vink
atropos-krans-os
er is een transferium, waar gratis busjes vertrekken. weet niet precies hoeveel dat kost, en is ook nog vrij dichtbij, als je die bij jeroen bosch ziekenhuis gebruikt, daar is er toch 1?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
er is een transferium, waar gratis busjes vertrekken.
Hoe werkt dit? Gratis de bus in, en betalen wanneer je er op een gegeven moment ook weer uit wilt?… waar gratis busjes vertrekken. weet niet precies hoeveel dat kost….
Hoe werkt dit? Gratis de bus in, en betalen wanneer je er op een gegeven moment ook weer uit wilt?
Is er inmiddels een definitieve datum / tijd die ik kan overleggen met mijn management?
Ik zie dat inmiddels 19 mensen komen met gear. Is daar wel plek voor? Ik wil wel m’n modular koffertje meenemen maar niet als ik het voor janl#l moet sjouwen allemaal
Ja hoor, dat moet wel lukken!Ik zie dat inmiddels 19 mensen komen met gear. Is daar wel plek voor? Ik wil wel m’n modular koffertje meenemen maar niet als ik het voor janl#l moet sjouwen allemaal
Yup klopt. Als ik het nu weer zou doen in Doornroosje, maar dan de nieuwe, zou ik volgens mij 40 meter kunnen makenWat ik eventueel meebreng is zo groot als een flinke brood doos… 10 jaar terug stond er zeker 30 meter aan tafels gok ik
ik zal er eentje extra in de koffer doen!Kan ik van iemand een “mini jack naar grote jack” plugje lenen voor zondag? Ik heb van die splitters voor 2 koptelefoons, alleen die heeft een mini jack, en mn gear heeft alleen grote jack.