Softube Model 82 VST voor 19 euro

Tja ik kreeg de mail ook en blij met wat ander Softube spul zoals de Tsar reverb. Maar toch nog niet overstag want al is 19 euro niet veel, het is weer een plugin erbij en doet ie nu werkelink iets dat niet met Diva of iets uit de Arturia V collection kan, of met mijn juno60? Dus toch maar niet.
 
Same here
 
wat een gedoe allemaal zeg
Man man man, elke keer als ik weer eens iets met software doe kom ik er weer achter hoe ongelooflijk ongebruiksvriendelijk ze het anti piraten gebeuren kunnen verzinnen...

Deze is temping, want wil al lang met een sh-101 spelen en zou hier wel mee kunnen kijken of het wat voor me is. Maarrrrrr, ik heb er al genoeg van gehoord dat ik weet dat het wat voor me is én ik heb geen controller hiervoor. Kan me niet voorstellen dat het leuk is om met de muis schuifjes een voor een te bewegen ;-)
 
Koopje! Maar is dit dan ook niet wat, geen ellendige copy-protection, maar gewoon een serial: TAL Software

Man man man, elke keer als ik weer eens iets met software doe kom ik er weer achter hoe ongelooflijk ongebruiksvriendelijk ze het anti piraten gebeuren kunnen verzinnen...

Deze is temping, want wil al lang met een sh-101 spelen en zou hier wel mee kunnen kijken of het wat voor me is. Maarrrrrr, ik heb er al genoeg van gehoord dat ik weet dat het wat voor me is én ik heb geen controller hiervoor. Kan me niet voorstellen dat het leuk is om met de muis schuifjes een voor een te bewegen ;-)
 
Man man man, elke keer als ik weer eens iets met software doe kom ik er weer achter hoe ongelooflijk ongebruiksvriendelijk ze het anti piraten gebeuren kunnen verzinnen...

Deze is temping, want wil al lang met een sh-101 spelen en zou hier wel mee kunnen kijken of het wat voor me is. Maarrrrrr, ik heb er al genoeg van gehoord dat ik weet dat het wat voor me is én ik heb geen controller hiervoor. Kan me niet voorstellen dat het leuk is om met de muis schuifjes een voor een te bewegen ;-)
Het was de eerste keer voor mij dat ik iets moest met iLok, dus ik snapte het allemaal niet zo. Daarnaast dacht ik de plugin te hebben geinstalleerd, maar in Ableton kwam hij niet te voorschijn, toen bij mijn geinstalleerde programma's gekeken en daar bleek een Softube installer te staan waarmee ik model 82 moest downloaden.. dat werkte prima. Maar toen had ik dat iLok gebeuren weer, waar ik ook wel doorheen kwam, maar een serial heb ik nog steeds niet terwijl ik die wel kan invoeren, maar goed.. hij doet het.

Wat met de muis aan schuifjes trekken en duwen betreft, ik heb daar zelf geen probleem mee, maar ik ga dan ook redelijk doelgericht te werk en dan hoef je niet zoveel te schuiven eenmaal je patch en eventueel automation in orde is.

De sound is wel echt goed, ik zit er aan te denken model 84 ook te kopen, die klinkt ook echt top.
 
Ik vind die copy protectie eigenlijk helemaal niet-lastig. Als je de aankoop doet via je Softube account dan vind Softubecenteal hem zo.

Als je nog niks hebt dan is het wellicht even een klusje, maar goed iedereen zijn ding :D

Ik vind die Softube dingen wel echt fijn klinken hoor.
 
Ik ben heel blij met de console 1, maar dat ge-eikel met die ilok… maar goed. First world problems :)

Misschien ergens een ouwe nanokontrol op de kop tikken, dat zou wel een mooie zijn voor deze plugin:)
 
Back
Top