mijn studio annex crib VIII [studiofoto's]

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Origineel geplaatst door Ethereal
Damn... Wat een ongelofelijk mooie studio...
Wat mij betreft de mooiste SF studio tot nu toe!!! :okdan:

Mijn stem heeft hij alvast voor het interieur... :halleluja
 
En zeggen dat ik vorige week 2 dagen in den haag was....

Had hem gelijk kunnen komen bewonderen in het echt!!!! ;)

Heeeeel mooie studio!
 
Origineel geplaatst door da goose
en dan de telefoon.... marktplaats.. is een originele PTT telefoon (ericsson) waarvan de garantie liep tot april 1980.. hopen dat ie niet stuk gaat dus :confused:
De telefoon werd overigens opgestuurd in een doos van een ... laaf... en dat voor 10 euro.. :mega:

Geinig ik heb dezelfde gescored op een rommelmarkt voor een paar euro, ik moest hem wel repareren, maar hij doet ut prima :D

-C-
 
mijn hokkie dan maar weer eens, die is inmiddels ook weer iets uitgebreid;

studio6.jpg

studio2.jpg

studio3.jpg

studio4.jpg

studio5.jpg


ojah, in dat rackje met de virus hangt inmiddels ook nog een lexicon mpx110, dit zijn alweer wat oudere foto's
:)
 
Origineel geplaatst door Dj Ruffryder
ojah, in dat rackje met de virus hangt inmiddels ook nog een lexicon mpx110, dit zijn alweer wat oudere foto's
:)

Voegt dat nog wat toe dan? Aangezien ik ook een MPX-1 zie.
 
Origineel geplaatst door cosmiq
Zegt een figuur met een andromeda.. :confused:
zeker geld over ..

LOL

...zijn het misschien collegae... ;)
 
Origineel geplaatst door Flesje
Voegt dat nog wat toe dan? Aangezien ik ook een MPX-1 zie.
voornaamste reden dat ik die 110 er dus nog bij gekocht heb is omdat de ion over geen effecten beschikt, en ik graag over die synth bv een delay en reverbje heen naai.. nadeel is dan weer dat wanneer ik een ander effect over een andere bak wil gooien ik dus weer met die delay zit te kijken die ik niet over ieder geluid waar ik wat effect over heen wil zit te kijken.. het is eigenlijk puur een simpele aanvulling zodat ik meerdere verschillende effecten kan gebruiken over verschillende geluiden :)
2 carnivore...; jep heb die arp2600v samen met phenomena (hier hallucinator) gekocht...
 
Wat nou geen FX in de Ion ?? Kijk je dan wel goed ??

A 160x160 graphic display provides instant visual feedback as a parameter is edited. The ION keyboard contains 49 velocity-sensitive keys, 4 analog outputs and 2 stereo analog inputs (all balanced and using 24-bit conversion), 4 individual insert effects, a stereo master multi-FX processor, and an internal universal power supply.
 
Origineel geplaatst door Dj Ruffryder
jep heb die arp2600v samen met phenomena (hier hallucinator) gekocht...

....ja...het zijn collegae :D
 
Origineel geplaatst door Carnivore
Wat nou geen FX in de Ion ?? Kijk je dan wel goed ??

ik kijk zeker goed... zit sowieso geen reverb op, en wel een soort van delay, maar die is zo minimaal dat ik het niet eens een delay wil noemen... zonder effecten klinkt de ion gewoon echt te droog vind ik... anyway, een 2e effectenbak kan in mijn ogen sowieso nooit kwaad :engel:

2 monologic; we zijn inderdaad bekenden van elkaar ;)
 
nette studio hoor Ruffryder....bijna net zo mooi als die van Da Goose...je mist alleen een analoge telefoon...:D
 
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back
Top