Aah wat ellendig, heb zelf ook zoiets meegemaakt recentelijk: 2X in 1 week! en duurder dan een TG77..
Van 1 case wil ik geen namen/bedragen/types noemen, maar de verkoper (van SF) schreef in de AD "ik zal het keurig/super verpakken", en
toch zaten beide apparaten in 1 doos, met de knoppen tegen elkaar aan zonder veel bescherming ertussen. Ik ga daarom 100% mee met eerdere poster, omschrijf exact hoe je het verpakt wilt hebben.. Assumption is the..
Die 2 apparaten gaan natuurlijk lekker tegen elkaar klapperen en doen, dus veel Pots (stuk of 6) bungelden los en 1 knop was er Clean af
In dit geval betrof het een enigszins welwillend Forum-lid waar mee te praten viel, desalniettemin heeft het me toch geld gekost! In het eerste gesprek ging het al vrij snel in de verdediging, en dan weet je al: Ga ik nu te ver, dan ben ik 'm kwijt en kan je fluiten naar je geld.. heb mij moeten inhouden. Helaas, zeer jammer allemaal, zijn er te weinig eerlijke mensen die ruitelijk toegeven dat ze het gewoon &#@$% verpakt hebben. Wel snel dat geld vangen, en daarna zoek je het maar uit.. ik hoop altijd op enige 'Karma', dat diegene zichzelf eens tegenkomt.
De uitkomst, in deze case, was 50/50 voor de herstelkosten.. 50% teveel vind ik nog steeds. De andere case, was een zelfbouw stereo-LA2A, was perfect opgelost. De originele bouwer was bereid 'm gratis te fixen, moest er alleen een stuk voor rijden om op te halen; zo kan het ook!
Vanaf die week: Alles boven de 100,- haal ik voortaan op, doe het gewoon niet meer.
Voordeel1: Iemand die zulks weigert, vertrouw ik sowieso niet.
Voordeel2: Je ziet nog eens wat van NL, maak er meestal een klein uitje van.
Voordeel3: Je ziet meteen hoe ermee is omgegaan, wat voor omgeving het uit komt.
Voordeel4: Soms hele interessante bezoeken, nieuwe contacten zijn zo opgedaan!