RFX32 kaart voor m'n Emu sampler

G

Guest

Guest
Hi,

ik denk er over om m'n Emu met deze kaart uit te breiden.
Heeft iemand deze in z'n sampler en zoja wat zijn je ervaringen? Ik heb op emusonacid ook al het een en ander gelezen, maar nu zoek ik het even dichter bij huis.


Ronald
 
Ik vraag mij af of het nog wel een beetje makkelijk te vinden is zo'n uitbereidingsboard.
Naar horen zeggen zijn de filters helemaal te gek, dus als je er een voor een prillkie kan scoren, moet je het zeker doen.
 
Ik heb er net een overgenomen van een forumlid. Ik draai nu EOS 4.10 en na plaatsen van de kaart (gisteren) loopt de sampler halverwege het opstarten van (joepie). Ik neem aan dat ik het beste naar 4.7 ga. Daarvoor heb ik een floppy met daarop FlashPrep nodig. Dat gaat niet zomaar omdat het programma net iets groter is (1.41MB) dan wat een onder XP/2000 geformateerde flop aankan (1.38 MB). Er zijn mogelijkheden om dit te omzeilen maar daar ben ik nog niet uit. Heeft iemand wellicht een werke flop met FlashPrep liggen waar ik een kopietje van krijgen ?
 
Origineel geplaatst door Kenny
Ik vraag mij af of het nog wel een beetje makkelijk te vinden is zo'n uitbereidingsboard.
Naar horen zeggen zijn de filters helemaal te gek, dus als je er een voor een prillkie kan scoren, moet je het zeker doen.

Dat is niet het probleem, maar ik heb nu na even logisch nadenken besloten het niet te doen, en wel om de volgende redenen:

m'n power supply trekt het waarschijnlijk niet (vroeg model), ik moet dan ook een andere ADAT uitbreiding voor m'n sampler zoeken (Zie handleiding RFX32)
en ik verwacht dat de FX van m'n creamware setup flexibeler en misschien zelfs wel beter zullen zijn.

bedankt voor de reacties.
Ronald
 
Back
Top