik niet moet werken kom ik graag! Laatste synthmeet had ik de minibrute bij, die was toen nieuw. Mss breng ik de dominion 1 mee. Wie weet?

Hmm of nog specialer… de Gen R8 :)
 
Voor mij een thuiswedstrijd, dus als het planningstechnisch uitkomt (heb wel al het weekend van 10/09 geblockt staan), kom ik wel even kijken en neem ik waarschijnlijk ook wel wat mee afhankelijk van of ik een Bob kan fixen.
 
Eerste ingeving: ja, leuk! :) Vooral om andere forumleden 'ns te ontmoeten. Zitten wat haken en ogen aan, ik kamp momenteel wat met gezondheidsproblemen, dat moet wel wat opknappen. Het is ongeveer 2,5 uur rijden voor mij, maar dat heb ik er wel voor over. Kan eventueel ook mensen oppikken als dat op de route ligt.

Hebben jullie al een wat preciezere datum in gedachten?
 
Leuk! Ik heb al wat afspraken staan in september maar als ik nog vrij heb kom ik zeker. Om synthforumers te ontmoeten en synths te zien.
precieze datum zou mooi zijn!
Goed initiatief :okdan:
 
DE INTERNATIONALE VINTAGE SHOW VEENENDAAL ,We hopen je te mogen verwelkomen op 24 SEPTEMBER 2022

Dus liever niet op die datum ;)
Oh ja, daar was ik ook van plan om naartoe te gaan inderdaad :)
 
Ik kan helaas niet komen , kan treinkaartje niet kopen, overgeinvesteerd in Synth stuff. 😉 nee yo , is gewoon te ver voor me woon in Oost Vlaanderen
 
Leuk initiatief, vooral om de mensen van Synthforum eens in het echt te ontmoeten. Qua locatie moet het wel te doen zijn voor iedereen.

Optreden voor publiek is wellicht ook een optie. Nog nooit gedaan overigens, maar er is natuurlijk geen betere mogelijkheid en passender publiek als bij deze gelegenheid. :D
 
Tof tof ik kom zeker( als het doorgaat)
Ik kan helaas niet komen , kan treinkaartje niet kopen, overgeinvesteerd in Synth stuff. 😉 nee yo , is gewoon te ver voor me woon in Oost Vlaanderen
Je kan met mij mee rijden als je wil

Vind de locatie zelfs top, ligt bijna in het midden.
En de Arp en vele andere synths kunnen zien en betasten in de W2
:okdan:
 
Leuk idee, maar voor mij iets voor een leven zonder andere verplichtingen / hobbies etc.
(prioriteiten stellen lukt steeds beter de afgelopen jaren :P )
 
Als je over de
Tof tof ik kom zeker( als het doorgaat)

Je kan met mij mee rijden als je wil

Vind de locatie zelfs top, ligt bijna in het midden.
En de Arp en vele andere synths kunnen zien en betasten in de W2
:okdan:
Als je over de kempen rijdt kan je vanaf daar met mij mee. Kunnen we in de auto wat lullen over gear. Vrouwen. Autos. Zolang t maar niet over voetbal gaat. Of de koers 😅
 
Lijkt me leuk. Ik ben wel voor iets van een programma en niet alleen maar kletsen.

Zeg 2 keer 25 minuten een korte presentatie met ruimte voor vragen. Of 4 workshop-achtige groepjes, waarbij je zelf kan kiezen. De interessantste bijeenkomsten vind ik altijd gezellig én leerzaam.

Misschien ook een idee om vooraf een groepje te maken voor deelnemers? Als ik weet wie er komt, kan ik daar evt. rekening mee houden bij het stellen van vragen en meenemen van gear. Ik denk even hardop 👍
 
Back
Top