Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Meld dit bericht bij een moderatorhey, hebben jullie het al gehoord?
Oh - is het met openbaar vervoer niet te doen? Dan wordt het voor mij ook een probleem. Kun je het vanaf het station ook lopen?
Oh - is het met openbaar vervoer niet te doen?
Neem maar van mij aan dat je bijna net zo snel of misschien wel sneller te voet van het station naar de W2 Studio’s bent dan met de auto. Vooral de parkeergarages kosten je wel wat tijd. Als je in parkeergarage Wolvenhoek (de dichtstbijzijnde) gaat parkeren neem je best ook je kleinste auto mee.Niks belet een moment af te spreken met de chauffeurs om een paar sfers vh station naar t event te voeren, voor ze zelf arriveren? Als er nog plaats is in mijn (hun) wagen
Wolvenhoek is niet dichtstbij. Er zit ook een parkeergarage onder het station, een parkeerplaats achter het station en je kunt naast de WII ook parkeren volgens mij (daar was in elk geval een parkeerterrein, weet niet of dat nog steeds zo is). Vanwege Tramkade en Verkadefabriek die hoop bezoekers trekken is er echt wel te parkeren in de directe omgeving. Wolvenhoek is aan de andere kant van het centrum. Als het inderdaad 16 oktober wordt, is de kans groot dat ik het ga reddenNeem maar van mij aan dat je bijna net zo snel of misschien wel sneller te voet van het station naar de W2 Studio’s bent dan met de auto. Vooral de parkeergarages kosten je wel wat tijd. Als je in parkeergarage Wolvenhoek (de dichtstbijzijnde) gaat parkeren neem je best ook je kleinste auto mee.
Je hebt het over het Willem Twee Poppodium, niet de Willem Twee Studio's. Die zit ergens anders:Wolvenhoek is niet dichtstbij. Er zit ook een parkeergarage onder het station, een parkeerplaats achter het station en je kunt naast de WII ook parkeren volgens mij (daar was in elk geval een parkeerterrein, weet niet of dat nog steeds zo is). Vanwege Tramkade en Verkadefabriek die hoop bezoekers trekken is er echt wel te parkeren in de directe omgeving. Wolvenhoek is aan de andere kant van het centrum. Als het inderdaad 16 oktober wordt, is de kans groot dat ik het ga redden
Is maar twee minuutjes lopen vanaf Wolvenhoek, maar je kunt waarschijnlijk ook wel even voor de deur parkeren om wat uit te laden.Als parkeren een hele wandeling is neem ik zeker geen gear mee.
Ooow shit... daar was ook ooit een meet dus vandaar de verwarring. Dan is het idd Wolvenhoek of St Jans (goedkoper geloof ik).Je hebt het over het Willem Twee Poppodium, niet de Willem Twee Studio's. Die zit ergens anders:
St. Jan pareergarage is in ieder geval wat fijner als je een grotere auto hebt. Maar is wel een stukje verder lopen, iets minder dan 10 minuten. Qua prijs durf ik niet te zeggen, Wolvenhoek is 's avonds wat goedkoper, misschien op zondagen ook?Dan is het idd Wolvenhoek of St Jans (goedkoper geloof ik).
Ik gooi het uit de auto bij de plek van bestemming en ga dan parkeren.Als parkeren een hele wandeling is neem ik zeker geen gear mee.
Op zondag gelijke tarieven zo te zien (edit - tot 12.00 ). Info van Parkeren Den BoschSt. Jan pareergarage is in ieder geval wat fijner als je een grotere auto hebt. Maar is wel een stukje verder lopen, iets minder dan 10 minuten. Qua prijs durf ik niet te zeggen, Wolvenhoek is 's avonds wat goedkoper, misschien op zondagen ook?
Iets verderop is ook nog een parkeergarage met een hoop verdiepingen (Wolvenhoek). Die parkeerplaats op de foto is vaak vol.Maar parkeren is zo te zien best dichtbij…
Bekijk bijlage 3825499
En ook een stuk duurder dan de parkeergarages, als ik het me goed herinner.Die parkeerplaats op de foto is vaak vol.