Mijn studio annex crib X [studiofoto's]

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
up 2 date

up 2 date

nog ff voor al jullie "cat" loverz & natuurlijk ook de "haterz"
groeten van bimbo....
geheel on topic........er staan keys op !
 

Attachments

  • bimbo met snor .kl.jpg
    bimbo met snor .kl.jpg
    33 KB · Bekeken: 108
frontie quad

frontie quad

quad front v2:luv:
 

Attachments

  • s4020384.jpg
    s4020384.jpg
    274,9 KB · Bekeken: 106
quad 2

quad 2

quad 2
 

Attachments

  • quad zij.jpg
    quad zij.jpg
    56,9 KB · Bekeken: 115
quad back

quad back

ZOALS U ZIET EEN QUAD V2 VAN ALLE KANTEN BELICHT ,...NEW IN MN OPTREKJE
IIG EEN MEGA LEKKER FXBAKKIE MET MEER DAN ALLEEN CHORUS/DELAY ENZ
EEN MEGA DIK BOEK ERBIJ MODULAIR ACHTIG TE SCHAKELEN / CONFIGUREREN ,...ZELFS MOPHEN VAN FX IN EN UIT EN EEN MIDIIMPLEMENTATIE WHAAAAAA
[NOGWEL EVEN ZOET DUS]
EEN ECHTE AANRADER NIET TE DUUR [DRSTAAT ER NOG ERGENS HIERO EEN TE KOOP [D8 175]
 

Attachments

  • quad back.jpg
    quad back.jpg
    62,3 KB · Bekeken: 104
Re: up 2 date

Re: up 2 date

Origineel geplaatst door R-ond
nog ff voor al jullie "cat" loverz & natuurlijk ook de "haterz"
groeten van bimbo....
geheel on topic........er staan keys op !
Hé, is dat een Hohner PK100midi? Heb ik ook nog in een hoekje staan Gebruikte ik als midi controller :P
 
Re: Re: up 2 date

Re: Re: up 2 date

Origineel geplaatst door Eraser127
Hé, is dat een Hohner PK100midi? Heb ik ook nog in een hoekje staan Gebruikte ik als midi controller :P


no een skytronic pianet =stuk = wel analoog loeizwaaaaaar
vanwege de behuizing [5 cm dik hout ofso ,...]

en een klein printje init,...voor de knutselaar te koop xclusief kat
 

Attachments

  • 86.kl.ptronic print.jpg
    86.kl.ptronic print.jpg
    32 KB · Bekeken: 117
Origineel geplaatst door Nightstorm
mijn knutselkamertje :)
studio.jpg
Misschien zou je de monitors wat beter plaatsen? Je creëert niet bepaald een 'hotspot' zoals ze nu staan. Misschien dat dit document je kan helpen? :)
 
gaaf ! je pics geven een beetje een oldskool feel ipv een hypermodern hok

cool !:okdan:
 
Niet vergeten jullie adressen bij de foto's te vermelden he? ;) (ik zal vast niet de eerste zijn met deze foute grap?)

Maare, ik word een beetje depri van al die foto's in de "Mijn studio annex crib" threads :D

Ach, ik zal vanavond ook even mijn studio op de gevoelige plaat zetten, zo ben ik dan ook wel weer...

Groet.
 
Re: quad back

Re: quad back

Origineel geplaatst door R-ond
ZOALS U ZIET EEN QUAD V2 VAN ALLE KANTEN BELICHT ,...NEW IN MN OPTREKJE
IIG EEN MEGA LEKKER FXBAKKIE MET MEER DAN ALLEEN CHORUS/DELAY ENZ
EEN MEGA DIK BOEK ERBIJ MODULAIR ACHTIG TE SCHAKELEN / CONFIGUREREN ,...ZELFS MOPHEN VAN FX IN EN UIT EN EEN MIDIIMPLEMENTATIE WHAAAAAA
[NOGWEL EVEN ZOET DUS]
EEN ECHTE AANRADER NIET TE DUUR [DRSTAAT ER NOG ERGENS HIERO EEN TE KOOP [D8 175]

Die dingen zijn idd erg fijn. Heb zelf de V2 en de 4 :). De V2 in gebruik voor 2x send op me tafel, en de 4 als FX op de patchbay. Klinkt allemaal best goed, helemaal voor de prijs (samen voor 350 gekocht).
 
Persoonlijk was ik helemaal niet zo erg weg van de Studio Quad. Ik heb een tijdje een v2 gehad maar vond met name de reverbs niet mooi en de effecten in het algemeen ook niet erg 'warm' klinken. Qua prijs/kwaliteitverhouding krijg je wel veel (4 ins en outs, multi-effects, etc.).
 
Hier dan maar eens twee fotototootjes van mijn 'nieuwe' setup.
De helft van de living is nu door mij in beslag genomen... :D Mijn vriendin krijgt de andere helft...
Het is vooral dat rek van Jaspers dat groot toont. Maar wel heel stevig.

De monitors staat iets te hoog als ik zit, maar als ik de mix doe sta ik meestal recht. Om de een of andere reden denk ik beter te kunnen luisteren als ik recht sta.

Rechterkant:
 

Attachments

  • stu1.jpg
    stu1.jpg
    311,9 KB · Bekeken: 116
Zie ik daar onderaan een stagepiano? Is dat een Roland RD-150 ofzo ?
Bevalt die goed? Wil er zelf ook nog een kopen namelijk.
 
Ziet er heel wat beter uit dan vroeger, Hermax :okdan: . En ... hoe neemt de misses het op dat ze tevreden moet zijn met maar één helft ;) ? En heb je haar al verteld wat er de komende 10 jaar nog allemaal bij gaat komen ? :dubbel: ;).

Neen, serieus ... nu kan je eindelijk beginnen met alle synths te gebruiken *D. Ik ben benieuwd naar de volgende creaties die hierop gaan uitgevonden worden :maffia: .

:doei:
 
Origineel geplaatst door sten
Zie ik daar onderaan een stagepiano? Is dat een Roland RD-150 ofzo ?
Bevalt die goed? Wil er zelf ook nog een kopen namelijk.

Het is een RD250s. Een tank van een piano! Niet kapot te krijgen. Dit ding weegt bijna 30kg en ik vraag me nu af hoe ik daar vroeger wekelijks mee naar repetities en optredens ben gegaan.
Van alles waar ik al op heb gespeeld blijft dit voor mij het beste toetsenbord. En de klank: alleenstaand klinkt hij nu wel wat gedateerd, maar in de mix blijft deze piano als een huis overeind staan.


Origineel geplaatst door Danny
En ... hoe neemt de misses het op dat ze tevreden moet zijn met maar één helft ? En heb je haar al verteld wat er de komende 10 jaar nog allemaal bij gaat komen ? .
Ahum, nog niet... als ik nu elk jaar ongemerkt iets bijvoeg... dat valt niet op... hoop ik...
 
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back
Top