De "Maak Bewust Een K#t Nummer" Contest I

De "Maak Bewust Een K#t Nummer" Contest I

  • Jazeker, altijd en overal!

    Stemmen: 132 30,6%
  • Vooral met een zak borrelnoten

    Stemmen: 48 11,1%
  • Alleen op zondagmiddag

    Stemmen: 31 7,2%
  • Slechts bij volle maan

    Stemmen: 24 5,6%
  • Na de sex

    Stemmen: 62 14,4%
  • Als de TV weer klote is wel ja

    Stemmen: 36 8,4%
  • Alleen die nummers van dat ene sf-lid

    Stemmen: 98 22,7%

  • Totaal aantal stemmers
    431
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Ik weet niet of ik snel op de 5e plaats kom
mwhoaaa SadBunny is al een maand afwezig alleen Bergen had weer ff een Groeispurt... dus standje #6 moet iig lukken :D
een jaar geleden had je nog maar net 23% van wat je nu hebt... ofterwijl, de phochotische groei is 432%
 
mwhoaaa SadBunny is al een maand afwezig alleen Bergen had weer ff een Groeispurt... dus standje #6 moet iig lukken :D
een jaar geleden had je nog maar net 23% van wat je nu hebt... ofterwijl, de phochotische groei is 432%

Kweet het, maar de meestuh nummers horen eigenlijk niet in het rijtje kut. Daarom meldde ik al dat eigenlijk een nieuwe thread geopend moest worden, Maak Bewust Geen Kutnummer.

Phochos
 
en daar cum je nu pas mee :dubbel:

trouwens, mensen kunnen ook via google phochos op synthforum vinden nateluurlijk™ :D

Dat wist je.
 
Musick for Supermarkuts
 

Attachments

  • musick for supermarkuts.mp3
    1.020 KB · Bekeken: 58
Bawx5trnia7we6rcn
 

Attachments

  • bawx5trnia7we6rcn.mp3
    910,6 KB · Bekeken: 45
Gisternacht om half 3:
Even geprobeerd een Ringtone te maken!.
Of het gelukt is laat ik aan julie over!
 

Attachments

  • Tyringgg.mp3
    478 KB · Bekeken: 45
Uit de serie Kosmische Kut Oceaan, de eerste vijf parts.

Phochos
 

Attachments

  • CosmicCuntOcean02.mp3
    3,3 MB · Bekeken: 60
  • CosmicCuntOcean03.mp3
    4,4 MB · Bekeken: 45
  • CosmicCuntOcean04.mp3
    2,9 MB · Bekeken: 41
  • CosmicCuntOcean05.mp3
    4,7 MB · Bekeken: 45
En de delen 6 t/m 10.

Phochos
 

Attachments

  • CosmicCuntOcean06.mp3
    5,1 MB · Bekeken: 46
  • CosmicCuntOcean07.mp3
    6,5 MB · Bekeken: 60
  • CosmicCuntOcean08.mp3
    7,3 MB · Bekeken: 60
  • CosmicCuntOcean09.mp3
    5,8 MB · Bekeken: 61
  • CosmicCuntOcean10.mp3
    7,3 MB · Bekeken: 59
hehe waar haalt ie die nu zo snel vandaan?! :D
klinkt trouwens wel verdacht veel als kant-en-klaar uit het pakket kinda music

enniewee, kunnen we (sommigen) vanaf nu ff de juiste/volledige filenames geven aan de kuttracks?

Artiest en Title beginnen met hoofdletter (text tussen haakjes in kleine letters)... dank
de personages uit top-10 zouden dit toch onderhand toch al moeten weten lijkt me?
 
hehe waar haalt ie die nu zo snel vandaan?! :D
klinkt trouwens wel verdacht veel als kant-en-klaar uit het pakket kinda music

enniewee, kunnen we (sommigen) vanaf nu ff de juiste/volledige filenames geven aan de kuttracks?

Artiest en Title beginnen met hoofdletter (text tussen haakjes in kleine letters)... dank
de personages uit top-10 zouden dit toch onderhand toch al moeten weten lijkt me?

Kalopt,

Ik heb een aantal cd's uit de lijst van Orion Records gehaald omdat ik daar niet meer tevreden over ben en heb deze in een - speciaal - lijstje geplaatst zodat ze als kutnummers kunnen fungeren. Heb er nog een heleboel staan om de top 3 wellicht te kunnen halen (GEINTJE, LOL, ETC, ETC, ETC)

Phochos
 
hehe waar haalt ie die nu zo snel vandaan?! :D
klinkt trouwens wel verdacht veel als kant-en-klaar uit het pakket kinda music

enniewee, kunnen we (sommigen) vanaf nu ff de juiste/volledige filenames geven aan de kuttracks?

Artiest en Title beginnen met hoofdletter (text tussen haakjes in kleine letters)... dank
de personages uit top-10 zouden dit toch onderhand toch al moeten weten lijkt me?

Ik was in de gedacht dat dat niet meer behoefde te gebeuren zijnde alszodanig, omdat de tietel al in de MP3 stond zijnde alszodanig is en zijnde was zodanig al pak hem beet zei tante Greet, steek hem in je ......censuur.

Phochos
 
Ik was in de gedacht dat dat niet meer behoefde te gebeuren zijnde alszodanig, omdat de tietel al in de MP3 stond
en wie zou die tietel er dan in moeten hebben gezet? ;) ...nee, jij hebt als 1 van de weinige juist GEEN tag in je mp3's dus dat kan helemaal niet :D ...overigens is het uitstekend dat je GEEN mp3 tags hebt want dan hoef ik die er niet meer uit te slopen (wat ik bij anderen wel vaak moet doen, bijv. bij die van Zoid of Zaadhaas) maar da's voor mij lang niet zo'n probleem dan steeds de juiste/volledige filenaam in te kloppen... terwijl sommige mensen hem wel (volledig) boven in hun post zetten...

enniewee...

312
attachment.php
 
Laatst gewijzigd:
Sea Of Cunts
 

Attachments

  • sea of cunts.mp3
    4,8 MB · Bekeken: 48
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back
Top