An1X gedumpt??

Ze worden zoveel 2ehands aangeboden en toch nog niemand hier die een hekel aan het ding zegt te hebben...

behuizing is inderdaad niet heel stevig en het feit dat er een adapter aan hangt is :kont: maar verder is't een synth die een hoop kan voor weinig!
 
Het is een blok aan je... synth!

Funest voor je stekkerblok (qua plek!!) als je veel adaptors hebt.. :(
 
en als de adapter stuk gaat en je hebt er weinig verstand van, heb je een probleem. Een netsnoer is makkelijk te vervangen, adapter niet. daarbij hebben adapters altijd zo'n eng dun snoertje en netsnoeren zijn gewoon stevig en dik
 
Origineel geplaatst door cream
Allemaal positieve reacties. Ik heb een paar persoonlijke negatieve.
- hij is nie echt stevig, dat blauwe kunststof is zo slap als het maar zijn kan.
- Editen is voor sommigen geen probleem, voor mij werkte het toch niet echt lekker.

Ik heb hem 3 jaar geleden nog voor 250 euro gehaald wat toen natuurlijk al een koopje was.
Als je op zoek bent zou ik het eens proberen iig.

Als je hem lang genoeg hebt, ben je toch al snel weg met het "menuhoppen". Kvind hem een heel stuk beter dan de cs1x enzo qua editing maar het vraagt idd gewenning.
Nog een tevreden gebruiker dus! Laat je niet misleiden door de 2 oscillators, de detune, morph, fm en sync mogelijkheden maken dat ruimschoots goed.
 
Origineel geplaatst door Ic3gl0vE
en als de adapter stuk gaat en je hebt er weinig verstand van, heb je een probleem. Een netsnoer is makkelijk te vervangen, adapter niet. daarbij hebben adapters altijd zo'n eng dun snoertje en netsnoeren zijn gewoon stevig en dik

Peter Verspuy o.a. verkoopt die adapter gewoon nieuw. Kost je EUR 23 of EUR 27 (weet ik niet meer precies)
 
Heb 'm ook een poos gehad.

Alles wat hier al gezegd is klopt inderdaad. Ik heb nog niet vaak uit een synth zo'n vage geluiden gekregen als uit dat ding. Te meer omdat ik toen nog niet zo veel snapte van al die analoge termen :), en maar wat draaide aan de knoppen.

En ook ik ging me op een gegeven moment toch irriteren aan het wat cheape geluid, als je het vergelijkt met analoogjes in je setup. Die wel veel minder veelzijdig zijn, maar ik had de AN1X voor analoog achtige geluiden.
Het blijft digitaal.

Maar voor dat geld, en als VA je niet per definitie stoort... is er een betere? Denk het niet he.

Wel idd. goedkope behuizing, ik heb een keer een avond wat te dichtbij een lamp recht erop gezet, en daar waar de lamp op stond had zich na die avond een "smeltdeukje" in de behuizing gevormd.
 
Back
Top