De "Maak Bewust Een K#t Nummer" Contest I

De "Maak Bewust Een K#t Nummer" Contest I

  • Jazeker, altijd en overal!

    Stemmen: 132 30,6%
  • Vooral met een zak borrelnoten

    Stemmen: 48 11,1%
  • Alleen op zondagmiddag

    Stemmen: 31 7,2%
  • Slechts bij volle maan

    Stemmen: 24 5,6%
  • Na de sex

    Stemmen: 62 14,4%
  • Als de TV weer klote is wel ja

    Stemmen: 36 8,4%
  • Alleen die nummers van dat ene sf-lid

    Stemmen: 98 22,7%

  • Totaal aantal stemmers
    431
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
zieke mensen hier :)

Geachte heer Quirijns, Ik volgde u toch al op SC? Heb je nu een tweede account, of heb je alleen een naamswijziging doorgevoerd?
 
Phochos - Crystal Spheres...Weer een nummer van Phochos gemaakt met alleen maar Magix. Wellicht klinkt het niet echt kut,...
maar met magix kan je toch ook gewoon even het nummer in tweeën delen, 2 x tremelo er over gooien, beetje distortion erover, in elkaar mixen, tempo verhogen, kleine toefje reverb en wala je hebt wel iets k*ts:

Teluur versus Phochoss - The Crystal Smashed To Smithereens When It Hit The Bathroom Floor

https://soundcloud.com/teluur/teluur-versus-phochoss-the
 
Geachte heer Quirijns, Ik volgde u toch al op SC? Heb je nu een tweede account, of heb je alleen een naamswijziging doorgevoerd?

Geachte heer Acces1, Ja ik heb een 2e account dat klopt. Maar de DJ Takkeherrie account was zo stoffig dat ik maar een nieuwe heb genomen. Ik gebruik eigenlijk nog alleen maar de ACQ account. :) dus als er een nieuw iets van een bij elkaar gesprokkeld zooi samples wat enigszins ook wel muziek genoemd word klaar is sodemieter (ook wel upload genoemd) ik dat bij de ACQ account.

Hmm volgens mij kon ik dat veel beknopter verwoorden :D
 
Geachte heer Acces1, Ja ik heb een 2e account dat klopt. Maar de DJ Takkeherrie account was zo stoffig dat ik maar een nieuwe heb genomen. Ik gebruik eigenlijk nog alleen maar de ACQ account. :) dus als er een nieuw iets van een bij elkaar gesprokkeld zooi samples wat enigszins ook wel muziek genoemd word klaar is sodemieter (ook wel upload genoemd) ik dat bij de ACQ account.

Hmm volgens mij kon ik dat veel beknopter verwoorden :D

ehm jah :D

zomerhit 2013

https://www.youtube.com/watch?v=Z0DO0XyS8Ko
 
Ik gebruik eigenlijk nog alleen maar de ACQ account.
dus die dj takkeharrie die mij volgt, is eigenlijk een spookaccount en dus heb ik nog minder volgers als ik al dacht :( ik ga denk ik nooit de populariteit van dj triestzo bereiken =(
 
Phochos - Serehps Latsyrc
 

Attachments

  • Phochos - SerehpsLatsyrc.MP3
    1,6 MB · Bekeken: 22
Jos in in sneltreinvaart zijn laatste 200 MB vol aan het maken..
 
Nou Jos er komen weer genoeg spullen de studio binnen zo te zien
Monotron, MS200, XP30, Kaossilator, Micro X, Monotron duo en de YS100.

Waarom dan toch altijd die Magic tracks?:)
 
een nummer gemaakt met magix is sowieso ook niet bewust kut...

ik zie overigens dat de gearlijst in zijn signatuur weer terug bij 30 is, vorige week telden we nog iets van 19 ofzo...

Inderdaad "bewust" niet. ;)

Enne op een ander draadje staat gelukkig de 1/2 studio weer te koop, anders wordt de studio wel erg vol.
Maar ben blij dat de oude ome P weer terug is, en dat bedoel ik positief.
 
Nou Jos er komen weer genoeg spullen de studio binnen zo te zien
Monotron, MS200, XP30, Kaossilator, Micro X, Monotron duo en de YS100.

Waarom dan toch altijd die Magic tracks?:)

Omdat ik nog steeds niet alles heb aangesloten, kan op het moment niet al teveel doen, ben snel moe en dan is het via Magix wat makkelijker, maar inderdaad komen er meestal niet echte kutnummers uit, hoewel ik wel mijn best blijf doen om iets echt kuts te maken.
 
ik zie overigens dat de gearlijst in zijn signatuur weer terug bij 30 is, vorige week telden we nog iets van 19 ofzo...
ome P maakt er weer een potje van; aantal dagen geleden moest de helft van de studio nog verkocht worden van de budgetmanager en nu (de kat van huis is) koopt hij er weer een anre helft voor terug...
 
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back
Top