De "Maak Bewust Een K#t Nummer" Contest I

De "Maak Bewust Een K#t Nummer" Contest I

  • Jazeker, altijd en overal!

    Stemmen: 132 30,6%
  • Vooral met een zak borrelnoten

    Stemmen: 48 11,1%
  • Alleen op zondagmiddag

    Stemmen: 31 7,2%
  • Slechts bij volle maan

    Stemmen: 24 5,6%
  • Na de sex

    Stemmen: 62 14,4%
  • Als de TV weer klote is wel ja

    Stemmen: 36 8,4%
  • Alleen die nummers van dat ene sf-lid

    Stemmen: 98 22,7%

  • Totaal aantal stemmers
    431
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
tag.jpg
 
Electrunicunt
 

Attachments

  • electrunicunt.mp3
    1,5 MB · Bekeken: 62
itrago/electroneuk tragger muziek, hij klinkt eigenlijk alsof ie 5 min had moeten zijn maar enfin :L
da's trouwens nummertje 3100 alweer!
Electrunicunt is tof!
best wel ja... wat horen wij daar allemaal, erm... afrika batsbaataa, doctor whore, voorhuid o'connor, peter maffiay...

en Zoid snapt het (in tegenstelling tot diegene die het zouden moeten snappen) :D da's trouwens je 400e!

prognose einde maand: 242 K#s
 
Laatst gewijzigd:
Tnx!

Had er niet bij stilgestaan, anders had ik er nateluurlijk een feestelijk nummurtje van gemaakt..
 
CUTB bestaat deze maand ook pcies 2 jaar! ...in die tijd waren het aantal views overigens nog maar 50.000... er is veel veranderd!

attachment.php


Zoid tijdens de viering van zijn 15.000e K# :D
 

Attachments

  • dyn007_original_397_397_pjpeg_46663_3d918d220d36e6f17f94b0c43ef70a46.jpg
    dyn007_original_397_397_pjpeg_46663_3d918d220d36e6f17f94b0c43ef70a46.jpg
    47,9 KB · Bekeken: 50
Laatst gewijzigd:
Goed dat er ook nog toffe K# worden gefabri.

best wel ja... wat horen wij daar allemaal, erm... afrika batsbaataa, doctor whore, voorhuid o'connor, peter maffiay...

en Zoid snapt het (in tegenstelling tot diegene die het zouden moeten snappen) :D da's trouwens je 400e!

Nee niet voorhuid o,connor (wiesda?), maar ene mama caz (op rechter kanaal die kale stem kun je dus leuk verkutten) anderen zijn traffic jam en m.c. fosty & lovin c.

Zoid, gefeli met jouw 400ste K#. :D (kadootje http://bagger.kraakpiep.nl/kutnum/Kutnummers Volume 191.zip) (of was het eigenlijk jouw 399ste K#?)
 
Laatst gewijzigd:
Goed dat er ook nog toffe K# worden gefabri.
zoals? :D
Nee niet voorhuid o,connor (wiesda?)
Skinhead o'connor
Zoid, gefeli met jouw 400ste K#. :D (of was het eigenlijk jouw 399ste K#?)
het zijn er toch echt 400.. helaasch :mexico:

maar goed, deze page heeft nu wel een vrij hoog lul'n gehalte dus we gaan ff weer kut'n...
 
CUTB bestaat deze maand ook pcies 2 jaar! ...in die tijd waren het aantal views overigens nog maar 50.000... er is veel veranderd!

attachment.php


Zoid tijdens de viering van zijn 15.000e K# :D

Hmm, kweenie 6... dat ombouwen en dan ook nog huidskleur naar donker veranderen.. al zie ik er dan niet echt slecht uit...en dat pakje met verentooi staat dan ook iets beter (wit met glitter staat mij nu niet zo..)
 
Alweer Een Kutnummer
 

Attachments

  • alweer een kutnummer.mp3
    1 MB · Bekeken: 63
ik ben een wanhopige 17-jarige die zich een tijdje geleden aan muziekproductie waagde en heb enkele geluiden geupload op een
eens luisteren aub. wees heel eerlijk als ge reageert - laat weten of het al dan niet in deze rubriek thuishoort...

Ik zeg ja, nee, ja nee eh toch! .... je bent helaas geslaagd!
 
Laatst gewijzigd:
Free DEMO
 

Attachments

  • free demo.mp3
    1,4 MB · Bekeken: 56
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back
Top