Softube Model 82 VST voor 19 euro

Moet ik nog iets doen? Mijn license blijft op pending staan en ik heb geen code ontvangen nog?

Screenshot 2024-02-07 at 11.01.16.png
 
die wilde ik net melden, maar @Septic as always beats me to it! ha!

19 euro, voor deze, netjes! toch een leuk ding! uurtje geleden gekocht, was er niet zo in ge-interesseerd, maar voor deze prijs.

en ik heb er even wat mee zitten spelen, ik zeg het nogmaals, hij is best goed inzetbaar voor mij, klinkt goed, maffe dingen kun er mee volgens mij. dus erg blij mee.

Ah.. ik heb ook een iLok account nodig zo blijkt?

yep, het moet op je iLok account worden 'bijgeschreven'....
 
t is me gelukt om hem te installeren, je moet er wel hoogbegaafd voor zijn, wat een gedoe allemaal zeg.
Nu nog zien of ik een skin kan vinden zonder al die vieze vlekken op mijn synth.. :D
 
Nu nog zien of ik een skin kan vinden zonder al die vieze vlekken op mijn synth.. :D
haha, ja daar heeft softube een handje in, ik stoor me er niet aan, ik heb 2 andere models van hun, ik heb niet de prophet emulatie.
ze zijn wel verrekte goed.
 
Ik kreeg de aanbieding ook al in mijn Inbox. Ben heel benieuwd hoeveel exemplaren ze dan wereldwijd extra verkopen. Gaat dat om duizenden, tienduizenden, nog meer? Ik heb geen flauw idee hoeveel geld daarin omgaat.

geen idee. het enige wat ik weet, dat resellers een immens deel verkrijgen. maar zonder resellers verkoop je ook minder.

het vreemde is dat sommige aanbiedingen bij een reseller het beste zijn, of soms bij softube....

softube heeft veel sale e-mails, en de prijzen fluktueren immens.

maar je ziet vrijwel nooit een developer het aantal 'units' dat er verkocht worden, publiek maken...
 
degene die de plug al wilde had hem al, is al een tijdje uit inmiddels.
Softube is gewoon goed spul, dus de meesten hebben deze rakker al gewoon :)

Dit is gewoon met een stofzuiger nog alle losse dubbies en kwartjes uit de markt zuigen
 
t is me gelukt om hem te installeren, je moet er wel hoogbegaafd voor zijn, wat een gedoe allemaal zeg.
Nu nog zien of ik een skin kan vinden zonder al die vieze vlekken op mijn synth.. :D
Inderdaad, altijd zuinig op je spullen en dan een afgeragde VST krijgen. 😂
 
Net even getest: Klinkt goed, maar de resonantie te ver open klinkt minder (schel). Wel tevreden, zo op het eerste gehoor.
 
Back
Top