SynthForum meeting 2022? Laat je horen!

Kom je naar de SynthForum Meeting? En wat wil je daar graag doen?

  • Ik kom naar de meeting, zonder instrument

    Stemmen: 18 29,0%
  • Ik kom naar de meeting, met instrument

    Stemmen: 20 32,3%
  • Ik kom sowieso niet naar de meeting

    Stemmen: 13 21,0%
  • Ik kom naar de meeting en wil wel optreden/demo geven/uitleg geven

    Stemmen: 11 17,7%
  • Ik kom naar de meeting vooral om forumleden te ontmoeten

    Stemmen: 36 58,1%
  • Ik kom naar de meeting om synthesizers te betasten

    Stemmen: 25 40,3%
  • Ik kom naar de meetng om ... (een andere reden)

    Stemmen: 8 12,9%

  • Totaal aantal stemmers
    62
er is een transferium, waar gratis busjes vertrekken.

Volgens hier zijn er drie: "Pettelaarpark", "Deutersestraat" en "De Vliert". Zegt mij helemaal niks, maar kost kennelijk 4,50 euro voor parkeren en vervoer naar het centrum van de stad, dat is niet gek.
 
… waar gratis busjes vertrekken. weet niet precies hoeveel dat kost….
Hoe werkt dit? Gratis de bus in, en betalen wanneer je er op een gegeven moment ook weer uit wilt?
 
Hoe werkt dit? Gratis de bus in, en betalen wanneer je er op een gegeven moment ook weer uit wilt?

ik weet niet hoe het werkt, maar @Disharmonic heeft de info gevonden, wat ik wel zo ongeveer dat er dan konstant busjes rijden, of konstant, regelmatig, dat is bij het parkeren inbegrepen.
goed, ik ben geen oote oote boe rijder, dus...

ik zie via de link van @Disharmonic , dat er uitstap plaatsen zijn, b.v. het stadskantoor dat is zowat bij de toonzaal, of hoe heet het nu?

EDIT: willem II toonzaal heet het nu, en is echt een paar honder meter lopen van het stadskantoor.
 
De parking betaal je en de rit is een gratis extra. Vast. Toch.
 
Is er inmiddels een definitieve datum / tijd die ik kan overleggen met mijn management?
 
Is er inmiddels een definitieve datum / tijd die ik kan overleggen met mijn management?
:D

 
Hahahah das typisch, ik heb precies op die dag een show in Willemtwee van Robin Borneman :D
 
Ik zie dat inmiddels 19 mensen komen met gear. Is daar wel plek voor? Ik wil wel m’n modular koffertje meenemen maar niet als ik het voor janl#l moet sjouwen allemaal :)

ik kom gearless, tenzij je mij als gear bestempelt. wat kan, overigens.
 
Wat ik eventueel meebreng is zo groot als een flinke brood doos… 10 jaar terug stond er zeker 30 meter aan tafels gok ik
 
Ik zie dat inmiddels 19 mensen komen met gear. Is daar wel plek voor? Ik wil wel m’n modular koffertje meenemen maar niet als ik het voor janl#l moet sjouwen allemaal :)
Ja hoor, dat moet wel lukken!
 
Wat ik eventueel meebreng is zo groot als een flinke brood doos… 10 jaar terug stond er zeker 30 meter aan tafels gok ik
Yup klopt. Als ik het nu weer zou doen in Doornroosje, maar dan de nieuwe, zou ik volgens mij 40 meter kunnen maken :)
 
Samenrijden kan vanaf de kempen…
pakweg over kasterlee en dan eindhoven
 
Ik breng wat stofhoezen mee van compucap en misschien nog wat klein spul (microfoon, microfoon statief, ... ik kijk nog even rond)
om een idee te geven van de prijzen ter plaatse:

stofhoezen compu cap

sub 37 10 euro
mackie 1402 5 euro
virus b 5 euro
nord rack 2 5 euro
analog rytm 8 euro
sherman filterbank desktop 5 euro
moog sub phatty 10 euro
koma komplex 5 euro
jomox 888 5 euro
yamaha rx8 5 euro

De hoesjes zijn niet zo mooi opgevouwen zoals je ze nieuw koopt, ze worden 'geplaatst' kreuklozer dan opgepropt zoals ik ze heb gestockeerd :)
 
Hey ik heb wel interesse in de sub37 stofhoes!

Verder kom ik met de trein en kan m'n digitakt wel meenemen, niet het meest zeldzame apparaat maar wel vol met leuke samples!
 
Kan ik van iemand een “mini jack naar grote jack” plugje lenen voor zondag? Ik heb van die splitters voor 2 koptelefoons, alleen die heeft een mini jack, en mn gear heeft alleen grote jack.
ik zal er eentje extra in de koffer doen!
 
Back
Top