Zit Janusz Gajdeczka op dit Forum?

Takegawa

Ouwe rot
Heyy, ik heb via Marktplaats een Ensoniq MR Expansie gekocht van ene Janusz Gajdeczka. Spreekt enigzins Nederlands. Betaald via een Nederlands bankrekeningnummer, met naamcheck. Deze verkoper heeft 370+ synth gerelateerde verkopen met positieve recensies. Maarrr... vervolgens heeft hij de advertentie offline gehaald en ik heb nooit meer iets van hem gehoord. Aangezien hij veel handelt in synthesizers en aanverwanten; zit hij hier op het Forum, of is er iemand die hem kent?

Ik ga er vanuit dat hij simpelweg vergeten is het ding te versturen, maar hij is tegelijk ook onbereikbaar geworden... ik geef hem voorlopig nog even het voordeel van de twijfel. Mocht iemand slechte ervaringen hebben hoor ik het ook graag even.

Hoor graag!

Is dat die drie in één replica van de mr expansies?
Heb hierover via een Poolse website gemaild, maar nooit antwoord ontvangen

Nee hoor, het gaat om een originele expansie, en hij is inderdaad Pools maar woont echt in Nederland.

Nee hoor, het gaat om een originele expansie, en hij is inderdaad Pools maar woont echt in Nederland.
Sorry voor de ruis.
Echt vervelend voor je dat dit je overkomt.

Volgens mij was er in het verleden ook een Pool op MP die regelmatig vintage Sovietsynths verkocht.
omgeving Rotterdam als ik me goed herinner.

Voor wat het waard is, mijn ervaringen met mensen waar je nog iets van tegoed hebt, maar die niets meer van zich laten horen.
Niet noodzakerlijkerwijs in volgorde van cumulatieve kansverdeling.

- Onverwacht overleden of onverwacht lang verblijf in ziekenhuis na acute diagnose.
- Huisuitzetting en/of gedumpt door vriend(in) waar ze bij inwoonden.
- Grote admin. chaos icm belastingschulden.
- Kwader trouw komt ook voor, maar in mijn ervaring minder vaak.

Als zijn naam met bankrekening overeenkomt, lijkt het iig al wat meer een vergissing. Verder heeft hij ook geen telefoonnummer staan? Mogelijk Via linked-in bv ff checken? zag dat er iig twee personen met die naam op staan in Nederland.

Nee helaas geen andere advertenties online... en ik heb ook geen telefoonnummer. Misschien wel een werkgever na wat speurwerk, maar dat gaat me net wat ver voor het moment...

Heyy, ik heb via Marktplaats een Ensoniq MR Expansie gekocht van ene Janusz Gajdeczka. Spreekt enigzins Nederlands. Betaald via een Nederlands bankrekeningnummer, met naamcheck. Deze verkoper heeft 370+ synth gerelateerde verkopen met positieve recensies. Maarrr... vervolgens heeft hij de advertentie offline gehaald en ik heb nooit meer iets van hem gehoord. Aangezien hij veel handelt in synthesizers en aanverwanten; zit hij hier op het Forum, of is er iemand die hem kent?

Ik ga er vanuit dat hij simpelweg vergeten is het ding te versturen, maar hij is tegelijk ook onbereikbaar geworden... ik geef hem voorlopig nog even het voordeel van de twijfel. Mocht iemand slechte ervaringen hebben hoor ik het ook graag even.

Hoor graag!
Tip voor de volgende keer, koop alleen met kopersbescherming.

Kopersbescherming kost je 5% van de koopprijs terwijl het in 99% van de gevallen gewoon goed gaat. Erg dure verzekeringspremie. Volgens mij zijn bange mensen het belangrijkste verdienmodel van Marktplaats momenteel.

Laatst gewijzigd:
Kopersbescherming kost je 5% van de koopprijs terwijl het in 99% van de gevallen gewoon goed gaat. Erg dure verzekeringspremie. Volgens mij zijn bange mensen het belangrijkste verdienmodel van Marktplaats momenteel.
Daarbij naait Marktplaats je als het niet goed gaat; standaard afwijzing van je claim. Heb dit al een aantal keer meegemaakt. Is echt een nepbescherming bedoelt om per transactie extra euro's van je te rippen. Best wel crimineel en bizar dat ze daar mee wegkomen.

Laatst gewijzigd:
€4? Ik had laatst een bangepoeperd* die per se kopersbescherming wilde op de MPC Live II die ik verkocht en betaalde daar grif €37,50 (+ €10 voor verzekerd verzenden) voor ... Voor dat geld had ik hem wel willen brengen.

* Overigens wel een model-koper - vriendelijk, dankbaar, geen gezeik, snel betalen, goede communicatie.

Daarbij naait Marktplaats je als het niet goed gaat; standaard afwijzing van je claim. Heb dit al een aantal keer meegemaakt. Is echt een nepbescherming bedoelt om per transactie extra euro's van je te rippen. Best wel crimineel en bizar dat ze daar mee wegkomen.
Ik heb er 3x gebruik van gemaakt met succes. Heeft mij een paar honderd euro bespaard. Dus jouw claims kan ik niet mee relateren. dit gaat om zowel defecte dingen die verstuurd zijn als niks ontvangen.
En als verkoper is het ook altijd goed gegaan, want ik bied ook koopbescherming.

Back