De "Maak Bewust Een K#t Nummer" Contest I

De "Maak Bewust Een K#t Nummer" Contest I

  • Jazeker, altijd en overal!

    Stemmen: 132 30,6%
  • Vooral met een zak borrelnoten

    Stemmen: 48 11,1%
  • Alleen op zondagmiddag

    Stemmen: 31 7,2%
  • Slechts bij volle maan

    Stemmen: 24 5,6%
  • Na de sex

    Stemmen: 62 14,4%
  • Als de TV weer klote is wel ja

    Stemmen: 36 8,4%
  • Alleen die nummers van dat ene sf-lid

    Stemmen: 98 22,7%

  • Totaal aantal stemmers
    431
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Ik volg de discussies hier niet, ik ben geen "echte" kutposter, maar ik heb geen inspiratie. Daarom, misschien onverwacht, een kutnummer van mij...
 

Attachments

  • Rotjoch [Justin Bieber Mix].mp3
    2,5 MB · Bekeken: 50
Ik volg de discussies hier niet, ik ben geen "echte" kutposter, maar ik heb geen inspiratie. Daarom, misschien onverwacht, een kutnummer van mij...

Zeer inspirerend!:D

Ik heb eindelijk mijn MCDST examen van Microsoft gehaald!
en om het te vieren heb ik er een liedje gemaakt, dat is begonnen in de trein.
party-nerd-thumb7595920.jpg
 

Attachments

  • ELL3NDELING - Microsoft Cursus gehaald!.mp3
    3,3 MB · Bekeken: 54
ik vind het plaatsen van dat soort foto's van katten KUT

Sorry.


..heb me NOG ingehouden!



Zal volgende keer (misschien) wel honden nemen: zijn toch schijtbeesten.
:engel: ben ook meer een katten (en poezen!)mens
 
Sorry.


..heb me NOG ingehouden!



Zal volgende keer (misschien) wel honden nemen: zijn toch schijtbeesten.
:engel: ben ook meer een katten (en poezen!)mens


Nee dat is ook zielig :(
Ik ben ook een kattenmens vin hondjes ook wel leuk tegenwoordig :D
 
Zeer inspirerend!:D

Ik heb eindelijk mijn MCDST examen van Microsoft gehaald!
en om het te vieren heb ik er een liedje gemaakt, dat is begonnen in de trein.
party-nerd-thumb7595920.jpg

Gefeliciteerd! :dj:

Ik heb even gekeken wat het precies inhoudt... Je kunt dus nu desktop environments supporten? Hmm... Mooi zo... Ik heb een probleempje met mijn antievieres, hij pakt 'm niet als ik dat ding erin stop want dan zegt 'ie dat er iets niet goed is. Als ik hem dan eruit haal dan doet 'ie daarna helemaal niets meer. En als ik dan op die ene knop druk dan krijg ik een soort van raar scherm. Wat moet ik doen?

/edit: ik had vergeten erbij te zeggen dat het jullie spullen zijn, dus jullie schuld is, want hij moet het gewoon doen! En dan moet ik niet allemaal ingewikkelde dingen moeten doen of allemaal informatie moeten lezen, wat is dat nou voor moeite om voor simpele gebruikers zoals ik precies alles zo in te richten dat alles gewoon in één keer werkt!

... heheh... Ik heb ervaring. Veel ervaring. Véél te veel ervaring... :) Geen certificaten alleen. Ik ben gelukkig al een tijdje geen helpdesker meer, maar nu systeembeheerder en programmeur in een windows/linux/unix hybride omgeving. Meer vrijheid, meer verantwoordelijkheid. Goede combinatie. (Plus ik was eindelijk genoodzaakt dan toch vorig jaar op mijn 29e alsnog een rijbewijs te gaan halen. Werd ook een keer tijd... :D)
 
Gefeliciteerd! :dj:

Ik heb even gekeken wat het precies inhoudt... Je kunt dus nu desktop environments supporten? Hmm... Mooi zo... Ik heb een probleempje met mijn antievieres, hij pakt 'm niet als ik dat ding erin stop want dan zegt 'ie dat er iets niet goed is. Als ik hem dan eruit haal dan doet 'ie daarna helemaal niets meer. En als ik dan op die ene knop druk dan krijg ik een soort van raar scherm. Wat moet ik doen?

/edit: ik had vergeten erbij te zeggen dat het jullie spullen zijn, dus jullie schuld is, want hij moet het gewoon doen! En dan moet ik niet allemaal ingewikkelde dingen moeten doen of allemaal informatie moeten lezen, wat is dat nou voor moeite om voor simpele gebruikers zoals ik precies alles zo in te richten dat alles gewoon in één keer werkt!

... heheh... Ik heb ervaring. Veel ervaring. Véél te veel ervaring... :) Geen certificaten alleen. Ik ben gelukkig al een tijdje geen helpdesker meer, maar nu systeembeheerder en programmeur in een windows/linux/unix hybride omgeving. Meer vrijheid, meer verantwoordelijkheid. Goede combinatie. (Plus ik was eindelijk genoodzaakt dan toch vorig jaar op mijn 29e alsnog een rijbewijs te gaan halen. Werd ook een keer tijd... :D)

Tja ik denk dat er een poefpafje loszit in je vierusskenner :P
Dat kan ik wel oplossen, heeft u al met een hamer op uw computer geslagen? :P Dat moet de oplossing zijn:engel:

En jep ik kan nu bureaubladen poetsen, de meeste poetsen altijd langs alle voorwerpen zonder iets op te tillen. Maar ik kan dat nu gewoon optillen en schoonmaken. En dat is fijn. ik kan ook bureaulades inrichten nu, en ik weet nu ook hoe ik gebruikers kan helpen met de computer:Z

Maar ik vin computers lekkerder op mijn boterham!8)
Maar ik heb ook geen rijbewijs die dingen zijn gewoon te duur!
En ik woon in het centrum, ik zou alleen maar geld kwijt zijn met parkeren.
Dus voor mij hoeft het ook nie, en genoeg mensen die mij willen ophalen en wegbrengen, en ik ben de beroerste niet om dan benzinegeld te betalen:D
 

 

Attachments

  • bridget.jpg
    bridget.jpg
    133,7 KB · Bekeken: 38
  • Charles Versus SadBunny - Bridged In Troebel Water.mp3
    4,2 MB · Bekeken: 40
Sorry.


..heb me NOG ingehouden!



Zal volgende keer (misschien) wel honden nemen: zijn toch schijtbeesten.
:engel: ben ook meer een katten (en poezen!)mens

Hehe ik ben ook meer van de katten/poezen 8D

Heb vandaag een nieuwe iMac 27" Quad Core i5 geval ding apparaat gekocht dus verwacht binnenkut maar veel nieuwe kutcreaties van (irritant) hoge kwaliteit!..
 

Tjimpig de krimpig... Dat is alreeds een poosje her. Dat was geloof ik de enige keer dat ik mijn vriendin ooit zo ver heb gekregen om mee te blèren met een verkaaskopping of een kutnummer in het algemeen. Lache! :D

Tja ik denk dat er een poefpafje loszit in je vierusskenner :P
Dat kan ik wel oplossen, heeft u al met een hamer op uw computer geslagen? :P Dat moet de oplossing zijn:engel:

Nee, ik ben zelf al wat verder gekomen. Ik heb ondertussen de XY32 chromoelementen met de kaudufibrulatie gesynchroniseerd. Toen begon mijn defluxiemeter opeens enorm uit te slaan en heb ik uiteindelijk de computer helemaal moeten refectiëren. Toen kwam ik in het BIOS en moest ik de memory bus speed weer goed zetten... En toen deed alles het weer! 8)

En jep ik kan nu bureaubladen poetsen, de meeste poetsen altijd langs alle voorwerpen zonder iets op te tillen. Maar ik kan dat nu gewoon optillen en schoonmaken. En dat is fijn. ik kan ook bureaulades inrichten nu, en ik weet nu ook hoe ik gebruikers kan helpen met de computer:Z
Jeuzes, jij bent ook een droge zeg... :D

Maar ik vin computers lekkerder op mijn boterham!8)
Maar ik heb ook geen rijbewijs die dingen zijn gewoon te duur!
En ik woon in het centrum, ik zou alleen maar geld kwijt zijn met parkeren.
Dus voor mij hoeft het ook nie, en genoeg mensen die mij willen ophalen en wegbrengen, en ik ben de beroerste niet om dan benzinegeld te betalen:D
Keurig! Lijkt me een goede deal. Ik had 't gewoon nodig voor mijn werk en wilde de baan graag hebben dus ben akkoord gegaan met een voorstel om driekwart zelf te betalen. Ik heb ook echt geen auto hoor, ik woon ergens in dit gebied middenin Amsterdam dus voor mij ook écht geen auto voor de deur, dat kost meer geld dan ik ervoor wil vrijmaken en bovendien gaat het hier allemaal veel te traag en kan er veel te veel mis gaan. Ik heb een scooter met een geel plaatje en daarop doe ik alles. Ik scheur iedereen voorbij, de boetes zijn lager, ik kan overal parkeren (GENOT!) en ik kan meestal harder rijden dan de auto's. IDEAAL! Ik moet alleen wel regelmatig in een bestelwagen van mijn werk het hele land doorrijden naar evenementen en dan is het toch wel tamelijk essentieel :D

Maar genoeg gezwam. Ik heb nu even geen nieuw kutnummer maar mijn eerstvolgende post zal er weer een zijn mét. Beloofd.
 
WHahaha:D



Ik had hier ook last van toen ik nog thuis woonde en de kat op mijn KS5 lag, wie kent dit "Ik mag niet aan de knopjes zitten van mijn huisdier nog meer?"
 
Tjimpig de krimpig... Dat is alreeds een poosje her. Dat was geloof ik de enige keer dat ik mijn vriendin ooit zo ver heb gekregen om mee te blèren met een verkaaskopping of een kutnummer in het algemeen. Lache! :D



Nee, ik ben zelf al wat verder gekomen. Ik heb ondertussen de XY32 chromoelementen met de kaudufibrulatie gesynchroniseerd. Toen begon mijn defluxiemeter opeens enorm uit te slaan en heb ik uiteindelijk de computer helemaal moeten refectiëren. Toen kwam ik in het BIOS en moest ik de memory bus speed weer goed zetten... En toen deed alles het weer! 8)


Jeuzes, jij bent ook een droge zeg... :D


Keurig! Lijkt me een goede deal. Ik had 't gewoon nodig voor mijn werk en wilde de baan graag hebben dus ben akkoord gegaan met een voorstel om driekwart zelf te betalen. Ik heb ook echt geen auto hoor, ik woon ergens in dit gebied middenin Amsterdam dus voor mij ook écht geen auto voor de deur, dat kost meer geld dan ik ervoor wil vrijmaken en bovendien gaat het hier allemaal veel te traag en kan er veel te veel mis gaan. Ik heb een scooter met een geel plaatje en daarop doe ik alles. Ik scheur iedereen voorbij, de boetes zijn lager, ik kan overal parkeren (GENOT!) en ik kan meestal harder rijden dan de auto's. IDEAAL! Ik moet alleen wel regelmatig in een bestelwagen van mijn werk het hele land doorrijden naar evenementen en dan is het toch wel tamelijk essentieel :D

Maar genoeg gezwam. Ik heb nu even geen nieuw kutnummer maar mijn eerstvolgende post zal er weer een zijn mét. Beloofd.

Ja ik moet ook meer muziek maken in plaats van Youtube filmpjes posten:D
 
KITT - Yuck Fou!

http://www.mijnbestand.nl/Bestand-QKOUENEL6QHV.mp3


Error

This error message indicates the submitted text contains objectionable language. While we would rather not pay attention to what people choose to hear, there have been instances of individuals producing extremely offensive audio and distributing it on the web, which by the way is a violation of the usage policy. Please note that these restrictions are imposed by the website, not by the synthesizer. Also note that you can purchase the synthesizer for personal use. See the FAQ page for further details. If you received this message in error please report the problem to the site administrator (with text) via the [SEND FEEDBACK] button.

Charles WAS HERE
 
Sorry.


..heb me NOG ingehouden!



Zal volgende keer (misschien) wel honden nemen: zijn toch schijtbeesten.
:engel: ben ook meer een katten (en poezen!)mens

Nog even voor de duidelijkheid :D
worlds-fattest-cat-fat-cat.jpg
 

Attachments

  • ELL3NDELING - Wij houden niet van platte katte.mp3
    2,5 MB · Bekeken: 45
Met Fruity Loops aan het klooien geweest en de standaard ingebakken loopjes, gebruikt en gemanipureerd met de nodige stapjesteller, en time stretching gedoe. De liefhebber zou het wel waarderen... ik alleen nie zo:D
 

Attachments

  • ELL3NDELING - o hellup.mp3
    1,6 MB · Bekeken: 37
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back
Top