• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

    Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Diverse Eurorack modules

Precursor

Stamgast
Lid sinds
20 december 2016
Berichten
111
Hierbij verkoop ik de volgende modules:

Doepfer A-135-1 QVCA/QMIX ~100€ (Nieuw ~140)
Dit is een quad VCA en mixer module van Doepfer. Je kunt hem als mixer en VCA tegelijk gebruiken, want hij splitst op het kanaal dat je plugt. Bijv 3 naar 1 mixer en een VCA op een ander kanaal. Met een beetje slim patchen kun je er veel uithalen :) Doe hem weg omdat ik laatst een compactere VCA heb aangeschaft - zit een beetje met een ruimte probleem in mijn case.

Wave Central Frequency Runner ~90€ (Nieuw 180€)
Vrij uitgebreide LFO unit. Je hebt allerlei shapes en kunt hem naar input signals klokken of zelf laten pulseren. Hij kan ook als clock divider worden gebruiken met x0.5 x1.0 x1.5 x2 x3 x4 keer de snelheid van je incoming signal. Best tof dingetje, doe hem weg omdat ik inmiddels teveel LFOs heb...

Mutable Instruments Warps ~175€ (Nieuw 230€)
Ik denk dat MI geen introductie nodig heeft, maar voor de nieuwkomers: Mutable Instruments maken modules die allerlei vreemde functies hebben en enorm veel patch mogelijkheden en achter-de-schermen dubbele functies. Hierdoor kun je lekker ontdekken en aan de haal gaan. Bij "Warps" is dat niet anders. Technisch gezien is het een soort waveshaper; hij verandert je incoming signal naar een bepaalde andere shape door verschillende algoritmes toe te passen die je kunt kiezen met een enorme gloeiende draaiknop. Het geluid verandert van subtiele harmonics tot volledig alsof je een frequency modulation doet. Maar that's not all......... Het gaat veel verder. Je kunt ook 2 incoming signals mergen en dan gebruikt hij die algoritmes om de signalen te mengen en bepaalde harmonics te pakken van beiden. En dan zit er ook nog een oscillator in voor als je zelf maar 1 geluid in wilt sturen, dan kun je tussen die twee mengen. Kortom, veel opties en tof voor sound design. Ik doe hem weg omdat ik hem al lang heb en opzoek ben naar een andere module van mutable instruments die beter bij mijn sound past.

Alles is tweedehands, maar in goede staat. De prijzen zijn relatief laag, maar dat heeft dus niks te maken met de staat van de modules. Ik wil ze gewoon verkopen zodat ik wat ruimte heb in mijn modular om op te vullen met andere modules. Ik ben nog niet toe aan een tweede case.......
Hopelijk hebben jullie interesse :) Ik twijfel er ook nog over om mijn SE-02 boutique te verkopen, maar dat is nog even afwachten (ik ga binnenkort verhuizen en moet even kijken hoe mijn nieuwe studio dan ingericht wordt..)

Laat me weten als je vragen hebt en testen (of testvideos/fotos) kan in Rotterdam. Verzenden kan op jouw kosten en risico, ik heb genoeg doosjes over en bakken vol bubbelwrap ;)
Ruilen kan tegen één van de volgende modules: MI plaits, MI Stages, misschien een polivoks filter als hij niet te groot (HP) is.
 
Is het een d.i.y.? Zo ja zelf gemaakt?
Weet je zeker dat het 100% werkt?
Laatst nog getest of gebruik?
Het lijkt me wel een tof ding, maar ik kan echt niet veel meer besteden aan modules...
Laat svp ff weten. Anders veel succes met verkoop?
 
Laten we er tussenin gaan zitten, 80 euro kun je hem overnemen (+ evt verzendkosten als je hem niet in persoon wilt ophalen). Je kunt uiteraard komen testen en anders kan ik ook een video sturen waarin ik hem gebruik (of zelfs een videocall als je dat fijner vindt). Hij werkt in ieder geval prima.
 
Back
Top