De "Maak Bewust Een K#t Nummer" Contest I

De "Maak Bewust Een K#t Nummer" Contest I

  • Jazeker, altijd en overal!

    Stemmen: 132 30,6%
  • Vooral met een zak borrelnoten

    Stemmen: 48 11,1%
  • Alleen op zondagmiddag

    Stemmen: 31 7,2%
  • Slechts bij volle maan

    Stemmen: 24 5,6%
  • Na de sex

    Stemmen: 62 14,4%
  • Als de TV weer klote is wel ja

    Stemmen: 36 8,4%
  • Alleen die nummers van dat ene sf-lid

    Stemmen: 98 22,7%

  • Totaal aantal stemmers
    431
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
ARGH! Hoe gek kun je worden van een runtime error in je RegEx strings alleen maar omdat je vergat een punt te excluden.

... het is ook gewoon te laat voor deze ongein...

txt2regex-61979.png



NOOT VAN SADBUNNY: Het beluisteren van deze track kan schadelijk zijn voor lichamelijke en geestelijke gezondheid en/of voortplantingsdrang en -functies. Het kan reacties van revulsie veroorzaken waaronder (maar niet beperkt tot) braken, hoofdpijn, maagpijn, duizeligheid, misselijkheid, verlies van eetlust, spierpijn, onwillekeurige spiertrekkingen, verwijde pupullen, jeuk, fantoompijnen, hallucinaties, gewrichtsdislocatie, aggressiviteit, depressie, verslavingsdrang, incontinentie, concentratiestoornissen, verwarring, agorafobie, etterzwellingspusbultenontwikkeling, gevoel van gewichtloosheid, verlies van evenwicht, oorpijn, binnenoorpijn, hersenkronkels, anuskrampen, penisverkortingen, balzakverschrompeling, verstopte holtes, bijna-dood-ervaringen, doofheid, blindheid, verlies van competenties, verlies van intelligentie, zelfmutilatie, zelfmoordneigingen, zelfoverschatting, zelfonderschatting, zelfnaastschatting en religie. Ook kunt u het gifkikkerexceem, de tiepoe en/of het Kaudumakrulata-virus oplopen.

Niet gebruiken bij het besturen van voertuigen, het verrichten van complexe taken, het verrichten van simpele taken, het verrichten van geen enkele taak en zeker niet in de auto. NIET GEBRUIKEN MET ANDERE GEESTVERRUIMENDE MIDDELEN!

NIET OM IN TE NEMEN!

SadBunny accepteert geen enkele verantwoordelijkheid voor enig schadelijk effect ondervonden door het lezen van deze tekst of het beluisteren, opslaan, verspreiden, catalogiseren, bekijken, vernietigen of negeren van deze track.

...... maar da's allemaal LANG zo erg niet als RegEx.

Frequently Used Regular Expressions
 

Attachments

  • Frequently Used Regular Expressions.mp3
    4,1 MB · Bekeken: 50
Laatst gewijzigd:
@zaadbunny: ze zijn weer uiterst vervelend! :dubbel:

Eigenlijk niet de moeite voor op een K#-"CD", 6.. :erm:
och hij's toch maar 1,6 MB en komt vast altijd wel van pas om ergens bij tussen te proppen qua volume :D
ik heb 9 min reeds beluisterd en heb het idee dat de resterende 17 nagenoeg gelijk blijven...

Eerbetoon aan Brian Eenoog
ik vind deze niet kut :dj:

heb je weer tussen de dikke lul band video's lopen graaien? 8o)

dat frontje lijkt wel wat op die van Doppelkutter van Slurf
ik vraag me trouwens af of de bijgevoegde plaatjes ook een bepaalde invloed hebben op het download/luister gedrag van passanten

vandaag gaat ie geschieden; het 2000e K#... wie oh wie kopt hem er in? :D
 
Laatst gewijzigd:
dat frontje lijkt wel wat op die van Doppelkutter van Slurf
Lijkt er niet alleen maar op, is het gewoon:geslaagd:

ik vraag me trouwens af of de bijgevoegde plaatjes ook een bepaalde invloed hebben op het download/luister gedrag van passanten
Dat denk ik wel, want het roept een bepaalde verwachting op over de sound (die nooit blijkt te kloppen, want het is altijd kut). Ik had bv. de berg met poppen gebruikt omdat beide treks renixes zijn van de barbie vriendin van Mark E.

2 video's zonder echte video: das inderdaad best wel kut:dubbel:

Eerbetoon aan Brian Eenoog
ik vind deze niet kut :dj:
me 2 ook niet
 
Laatst gewijzigd:
Dat denk ik wel, want het roept een bepaalde verwachting op over de sound (die nooit blijkt te kloppen, want het is altijd kut). Ik had bv. de berg met poppen gebruikt omdat beide treks, renixes zijn van de barbie vriendin van Mark E.
Haha! Maar eens, een mooi plaatje trekt de aandacht, en zet een stemming neer (al is dat dan ook een kutstemming) voordat je 't liedje aanklikt. Zelfde geldt voor de titel. Kan zijn dat 't geen kut met de track te maken heeft uiteindelijk maar 't voegt wel toe aan de "experience".

Eerbetoon aan Brian Eenoog
ik vind deze niet kut :dj:
me 2 ook niet
Me three niet! Hij was prachtig!
(Maar je had 'm ook Brian Eunuch kunnen noemen met een heel ander plaatje erbij :D)
 
11 jaar oud alweder...
Jij was vroeger dus net zo kut als tegenwoordig :D

Ben trouwens nog steeds niet klaar met het wegwerken van de luisterachterstand (moet nog een volume of 4...), maar wat me opvalt is dat ze allemaal wel lekker divers qua sound en cuntiness.
 
Kan zijn dat 't geen kut met de track te maken heeft uiteindelijk maar 't voegt wel toe aan de "experience".
We kunnen het ook omdraaien:

Maak een kut# geĂŻnspireerd op het onderstaande plaatje

oester%202.jpg

 
zeg 'luur, dit is je kans om de 2000e er in te koppen of zal het toch weer die verrekte berg worden? :D
Ik ga voor 9#s later (heeft meer symbolische waarde).

Trouwens, 6, Alzheimer Aardappelsalade is best wel helemaal niet kut eigenlijk
Trouwens, Zoid, hoor ik in Obey hetzelfde harige monster dat Charles ook in Afrika tegen kwam?
Trouwens, SadBunny, De Rubics Polka is echt genianaal
 
Laatst gewijzigd:
qua releasen? ...maar dat helpt nutuulk niets want ik heb nu alweer 25,1 MB in de wachtrij staan... maar het scheelt dat je je eigen nummers niet hoeft te luisteren en dat zijn er (als we ff alle 5 nog te beluisteren volumes bekijken) pcies 7 out of 32 K#s... en die ene van zoid (de 8 bit/8khz dinges is 27 min lang maar de eerste 10 min zijn al genoeg om te weten waar het over gaat dus :D)
 
qua releasen?
Nee, kwa produceren

en die ene van zoid...de eerste 10 min...
Nee, want de kracht zit hem in de repeterendheid en dus in de lengte (net als bv. bij sp3 en loop en...)
 
Als nou niemand anders die 2000 maakt (of is ie nou al geweest?) dan post ik deze bagger "joints roken is cool" track, die ik al tijden wilde posten...
 
Nee, kwa produceren
nee pcies... maar men kan ook iets kortere kutnummers brouwen nateluurlijk™ zodat het releasen van een volgend volume wat trager op gang komt... ik vraag af hoeveel mensen zoals jij en ik ook alles beluisteren

(of is ie nou al geweest?)
als je nu ff goed kijkt dan zie je een paar post terug het antwoord in rood op je vraag...

maar goed, let's kutt!
 
Nou... Sjonge! Gefallusiteerd dan maar. Geen ballonnen? Geen cadeaus? Geen jaar lang gratis kutnummers posten?

Bijna had ik mijn LichtDeJoint.mp3 gepost, een ouwe uit mijn coffeeshoptijd van tien jaar geleden... Helaas begaf net toen ik remote thuis bezig was met 'm in een uploadbaar formaat te gieten mijn thuis-internetverbinding het opeens (die het nou weer doet dus 't zal wel weer een glitch bij de ISP glitch geweest zijn). Ok, oh well, dan maak ik volgende maand nummer 3000 wel :D
 
dan maak ik volgende maand nummer 3000 wel :D
of het zo snel zal gaan betwijfel ik maar de afgelopen 1000 zijn binnen 7,5 maand gedaan
(gemiddeld dus zo'n 4,37/dag)... maar erm dump die opgelichte joint er maar in dan...

de eerste 1000 werden gedaan in 41 maanden
 
Laatst gewijzigd:
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back
Top