Wavejockey - E_before_C

het lijkt wel of het vanaf de s in de bijdragen steeds maar experimenteel is. dat is best wel vermoeiend luisteren en deze spant de kroon. natuurlijk niet slecht, want origineel en goed opgenomen, maar ik skip toch maar een paar stukjes..., sorry.
 
Hmm, beetje moelijk voor mij, hoewel ik zelf het experimentele ook niet echt schuw. Dit pakt me gewoon niet, iets te staccato denk ik, en er flow-ed gewoon helemaal nix in deze track, sorry, not my cup of tea.
 
Knap sounddesign en leuke samples. Maar in grote lijnen gebeurt er wat te weinig, hoewel in de details juist wel veel variatie zit.
 
Originele sounds en lekkere brede mix, sommige drumsounds zijn wel erg hard. Het begint spannend maar het gaat niet echt ergens heen helaas. Na 3 minuten had ik het wel gehoord.
 
Knappe spanningsopbouw, maar die duurt mij wat te lang waardoor ik de aandacht er niet bij kan houden. I really don't get it denk ik ;)
 
ik verlang naar dnb beats rond 1 minuut

mist dus nog enkele laagjes dan
 
Nu ik de uitslag bekijk en even op e onderste 2 tracks klik, nieuwschierig wat dat ook al weer was,...

Ik zie dat ik 'slechts' een 7 heb gegeven, maar wel met veeel plusjes voo synth geluidjes en originaliteit.

Ik snap wel dat je track niet de winnende track is geworden (waanzinnig veel goede inzendingen dit jaar!), maar ik had ruim10 tracks lager staan, dus je bent naar mijn mening wel licht ondergewaardeerd.

Groet, en ik kijk uit naar je track voor volgend jaar ;)
 
Back
Top