rebirth gratis

Origineel geplaatst door 6 trak
274mb ...zo groot nog? wat moet er wel niet allemaal aan extra rommel bij zitten dan?
...vind het wat erg veel voor een suffsynth...


Nou luister maar wat Frederik Hägglund van Propellerheads daarover heeft gepost op een Reason site:

On 2005-09-03 03:51, Blank wrote:
What's on the CD is...

1) 3 audio tracks
2) The Windows partition
3) The Mac partition

Each partition contains a data file that's roughly 128 MB, and this file is just noise - completely random nonsense data which the ReBirth copy protection checks on startup, but apparently it also checks the integrity of the CD, which is why you need the whole thing even though the application installer itself is only 16 megs.

lijkt me nogal onnodig als je het als freeware verspreidt;
sterker nog het heeft alleen maar tot gevolg dat je voor lan jul je bandbreedte laat opvreten door al die eagere downloaders

een ander ding is; door die hele rebirth weggeverij lijkt het mij dat Audiobassline, Muon Tau etc. ook een tik op de lul krijgen
het wordt nu toch wel een lastige beslissing om nu € 95,-- resp. € 35,-- uit te geven aan een rebirth kloon
 
Origineel geplaatst door chilistein


een ander ding is; door die hele rebirth weggeverij lijkt het mij dat Audiobassline, Muon Tau etc. ook een tik op de lul krijgen
het wordt nu toch wel een lastige beslissing om nu € 95,-- resp. € 35,-- uit te geven aan een rebirth kloon

Ik vraag me af wat de winkels doen als je daar as maandag nog ff een CD Rommetje met Rebirth gaat halen:smeris:
 
Origineel geplaatst door richard2000
Ik vraag me af wat de winkels doen als je daar as maandag nog ff een CD Rommetje met Rebirth gaat halen:smeris:




:confused:
 
Origineel geplaatst door cosmiq
Hij is 538 MB groot.. Ben hem nu aant downloaden!!
WANT DIT IS ECHT VET SUPERÜBERMASTER NIEUWS DUDES!! Mijn zaterdagavond gaat niet meer stuk! Eindelijk de elektron sid mod eens proberen! :) :) :)
(even w88 tot morgen, dan maar.. {still downloading})
woioooohoo!
:yamaha:

Als je dus ff goed zoekt kun je m voor 146,51 mb downloaden.

Zonder al die troep erbij...
 
Origineel geplaatst door chilistein

een ander ding is; door die hele rebirth weggeverij lijkt het mij dat Audiobassline, Muon Tau etc. ook een tik op de lul krijgen
het wordt nu toch wel een lastige beslissing om nu € 95,-- resp. € 35,-- uit te geven aan een rebirth kloon

Sorry maar die Audiorealism schopt toch rebirth zijn kont wel behoorlijk. Na gebruik van Audiorealism is rebirth voor mij toch een stuk minder overtuigend geworden.
 
Origineel geplaatst door Lacertus
...en nu zijn alle downloads weg... ;{
Heeft iemand een torrent file?

ja dat zou nou erg fijn zijn ! :halleluja
 
Tja, ik wilde nog eens de vraag stellen aan Propellerheads wanneer ze nou eindelijk eens een nieuwe versie zouden maken, liefst met hogere bitrates en volledige ReWire functionaliteit (audio EN midi). Niet dus...
 
Dit staat nu op de site :

Dear Propellerhead user,

Over the last few days, we've encountered a few problems with the ReBirth download. One of them is that the demand for the CD images vastly exceeded our wildest expectations and the numerous downloads ate all our bandwidth (and then some), bringing the download speed depressingly close to zero. The other is that a lot of people seem to be experiencing problems with their downloaded files. We are currently working hard at solving both these problems.

As a result, the ReBirth download is now temporarily disabled, but it will hopefully be back again in a few hours.
 
Beetje raar geregeld altijd hoor. Als ze gewoon een ftp hadden genomen met een max download speed en max aantal connections dan konden ze vantevoren de bandbreedte kunnen vaststellen.

Als je 20 users maximaal 100 KiloByte per user geeft dan weet je dat je daar maximaal zo'n 15 a 16 MegaBit voor nodig hebt.

Theoretisch zou iedereen die deze connectie vol kan houden de ISO dan in 1 uur en 3 kwartier binnen hebben.

Er zitten 24 uur in een dag en 20 man kan tegelijk downloaden dus dan zou je op ongeveer 270 man zitten die per dag de ISO binnen heeft.

IN de realiteit zullen ze wat minder bandbreedte beschikbaar hebben voor iets wat gratis is. Maar 100 man per dag van de ISO voorzien moet toch kunnen? (een 8mbit verbinding is Zweden kost heel weinig), kennis van me heeft 20Mbit voor ongeveer 55 euro en hij woont in Stockholm.

Maar goed, da's maar speculatie!
 
Origineel geplaatst door richard2000
Ben ik blij dat ik schijnbaar als een van de eerste de boel al gdwnld heb, ik wil m wel ergens naar toe uploaden ofzo...., zodat meer mensen hem hebben.

zou wel goed zijn... door een probleempje met mijn account (probleem bekend bij de props) heb ik em nog niet...
 
Mja ik heb hem ook al maar ik ga hem zeker niet hosten!

Heb ik straks 2000 man aan m'n server hangen.
 
Heb alleen maar problemen met de gebrande .iso bestand. Even afwachten wat er gaat gebeuren op de site...
 
de .iso werkt inderdaad niet normaal

je moet hem met nero branden of met nero een .nrg bestand maken
dan maak je van dit .nrg bestand in een ander programma (bijv alcoholic120%) weer een iso.

klinkt alsof dit onzin is maar vreemd genoeg werkt de iso na 2 keer te zijn omgezet wel
 
je kunt in ieder geval nog gewoon hier de torrent downloaden.

Ik had trouwens geen enkel probleem met de ISO. Gewoon met nero gebrand en huppakkee....
 
Back
Top