Beste SF nummer 2004

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
En hoe moet ik het gezegde "goede wijn behoeft geen krans" zien in deze context.....? ;)
 
op de valreep. ik moet nog wat puntjes op de i zetten maar dat lukt me dit jaar niet meer.
iig house met vocallen. en hij heet voorloppig maar ff morning breeze


morning breeze ofzo
 
Ik heb in de zomer Mellogroove gemaakt. De titel is een beetje misleidiend, dit is geen dansmuziek of lounge, maar een kruising tussen 70-ies synthesizermuziek en progressive rock. De titel is ontstaan omdat het nummer ontstaan is toen ik met een Mellotron-patch en een MachineDrum-pattern aan het rommelen was. Uiteindelijk is het een track van bijna zeven minuten geworden met een rustig opbouwend begin en eindigend in veel Mellotron en een lange synthsolo. Gebruikte instrumenten zijn Virus (bass sequence), G2 (background strings, bells), Creamware MiniMax (squeeks, solo synth), FS1R (choir-string), XV5080 (Mellotron strings & fluit)
 
Kunnen de mods of iemand anders niet iets inelkaar goochelen waar je een overzicht van alle nummers op 1 pagina krijgt en dat je dan achter een nummer een aantal punten kan geven welke je ook nog steeds weer kan aanpassen tot een bepaalde datum.
 
Origineel geplaatst door sander
Kunnen de mods of iemand anders niet iets inelkaar goochelen waar je een overzicht van alle nummers op 1 pagina krijgt en dat je dan achter een nummer een aantal punten kan geven welke je ook nog steeds weer kan aanpassen tot een bepaalde datum.

Ik heb zelf al een lijst samengesteld van alle deelnemers met hun tracks. Deze heb ik aan Hanz gemaild, wellicht dat hij een topic dan kan starten waar alle deelnemers instaan, eventueel met een fragment (bijv 20 a 30 sec) van iedere track.
 
Bericht door een moderator:
Dan heb ik de eer om bij deze de thread officieel te sluiten... :mega:

Stay tuned for updates!
 
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back
Top