mijn studio annex crib VIII [studiofoto's]

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Nu ik zo die 909 en Ion bij elkaar zie staan, hebben ze op zich best veel van elkaar weg qua design. Zou Alesis zich soms door de 909 hebben laten inspireren bij het ontwerpen.....? :)
 
Origineel geplaatst door cosmiq
Zegt een figuur met een andromeda.. :confused:
zeker geld over ..


we hebben veel van hetzelfde, vandaar mn flauwe opmerking hier over.
Ruffryder is een maat van me overigens.

als we 1 ding wel gemeen hebben dan is het wel dat we verslaafd zijn aan nieuwe studio equipent kopen:D

of lieg ik nu Frank?:D :D :D
 
Origineel geplaatst door dione
nette studio hoor Ruffryder....bijna net zo mooi als die van Da Goose...je mist alleen een analoge telefoon...:D
8o) :D
 
Origineel geplaatst door Hallucinator
als we 1 ding wel gemeen hebben dan is het wel dat we verslaafd zijn aan nieuwe studio equipent kopen:D
:engel: hehe... je hebt gelijk... en t is een mooie verslaving ook :D
 
blue.jpg


brakke foon pic... maak als de rest van m'n gear binnen is wel een foto bij daglicht :)
 
8D spooky kleurtje! Heb je soms van die neon lampen opgehangen, die iedereen tegenwoordig onder zijn VW Golf GTI pakt? ;)
 
ziet er leuk uit voor zover ik kan zien carnivore... ben benieuwd naar de rest van de foto's :)
 
Origineel geplaatst door ProtoHuman
8D spooky kleurtje! Heb je soms van die neon lampen opgehangen, die iedereen tegenwoordig onder zijn VW Golf GTI pakt? ;)

"junkenlicht" :P

hehe, ik heb inderdaad een blauwe TL ophangen en een Chevy neon ja

blue3.jpg

:walker: met het mystery keyboard

blue2.jpg

Me rackies
 
Origineel geplaatst door Coady
Zie ik daar ook een mystery guitar staan? :P

(rare combinatie; Enzyme avatar en een gitaar :P)

Ja en zo heb ik nog 3 electrische gitaren, een basgitaar en zangstrot à la Glen Benton van Deicide

Op Enzyme verschijnen gewoon leuke platen (idem aan DNA), heb die kop ook achter op mijn auto, toch kan ik niet zeggen dat ik een hc fan ben :o:

Ow enne Neophyte dan ???? Die heb ook gitaren ;)
 
Origineel geplaatst door Carnivore
Ja en zo heb ik nog 3 electrische gitaren, een basgitaar en zangstrot à la Glen Benton van Deicide

Oeh!! Berzerker-achtig projectje starten? :engel: ;)
 
Origineel geplaatst door Ramoonus
eens
jammer van dat junkenlicht ;)

Hehehe.. heeft het wel wat van weg ja :D
 
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back
Top