Mijn studio annex crib X [studiofoto's]

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Mijn knoppenhokje.... Met alle apparatuur aan is het er snel lekker warm :)

hokkie_left.jpg


hokkie_front.jpg


hokkie_right.jpg


hokkie_rack.jpg
 
wat voor verzameling apparaten en knoppen het ook is, het is iedere keer weer lekkerrrr! :luv: :luv: :luv:

nog steeds een fijne setup mono!
en lofiye jij ook!
 
1353526786_l.jpg

1353561717_l.jpg

1353547976_l.jpg

1362742397_l.jpg

1353495428_l.jpg

1353544675_l.jpg


mijn bunkertje
 
Mooie harige arm. :D

Maar dat zwarte doek onder je tafel. Is da nou handig?
 
Ja, bij het ingieten in een menselijke vorm zijn er wat Cro Magnon genen bijgemixt hehe

Door dat doek mis je alle stekkerblokken en audio- en midikabels in je gezichtsveld
Ik zit aan de rechterkant, keys spelen doe ik half gedraaid.
 
Septic, wat doe je me aan... iedere keer als ik m'n mentale gear-wishlist opmaak, zie ik dat deze naadloos overlapt met jouw studio-inventaris... phew... ;)

PS heb je wel eens cornertraps overwogen?
 
Origineel geplaatst door Hanz
Septic, wat doe je me aan... iedere keer als ik m'n mentale gear-wishlist opmaak, zie ik dat deze naadloos overlapt met jouw studio-inventaris... phew... ;)

PS heb je wel eens cornertraps overwogen?

:D

Ik heb weleens Basstraps overwogen ja, zeker omdat de bassen zo'n meter of 3-4 achter me het sterkst zijn (en dat is dan in de woonkamer hehe) Het is trouwens percies op de 54 hz frequentie, dus het dreunt hier meer als in een boomingsystems car ;)
Als ik een 808 kick op 127 sustain niveau uit de spectralis trek, springt het cement uit de muren.

Ik vond echter de basstraps te duur aangezien ik er dan een stuk of 8 moet hebben, voor dat geld heb ik een goede hoofdtelefoon gekocht en zet mijn monitorspeakers gewoon iets zachter..
 
@ Septic

vet hoor die studio :{

mooi ingedeeld ook, heb je die meubels trouwens gekocht of zelf gemaakt of laten maken?

@ Lofiye

ook erg tof hokkie :okdan:

duurde trouwens wel ff voordat ik mn ex yammie had gevonden, fotos zijn jammer genoeg een beetje (te) donker
 
@ Resonance,

de hoofdtafel (waar de monitors op staan) heb ik bij thomann.de laten bouwen voor 800 incl verzending. En hij werd geleverd op een grote palet van 2,5 meter hoog, imposant ;)
Dit is een tafel van 2.50 breed, 1,5 meter diep en in de inbouw gaan al 4 x 6 HE units 19inch, in totaal kan ik in de tafel 54 units kwijt (onder zitten mijn IOs en dergelijke) De tafel waar de polyevolver opstaat heb ik zelf gemaakt van 3cm mdf. Daar heb ik een gewoon burotafel onderstel (zwaar metaal) onder gezet. aan de andere kant (niet op foto's) heb ik er nog een meter aan verlengd, daar staan mijn gitaren enzo voor.

In totaal was het incl verf etc denk ik 1000 euro

@ Albino,

Hehe, Venom is wel een van de betere metal bands uit de jaren 80 ja, een van mijn favorieten nog steeds.
Helaas kan ik zelf alleen punk-akkordjes spelen (al deed venom zelf ook niet veel meer hehe)

Ik heb ook een Ibanez gitaar en een yamaha 5string dub-bass, die staan niet op de foto's

Ik heb trouwens met de SLAYER VST plugin al wel behoorlijke BlackMetal kunnen maken ala Burzum en al die andere krijsende bands uit scandinavie (impaled nazarene etc), maar dat ligt meer aan het feit dat die bands zwaar raggen dan dat die plugin nu zo genuanceerd gitaarspel voortbrengt :D
 
Origineel geplaatst door Septic
@ Resonance,

de hoofdtafel (waar de monitors op staan) heb ik bij thomann.de laten bouwen voor 800 incl verzending. En hij werd geleverd op een grote palet van 2,5 meter hoog, imposant ;)
Dit is een tafel van 2.50 breed, 1,5 meter diep en in de inbouw gaan al 4 x 6 HE units 19inch, in totaal kan ik in de tafel 54 units kwijt (onder zitten mijn IOs en dergelijke) De tafel waar de polyevolver opstaat heb ik zelf gemaakt van 3cm mdf. Daar heb ik een gewoon burotafel onderstel (zwaar metaal) onder gezet. aan de andere kant (niet op foto's) heb ik er nog een meter aan verlengd, daar staan mijn gitaren enzo voor.
In totaal was het incl verf etc denk ik 1000 euro

]


je let iig niet op de centen :D goede zaak soms !
spektralis poly evolvert en mixer tafel [tascam,...?],..& die va controllers zijn niet eg de cheapertste equipment
die je kan kopen ,....wel ok voor een breed sound pallet ; best of both worlds
analogue sounding in een va controller jasje - ook je leuk opsteling
[maar daar is dus best handel in ,...tafel met racken bouwen voor ,...gasten die er eentje willen ,..*D :eureka: ]
beetje bouwervaring en goede ideen ,...en 1000 eu ,..........kom je een heel eind
wel eens die site gezien van dj furniture .com ofso
heb hier een keer en link geplaast die maakt custum tafels met wat je wil erin volgens mij voor veel minder

volgen s mij ben je wel erg happy soo

en yes schuim doet niet soo veel traps wel degelijk zelf maken ,..snijden van kussen schuim ,...!!! tip
ik zit ook vlak voor mn spekers in een lange woon kamert en schrik wels ask voor een biertje / frisje ri kelkast loop
en dan pas eg de bassss hoort achter in kamer vrrrrr
eg waar ; ik heb een barst in t raam achter in mn kamer nou die is nooit geraakt door iets
ik denk,...:dubbel: dat mn katten t gedaan hebben

ff een paar pic
hoeplaats je eigenlijk meer fotoos in een post - ....?
nou!!!
 

Attachments

  • fully card 059.gif
    fully card 059.gif
    141,5 KB · Bekeken: 76
incl bimbo tha cat is niet meer weg te denken in mn muziek - paleis

net as deh budha
 

Attachments

  • fully card 006.gif
    fully card 006.gif
    136,7 KB · Bekeken: 60
Hehe, mijn katten zijn ook gek op muziek. :)

Okay, ook maar een paar fotootjes van mijn huiskamer-studiootje. Lang niet zo indrukwekkend als jullie, maar nu wel met de door mij lang begeerde Virus TI. :D

Sfeerfoto 01:
 

Attachments

  • 01.jpg
    01.jpg
    32 KB · Bekeken: 62
En minder sfeervol, maar wel veel duidelijker, nummer 3:
 

Attachments

  • 03.jpg
    03.jpg
    39,7 KB · Bekeken: 62
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back
Top