zoe is een bikkel.

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Re: zoe is een bikkel.

Origineel geplaatst door Twin-x
Zijn er nog meer van die extremo's hier?

Ik ben meestal pas na 0100 Hr hier aan 't rondneuzen en vaak nog veel later. En 's anderendaags sta ik om 0800 Hr al terug te blinken in hartje Brussel.

Het forum is blijkbaar nefast voor mijn dagelijkse slaap :(

Gelukkig maar ;)

PS: ik heb al een paar keer willen chatten maar was toen helemaal ... alleen =(
 
bij statistieken staat bij browsers - onbekend: 0,192% (303)

als Mozilla niet bij Netscape wordt geteld ben ik dat dan (?) :)
 
Ik kan met enige zekerheid zeggen dat ik elke keer als me pc aangaat, er ook een klikje naar de DSF link gaat. Op dagen dat ik lang online ben zelfs meerdere keren.

Maar naast DSF en een paar andere sites zijn er maar twee dingen waar ik nog aan verslaafd ben :koffie: & :biertje: .. proost
 
Nog iemand wakker

Nog iemand wakker

Nou, net 0400 Hr gepasseerd, en 't is hier wel heeeeeeeeel stil. Is iedereen toch :Z

Ssssssssshhhhhhhhhhht, niet zo hard snurken daar ;), of dat is je nieuwe synth die een wel heel rare zaagtand ten berde brengt ?:stupid
 
Re: Nog iemand wakker

Re: Nog iemand wakker

Origineel geplaatst door Hover
Nou, net 0400 Hr gepasseerd, en 't is hier wel heeeeeeeeel stil. Is iedereen toch :Z

Ssssssssshhhhhhhhhhht, niet zo hard snurken daar ;), of dat is je nieuwe synth die een wel heel rare zaagtand ten berde brengt ?:stupid

ik ben nog wel wakker hoor en neem nog een :biertje:
voor dat ik ga slapen
 
ja ik heb sinds een tijdje al een ppg wave 2.3 maar die heeft nog een klein defecte. maar die komt wel weer aan de praat net als de jx8p die al een jaar staat wachten daar ga ik ook heel snel aan beginnen (de schema's en onderdelen liggen te wachten).
komt omdat ik het te druk heb met andere dingen en dit zijn apparaten die ik voor mijn zelf heb



ps bikkel is geen zoe en zoe is geen bikkel
 
Origineel geplaatst door zoe
ja ik heb sinds een tijdje al een ppg wave 2.3 maar die heeft nog een klein defecte. maar die komt wel weer aan de praat net als de jx8p die al een jaar staat wachten daar ga ik ook heel snel aan beginnen (de schema's en onderdelen liggen te wachten).
komt omdat ik het te druk heb met andere dingen en dit zijn apparaten die ik voor mijn zelf heb



ps bikkel is geen zoe en zoe is geen bikkel



Damn, die PPG's hebben wel een dik geluid he? Coole bakken..
Duur geweest?


Arv
 
Was ik maar een zoe als ik zo eens naar al die apparatuur kijk :p
 
Origineel geplaatst door zoe
ja ik heb sinds een tijdje al een ppg wave 2.3 maar die heeft nog een klein defecte.

Laat dat maar aan professor Boemtsjak over. ;) Eens kijken, zullen we eerst de boor gebruiken of toch maar de zaag? >:|
 

Attachments

  • ppg3.jpg
    ppg3.jpg
    73,9 KB · Bekeken: 62
hahaha :) Lekker op de workmate. Waar is Nico?

Maarruh, dat zwart, da's zeker niet helemaal origineel?
 
Origineel geplaatst door Boemtsjak


Laat dat maar aan professor Boemtsjak over. ;) Eens kijken, zullen we eerst de boor gebruiken of toch maar de zaag? >:|

soldeerbout en tinslurper??? of epromfikker? 8)
 
Origineel geplaatst door zoe


en dat je ophing ging de phone weer en had ik de andere jefrey aan de telefoon toeval

phonky phone?? >:|

ik kom van de week nog wel ff langs met wat bier... als ik tijd heb.. ook erg drukke tijden hier... die ben sims heeft me wel aan het werk gezet meteen zeg! .. ach.. tis voor een goed doel zullen we maar zeggen :engel:
 
DSF Junkie?

DSF Junkie?

Welnee! In het begin (de eerste twee dagen dus) was ik heel braaf. Zo s'avonds om een uur of elluf ff inlogge, berichies kijke, wat nieuws misschien, uitlogge. Je bent een beetje voorzichtig als je een gewone telefoonverbinding gebruikt, en elke tik moet betalen.
Moet je me nou zien! s'Morgens met een bakkie pleur achter het scherm wakker worden, en uiteindelijk s'nachts om vier uur nog kijken of er misschien nog op een van mijn threads een antwoord is binnengekomen.
Nu is het zelfs al zo ver dat ik aan dit soort lulkoek verhalen ga zitten meedoen.
Zal straks wel een lekkere vette telefoonrekening worden. Nou ja, die rekening komt toch van UPC. Gewoon even een briefje sturen dat hun rekening niet klopt. Weten zij veel...
 
Origineel geplaatst door OnAcid
Maarruh, dat zwart, da's zeker niet helemaal origineel?

Je bedoelt die zwarte bovenkant? Die zit nog in de originele verf hoor. Alleen het bedieningspaneel van een PPG Wave is blauw. Of bedoel dat niet?
 
Origineel geplaatst door da goose


phonky phone?? >:|

ik kom van de week nog wel ff langs met wat bier... als ik tijd heb.. ook erg drukke tijden hier... die ben sims heeft me wel aan het werk gezet meteen zeg! .. ach.. tis voor een goed doel zullen we maar zeggen :engel:

ik ben benieuwd wat het resultaat is en het bier staat koud of zal ik nog zo'n fles AMAROELA halen 8P
 
Origineel geplaatst door Boemtsjak


Je bedoelt die zwarte bovenkant? Die zit nog in de originele verf hoor. Alleen het bedieningspaneel van een PPG Wave is blauw. Of bedoel dat niet?

ff de poets doek er over en hij is als nieuw en dan zet ik hem in de huiskamer dan kunnen die kinderen er lekker op spelen8o)
 
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back
Top