De "Maak Bewust Een K#t Nummer" Contest I

De "Maak Bewust Een K#t Nummer" Contest I

  • Jazeker, altijd en overal!

    Stemmen: 132 30,6%
  • Vooral met een zak borrelnoten

    Stemmen: 48 11,1%
  • Alleen op zondagmiddag

    Stemmen: 31 7,2%
  • Slechts bij volle maan

    Stemmen: 24 5,6%
  • Na de sex

    Stemmen: 62 14,4%
  • Als de TV weer klote is wel ja

    Stemmen: 36 8,4%
  • Alleen die nummers van dat ene sf-lid

    Stemmen: 98 22,7%

  • Totaal aantal stemmers
    431
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Phochos - Lost
 

Attachments

  • Phochos - Lost.MP3
    1,7 MB · Bekeken: 15
ome P maakt er weer een potje van; aantal dagen geleden moest de helft van de studio nog verkocht worden van de budgetmanager en nu (de kat van huis is) koopt hij er weer een anre helft voor terug...

Goed hè?
 
Phochos - Shed
 

Attachments

  • Phochos - Shed.MP3
    5,9 MB · Bekeken: 28
dus die dj takkeharrie die mij volgt, is eigenlijk een spookaccount en dus heb ik nog minder volgers als ik al dacht ik ga denk ik nooit de populariteit van dj triestzo bereiken

Och hemeltje lief ik schiet je helemaal tekort, ik zal je direct volgen op SC. Mijn wel gemeende excuses voor dit voorval Teluur :o:
 
De XP30 is een heel fijn doosje. Ik heb 'm ook :-)
Er zitten typische jaren '90 sounds in en een vleugje jaren '80 ;-)
 
(...) ik bevind me nu wel lang genoeg in de hoogste kringen van de kuntwereld :D
:dubbel:

des al niet te min heb ik maar weer iets in elkaar geflanst wat niet echt hoogwaardig is dusch ku(d)t
Op de een of andere manier deed dit me aan "Total Anarchy" denken...

Jeezz.. Er komen nog twee pagina's zie ik nu. Nou die luister ik een andere keer wel weer. :engel:

Intussen nog eentje uit de HELE oude doos. Hier nog niet eerder geplaatst voor zover ik mij herinner.
 

Attachments

  • Skies - njit njit.mp3
    1.019,7 KB · Bekeken: 14
Nog eentje uit de ANTIEKE doos :)
Komt eindelijk ook weer eens een synth aan te pas. (Nouja keyboard ook goed...)
En een akoestisch instrument..
U merkt, ik ben mijn tijd weer bijzonder nutteg aan het besteden
blij-ja-knikken.gif
 

Attachments

  • Skies - Nouja.mp3
    380,4 KB · Bekeken: 16
En met deze laatste uit de wederom antieke doos, vraag ik me weer eens af of ik er wel goed aan doe dat hier te plaatsen.

Met muziek heeft het eigenlijk ook niets meer te maken, maar de oplettende kijker kan echter nog wel een synth-geluid waarnemen, wat deze track geheel legitiem maakt op dit forum :engel:
 

Attachments

  • Skies - Dat ding aan en uit zetten.mp3
    2,3 MB · Bekeken: 14
en na moe te zijn gedanst op AQ's polka, kunnen we even lekker uitrusten onder het genot van een lekkere inter met zooi van de hand van teluur:

Teluur - Prustwerk
https://soundcloud.com/teluur/teluur-prutswerk

Wederom met professionele promo-video (ditmaal een opname van tijdens het opnemen van het nummer)

http://youtu.be/KMMEz-jpH_M
 
Laatst gewijzigd:
Phochos - Shed


potverdikke wat een lekker nummer ! Komen die strings uit de xp30 of toch de jv? En wanneer open je je eigen Phochos-thread nou niet eens? Je muziek is veel te onkut voor dezen draad...;):okdan::P
 
en na moe te zijn gedanst op AQ's polka, kunnen we even lekker uitrusten onder het genot van een lekkere inter met zooi van de hand van teluur:

Teluur - Prustwerk
Dit is zo'n prutswerk dat je zelfs prutswerk verkeerd hebt geschreven. Top! :okdan:
 
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back
Top