SynthForum meeting 2022? Laat je horen!

Kom je naar de SynthForum Meeting? En wat wil je daar graag doen?

  • Ik kom naar de meeting, zonder instrument

    Stemmen: 18 29,0%
  • Ik kom naar de meeting, met instrument

    Stemmen: 20 32,3%
  • Ik kom sowieso niet naar de meeting

    Stemmen: 13 21,0%
  • Ik kom naar de meeting en wil wel optreden/demo geven/uitleg geven

    Stemmen: 11 17,7%
  • Ik kom naar de meeting vooral om forumleden te ontmoeten

    Stemmen: 36 58,1%
  • Ik kom naar de meeting om synthesizers te betasten

    Stemmen: 25 40,3%
  • Ik kom naar de meetng om ... (een andere reden)

    Stemmen: 8 12,9%

  • Totaal aantal stemmers
    62
Dat het op een zondag en ook pas in oktober is maakt de kans dat ik kom kleiner. Speelde met het idee om met het openbaar vervoer te gaan, maar ik moet dan ook een stukje met de bus, die gaat pas laat in de ochtend op zondag. De kans op minder goed weer is ook groter in oktober, bij regenachtig weer ga ik niet zo'n lange afstand rijden.
 
Oh - is het met openbaar vervoer niet te doen? Dan wordt het voor mij ook een probleem. Kun je het vanaf het station ook lopen?
 
Oh - is het met openbaar vervoer niet te doen? Dan wordt het voor mij ook een probleem. Kun je het vanaf het station ook lopen?

vanaf het station is het goed te lopen, 1km, wanneer het nog immer in de den bosch is, de WII studio's...
 
Nog een vraag: ik heb in geen jaren meer de trein genomen, gaat dat tegenwoordig met dezelfde OV-pas die je ook voor de bus gebruikt?
 
Oh - is het met openbaar vervoer niet te doen?

Het zal meestal geen probleem zijn, maar voor mij wel als ik met het ov zou willen op zondag. Wonen in Tweede Achterste Dwarsgat heeft z'n voordelen, maar soms ook wel wat nadeeltjes.
 
Niks belet een moment af te spreken met de chauffeurs om een paar sfers vh station naar t event te voeren, voor ze zelf arriveren? Als er nog plaats is in mijn (hun) wagen
 
Niks belet een moment af te spreken met de chauffeurs om een paar sfers vh station naar t event te voeren, voor ze zelf arriveren? Als er nog plaats is in mijn (hun) wagen
Neem maar van mij aan dat je bijna net zo snel of misschien wel sneller te voet van het station naar de W2 Studio’s bent dan met de auto. Vooral de parkeergarages kosten je wel wat tijd. Als je in parkeergarage Wolvenhoek (de dichtstbijzijnde) gaat parkeren neem je best ook je kleinste auto mee.
 
Neem maar van mij aan dat je bijna net zo snel of misschien wel sneller te voet van het station naar de W2 Studio’s bent dan met de auto. Vooral de parkeergarages kosten je wel wat tijd. Als je in parkeergarage Wolvenhoek (de dichtstbijzijnde) gaat parkeren neem je best ook je kleinste auto mee.
Wolvenhoek is niet dichtstbij. Er zit ook een parkeergarage onder het station, een parkeerplaats achter het station en je kunt naast de WII ook parkeren volgens mij (daar was in elk geval een parkeerterrein, weet niet of dat nog steeds zo is). Vanwege Tramkade en Verkadefabriek die hoop bezoekers trekken is er echt wel te parkeren in de directe omgeving. Wolvenhoek is aan de andere kant van het centrum. Als het inderdaad 16 oktober wordt, is de kans groot dat ik het ga redden :)
 
Laatst gewijzigd:
Als parkeren een hele wandeling is neem ik zeker geen gear mee.
 
Wolvenhoek is niet dichtstbij. Er zit ook een parkeergarage onder het station, een parkeerplaats achter het station en je kunt naast de WII ook parkeren volgens mij (daar was in elk geval een parkeerterrein, weet niet of dat nog steeds zo is). Vanwege Tramkade en Verkadefabriek die hoop bezoekers trekken is er echt wel te parkeren in de directe omgeving. Wolvenhoek is aan de andere kant van het centrum. Als het inderdaad 16 oktober wordt, is de kans groot dat ik het ga redden :)
Je hebt het over het Willem Twee Poppodium, niet de Willem Twee Studio's. Die zit ergens anders:

1658326650800.png
 
Als parkeren een hele wandeling is neem ik zeker geen gear mee.
Is maar twee minuutjes lopen vanaf Wolvenhoek, maar je kunt waarschijnlijk ook wel even voor de deur parkeren om wat uit te laden.
 
Je hebt het over het Willem Twee Poppodium, niet de Willem Twee Studio's. Die zit ergens anders:
Ooow shit... daar was ook ooit een meet dus vandaar de verwarring. Dan is het idd Wolvenhoek of St Jans (goedkoper geloof ik).
 
Dan is het idd Wolvenhoek of St Jans (goedkoper geloof ik).
St. Jan pareergarage is in ieder geval wat fijner als je een grotere auto hebt. Maar is wel een stukje verder lopen, iets minder dan 10 minuten. Qua prijs durf ik niet te zeggen, Wolvenhoek is 's avonds wat goedkoper, misschien op zondagen ook?
 
Als parkeren een hele wandeling is neem ik zeker geen gear mee.
Ik gooi het uit de auto bij de plek van bestemming en ga dan parkeren.
Wandelingetje is nix mis mee :walker:
Ik wilde eigenlijk met de camper komen, maar dat wordt helemaal lastig denk ik….
Maar parkeren is zo te zien best dichtbij…
962FB544-310E-4874-948F-D014DB56484B.jpeg
 
Laatst gewijzigd:
St. Jan pareergarage is in ieder geval wat fijner als je een grotere auto hebt. Maar is wel een stukje verder lopen, iets minder dan 10 minuten. Qua prijs durf ik niet te zeggen, Wolvenhoek is 's avonds wat goedkoper, misschien op zondagen ook?
Op zondag gelijke tarieven zo te zien (edit - tot 12.00 :frons:). Info van Parkeren Den Bosch

Screenshot 2022-07-20 at 16.42.58.png
Screenshot 2022-07-20 at 16.42.32.png
 
Back
Top