Een prachtich videoclipje

koekebakker

Olie op het vuur
Lid sinds
9 juni 2005
Berichten
2.634
Locatie
1 appartement
Deze wilde ik jullie niet onthouden.

Het nummer is lekker (geen twijfel) maar het clipje......
Oordeel zelf.

De maker is niet onbekend met standaard Adobe
filters, wipes en lens flares. Veel kijkplezier.

Alana Dante - D.I.S.C.O.
 
Wow, maak dan geen clip:D
 
Das tog nie norgmaal , het is abnorgmaal, dat kan je toch net zo goe zonder kleding doen joh.
 
Origineel geplaatst door D Sinister
Das tog nie norgmaal , het is abnorgmaal, dat kan je toch net zo goe zonder kleding doen joh.
zoekt en gij zult vinden... ik meen toch zeker en vast iets te doen hebben voorbij zien gaan flitsen (nochthans ene tipje van den sluier, of moeten we in dit geval gaan doen spreken van enen boa?) op des volchende tijden:

00:48
00:57
00:58
03:18 (let goed op de functie van de lens-flare hier...)

kweet het, t'iz triest...
 
Origineel geplaatst door D Sinister
Das tog nie norgmaal , het is abnorgmaal, dat kan je toch net zo goe zonder kleding doen joh.

Fantastich!!! we hebben een Rembo & Rembo fan hier :) Ik hou van je.
 
Geniaal! Zoveel troep op het scherm in zo'n korte tijd heb ik lang niet meer gezien.
Op zich is het een mooie meid die Alana, als dat haar echte naam is, want ze kan
net zo goed Brechtje de Vries heten, maar ze komt niet echt lekker uit de verf in de video.

Tis echt zo'n clip die je op je 12de voor 50 gulden in mekaar flanst voor een bruiloftsjubileum
van pa en ma. Ik heb de maker dan ook een mailtje gestuurd dat dit ech nie door de beugel
kan :)
 
Ik heb besloten met mijn huisgenoot dit nummer te coveren. het gaat "K.O.F.F.IE" heten.
De clip wordt geheel in (originele) stijl nagemaakt.
 
Origineel geplaatst door koekebakker
Ik heb besloten met mijn huisgenoot dit nummer te coveren. het gaat "K.O.F.F.IE" heten.
De clip wordt geheel in (originele) stijl nagemaakt.
hoebedoeloe origineel? ga je alleen sound-dubben dan? :)


et voila!: http://www.alanadante.be
maar dat wist je al aangezien de link van de video ook van deze locatie komt... :stupid
 
ghehehe

jezus christus man
wat een hork ook, ongelooflijk
mooie meid?

enge sprokkelheks bedoel je.. "goedemiddag, zet je bezem maar in de hoek en doe even alsof je niet kan dansen.."

lekker nummer?
tering
 
Origineel geplaatst door fjoesz
ghehehe

jezus christus man
wat een hork ook, ongelooflijk
mooie meid?

enge sprokkelheks bedoel je.. "goedemiddag, zet je bezem maar in de hoek en doe even alsof je niet kan dansen.."

lekker nummer?
tering
heel subtiel fjoesz...heel subtiel...
:D

maareuh....1 ding....ze heeft wel lef...(of realiteitswaanzin)
 
Origineel geplaatst door 6 trak
zoekt en gij zult vinden... ik meen toch zeker en vast iets te doen hebben voorbij zien gaan flitsen (nochthans ene tipje van den sluier, of moeten we in dit geval gaan doen spreken van enen boa?) op des volchende tijden:

00:48
00:57
00:58
03:18 (let goed op de functie van de lens-flare hier...)

kweet het, t'iz triest...

aardige gevarendriehoek op 3.18 min. inderdaad.

ja ik ben ook triest

@ Koekebakker : Rembo & Rembo zijn cool:D
 
Ik ga liever koffiekoppen voor 1 gulden! :D

Hmm ik zat al na een paar maten te wachten op die geeikte kut trens-lead. Ennu, wat is er met die muts aan de hand? Ze heeft het in ieder geval wel erg warm, of het is een ondergoed reclame. Niet verkeerd, maar de combi met die kutmuziek gaat er bij mij niet echt in.

Achja die Belgjes toch...


R
 
Origineel geplaatst door D Sinister
Das tog nie norgmaal , het is abnorgmaal, dat kan je toch net zo goe zonder kleding doen joh.

Inderdaad! Tis toch niet te gleuven!!!!!
 
Back
Top