De "Maak Bewust Een K#t Nummer" Contest I

De "Maak Bewust Een K#t Nummer" Contest I

  • Jazeker, altijd en overal!

    Stemmen: 132 30,6%
  • Vooral met een zak borrelnoten

    Stemmen: 48 11,1%
  • Alleen op zondagmiddag

    Stemmen: 31 7,2%
  • Slechts bij volle maan

    Stemmen: 24 5,6%
  • Na de sex

    Stemmen: 62 14,4%
  • Als de TV weer klote is wel ja

    Stemmen: 36 8,4%
  • Alleen die nummers van dat ene sf-lid

    Stemmen: 98 22,7%

  • Totaal aantal stemmers
    431
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
4!!
avatar1179_6.gif
 
deze nummers kennen we al en er is niet echt veel qua beeld te zien (anders dan het doe het jijzelf tietshirt van de cutb site nateluurlijk™) dus leent het zich in deze hoedanigheid ook niet 100% voor youtube zeg maar...
waarom doe je er geen geinige/passende schuifshow bij? :L
 
Goedenavond, Dit Is Het Half8 Journaal Met Vanavond Het Laatste Nieuws Over Het Verbod Op Papierversnipperaars En Waarom Het Eten Van Oesters Gezond Is
rtlnieuws.jpg
gouden_versnipperaar.jpg

oester%202.jpg




 

Attachments

  • Teluur - Goedenavond, Dit Is Het Half8 Journaal Met Vanavond Het Laatste Nieuws Over Het Verbod .mp3
    5,6 MB · Bekeken: 33
Laatst gewijzigd:
Alleen maar kunst lullen
Het gaat ook niet om kutten zien, het gaat om gekut horen. Da's heel wat anders :) Maar kijk anders ff een eind hierboven in post nr. 5552 - wellicht dat dat wat voor je is. Hier dus.

... Of bedoelde je: "Alleen maar kunst, lullen!" in welk geval het wel weer een mooi compliment is! (Als in "Jullie zijn lullen maar ik kan niet ontkennen dat dit alles kunst is!" :mexico:)
 
Laatst gewijzigd:
Trek genaamd 41
Eenenveertig is het 13de kleinste priemgetal. Het volgende is drieënveertig, met wie het een priemtweeling vormt. Eenenveertig is ook een Sophie-Germainpriemgetal en een Newman-Shanks-Williamspriemgetal. 41 is het kleinste Sophie-Germainpriemgetal dat een Cunninghamketting start van de eerste soort van drie termen, {41, 83, 167}.
 

Attachments

  • Teluur - 41.mp3
    2,5 MB · Bekeken: 48
Ik ben trouwens nog steeds niet helemaal door mijn achterstand heen (toppers waren toch wel beavis&kuthead en boomsticker :okdan: &:r). Nadat ik mezelf door ongeveer 40 'nummers' van res heb geworsteld:dj: (wat een bagger zeg =( (en ik geloof niet dat res zelf wel de volledige 11 minuten van tuut heeft beluisterd)), moest ik ook mijn oren wel even rust geven en daarom heb ik maar een 'renix' gemaakt van zoids 3.14:

attachment.php

 

Attachments

  • Rocabarraigh.jpg
    Rocabarraigh.jpg
    83,5 KB · Bekeken: 38
  • Teluur - Rocabarraigh.mp3
    2,5 MB · Bekeken: 47
en het kan altijd nog nixer:
attachment.php
 

Attachments

  • Rocabarraigh_.jpg
    Rocabarraigh_.jpg
    37,9 KB · Bekeken: 35
  • Teluur - Rocabarraig (even more cuntbient mix).mp3
    3,8 MB · Bekeken: 36
Trek genaamd 41

Over wiskunde + muziek gesproken:

Maak Je Eigen Kutnummer!

http://www.research.att.com/~njas/sequences/play.html

(De Euler Phi ingesteld met modulo 20-88 pitch + en division operation 1-4 scaling is echt prachtig... Begint heel spooky, wordt heel frivoor later on.)

Helaas geen tijd om wat op te nemen en zo. Hoeft ook niet want dit moet zo ongeveer de best gecomprimeerde muziek aller tijden zijn. ("Euler Phi, mod20-88,div1-4" en je hebt een uur mooie piano muziek... Cool toch? WinRar, Fraunhofer, whatever, eat your heart out.)

/p.s. Wel tempo op de max van 240 BPM zetten! Anders is er geen ruk aan. Klinkt heel normaal qua snelheid, op 240 bpm... :)
 
Rocabarraig
nu maar hopen dat ie niet voor de 3e maal verschijnt

maar deze gaat mee naar een potentschele ambipure kutmix in het futurende :okdan:

toppers waren toch wel beavis&kuthead en boomsticker
die laatste ken ik niet (onder die naam)?
 
Laatst gewijzigd:
nu maar hopen dat ie niet voor de 3e maal verschijnt
Je hebt je huiswerk gedaan:geslaagd:

die laatste ken ik niet (onder die naam)?
Yeps: Zoidsity - Broomsticker - volume 171 (zei al dat ik 'wat' achter liep :D)

Maak Je Eigen Kutnummer!
... met de instant cunt generator :dubbel: (ik ben bang dat we de aankomende dagen wat meer van gaan horen)
 
WTF!? 8D da's minstens 150 K#s :dj:
Inderdraad, waarvan 70% zoid, zaadbunny en res (en vandaar dat ik daarna even aan de cuntbient moet ter cumpenzaadzie)...
 
Laatst gewijzigd:
Inderdraad, waarvan 70% zoid, zaadbunny en res (en vandaar dat ik daarna even aan de cuntbient moet ter cumpenzaadzie)...
idd bijna goed...

vReselijk: 17,2%
Zaadhaas: 20%
Zoidhaas: 21,9%

er zijn nu al in totaal '8 bits' aan K#s gemaakt (als je de 0 niet meerekent)... met een nog steeds licht stijgend gemiddelde van zo'n 9,6/dag gaat deze maand zeer waarschijnlijk uitkomen op 300+

het is echter wel heel frapant te noemen dat het aantal views de afgelopen 2 maanden aanzienlijk is teruggelopen...
waar we voorheen er nog zo'n 1250/dag telden zijn er nu nog maar slechts 350...
 
Poets je rot (met Rotdent, nooit meer gave tanden)
 

Attachments

  • Poets je rot.mp3
    2 MB · Bekeken: 40
Je hebt je huiswerk gedaan:geslaagd:

Yeps: Zoidsity - Broomsticker - volume 171 (zei al dat ik 'wat' achter liep :D)
...

:dubbel: hahaha, tnx.. ik moest 'm ook ff opzoeken..wist echt niet meer hoe die was...
 
Een nieuw nummer uit de Diarree serie, "Entosorbine Speciaal".

Phochos
 

Attachments

  • EntosorbineSpeciaal.mp3
    7,7 MB · Bekeken: 49
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back
Top