JOMOX XBASE 999 (nieuw!!)

Juist mensen hier is ie dan de verbeterde versie van de TR909 en TR808 met zelfs plek om je eigen drumsamples te plaatsen en met analoog filter...lekker hoor

www.jomox.de voor meer info..
 

Attachments

  • jomox999.jpg
    jomox999.jpg
    201,4 KB · Bekeken: 105
op superbooth staat dat ze met twee nieuwe producten komen op de beurs in frankfurt. Dit zal er één zijn en ik vermoedt dat de Resonator Neuronium de ander is, maar wie weet.

Ik ben iig blij dat ik even gewacht heb met aanschaf van een xbase :D
 
Lijkt me toch wel een koel idee maar waarschijnlijk is de prijs ook ''over de top''
 
:o: JEUZ! dus daar is dat gekke ding voor op m'n muis! haha gaat lekker hier
(maarja, VL1 zit aan de koffie hè :) )

Maar wat een stoer apparaat!!

..Of course the XBASE 999 has again two phat LFOs...
:confused: wtf is er vet aan een LFO?
 
Origineel geplaatst door Sander02
:o: JEUZ! dus daar is dat gekke ding voor op m'n muis! haha gaat lekker hier
(maarja, VL1 zit aan de koffie hè :) )


Waarom denk je dat ik aan de koffie zit met zulke geweldige nieuwe spullen..kzit helemaal te bibberen van de sensotie8o)
 
Oei, dat wordt sparen.

Oh ja, dat wordt wel wennen met het "up" knopje rechts van "down".
 
Laatst gewijzigd:
nu maar hopen dat die draaiknopjes steviger zijn dan de XBase... dat het live ook een beetje te gebruiken is...
 
Origineel geplaatst door Sander02
:confused: wtf is er vet aan een LFO?

Mijn airbase had ook 2 lfo's en het is gaaf als je de cutoff van je hihat moduleert dan krijg je lekker beweging in je soundje Het ziet er interessant uit is dit nu de 909 en 808 killer waar iedereen op zit te wachten?
 
Ja maar een LFO is een LFO lijkt mij....:confused:
 
Origineel geplaatst door division_by_0
op superbooth staat dat ze met twee nieuwe producten komen op de beurs in frankfurt. Dit zal er één zijn en ik vermoedt dat de Resonator Neuronium de ander is, maar wie weet.

De Resonator Neuronium is er al een tijdje en de Sunsyn wordt niet meer geproduceerd! Misschien komt er een opvolger van de Sunsyn?

Betreft de nieuwe XBase999; moet ik eerst even beluisteren voordat ik daar een mening over heb, maar het ziet er wel goed uit op het eerste gezicht!
 
Origineel geplaatst door Leo
zullen wel veel machinedrums te koop komen deze herfst.

Ik adviseer dan mensen zonder Machinedrum goed op te letten deze herfst want wie weet koop je dan werkelijk voor een prikkie die waanzinnige, eigenzinnige Machinedrum. Misschien klinkt hij dan wat steriel; je kan er altijd een analoog filter achter hangen en dan gaat iedereen zich toch weer afvragen waar je die 'vette' sound vandaan hebt.
Je kan natuurlijk ook gewoon goed sparen en ze allebei kopen :{
 
tjongejongejonge... wat mensen zich permiteren in verkoopgelul... echt zum kotzen.

Wie zit er nou te wachten op een overprijsde opvolger van zo'n waardeloos ding. Gaan ze diezelfde truuk nog 's doen... als het maar "analoog" heet en houten zijkantjes heeft dan maakt het buggehalte, de klank of de bouwkwaliteit verder niet meer uit, moet het concept bijna wel zijn.

Ik vond het niks, die x-base.
 
Ik vond de xbase echt super vet dat je per step de settings kon editten.
Echt geniaal alleen de knoppen waren wat minder tof helaas.
En die lfo's over sounds waren best fijn ja.
 
ja, maar hier komt toch wel wat wijsheid voorbij....

inderdaad, ik dacht namelijk ook even aan het toch wat meer steriele karakter van de machinedrum, maar waar-is-waar, een moogerfooger erachter en klaar ben je. lfo erbij? geen probleem, gewoon een moog cp251 aan het filter. hé, wacht eens.... die heb ik nog te koop! net wat voor jou mono!
 
Er wordt niets vermeld over the snare drum van de XBASE999. De snare op de 09 vond ik altijd wel een beetje tegenvallen. Ik vrees dat de snare op de 999 gewoon weer hetzelfde is.
 
Back
Top