andreos - Softly she Goes

Mooie compositie, ik mis je zang hier wel een beetje in, hoe tegenstrijdig dan ook: het is net iets te leeg, ook al klinken de strings mooi en vol.
Hola jason.
Dank je wel.
Het is niet makkelijk om ook de zang te doen.
Dan moet ik eerst
Een tekst maken.

En dat duurt langer
E n de meesten hier synthforum.
Vinden dat niet zo leuk.
Dus sorry volgende
Keer beter.
Groeten van andreos.
 
ja hier kom ik regelrecht in het muzikale theatrale en waan me in zwitserland en omringt met the sound of music..prachtig dus!
Edelweiss.. nog steeds prachtig nummer..
 
Hij is erg knap, maar wat ik mistte was wat variatie. Nu kreeg ik eerder het gevoel dat je track rond en rond draaide, zonder enig gevoel van directie. Maar dat kan aan mij liggen. Volgens mij ben je een grote kanshebber om de contest te winnen, je verdient het ook. Succes ende stem!

Gloomy
 
een track voor een romantische jaren '50 film, dat gevoel krijg ik. een beetje sentimenteel, traag. maar goed, je slaagt er toch maar in om een bepaald gevoel over te brengen en ik hoor dit liever dan de track hiervoor. wat een contrast!
 
Ik hou erg van klassiek, en qua sound lijkt het er wel een beetje op, maar toch loopt het niet helemaal soepeltjes, geluiden vallen te plots en te hard in en stoppen weer, ik denk dat je dat weet aan te passen dat het een stuk beter klinkt als een orkest wat speelt. Verder is er ook niet echt een melodie die ik kan volgen, alleen akkoorden die elkaar afwisselen zonder dat ze echt kan volgen. Toch leuk gedaan. :okdan:
 
Ik ben niet echt een “klassieke” muziek luisteraar pur sang maar als ik er naar luister (af en toe) vind ik het fijn als een bepaalde lijn of thema inzit, dat mis ik hier een beetje. Dat is waarschijnlijk wat een smaak ding maar het maakt het voor mij wat moeilijker, wel zit een bepaalde rust in die ik zeer weet te waarderen (voor wat het waard is: mijn dochtertje is ermee, wie weet wel door) in slaap gevallen).
Puur op gehoor voelt het bij vlagen wat gesequenced waar wellicht wat natuurlijkere swing prettig was geweest.
Al met al knap gemaakt (ik denk niet dat ik dit zo zou kunnen), ik denk dat dit goed zou werken als filmmuziek.
 
Mooi contrast met de vorige track :D. Even adempauze, maar wel een heel prettige pauze. Mooie arrangementen heb je neergezet, maar waar zijn je/de vocals? Die hadden er best bij gemogen hoor!
 
Hola musicfriends.


Ik hoor hier verscheidenen keren,er zit geen melody in,,,,,
Nou wel hoor ik maak mooit muziek zonder melody.
Ik zou deze leden toch adviseren om de tracks op goede speakers te luisteren.
De melody is een oebou en niet zo aanwezig inderdaad.



Groeten van andreos :)
 
Mooi andreos en muzikaal. Niet zo voorspelbaar en dat heeft wel wat. Klinkt ook wel geïmproviseerd.
Wat ik in jouw tracks soms nog mis is finesse in de afwerking, niet op muzikaal gebied, maar in hoe je de virtuele instrumenten toepast en mixt. Ik hoor vaak strings die te abrupt wegvallen e.d. Maar ik snap ook wel dat je daar misschien niet altijd tijd in wil steken en vooral lekker muziek wil maken.
 
Wat anderen ook aangaven: mooie sounds, maar ik mis compositorische samenhang. Je hoort vooral dat het geen echte strijkers zijn doordat ze soms te abrupt beginnen, ik zou dat iets subtieler doen.
 
Mooie compositie die helaas wat wordt geremd door overduidelijk virtuele instrumenten en een duidelijke lead / thema. De bassoon of clarinet of wat het is ligt er ook niet helemaal lekker op en voelt wat random, ik kan me juist voorstellen dat je kiest voor een mooie heldere hoge hobo of ander fluitinstrument voor een pakkende, heldere melodie boven het warme orchestrale 'bad' dat je hier toch heel mooi neerzet.
 
Begint erg mooi, ook zo met het choir geluid op de achtergrond. Soms zou de attack van sommige geluiden iets minder mogen, maar gewoon erg mooi. Alsof ik een film aan het kijken bent, het einde van de film, waar de hoofdtrol speler net is overleden en rustig terug blikt naar z'n leven voordat hij maag gaan (waar dat ook mag zijn).
 
Ja jammer dat je niet een orkest tot je beschikking hebt. Of anders (wat opvallender) tweaken aan de ADSR-envelopes van de strijk-partijen, dan had dit een mega lied kunnen zijn. Ben het met sommigen eens dat ik een beetje verdwaal in een niemandsland tijdens het luisteren, omdat ik niet weet waar het lied zich naartoe beweegt.
 
Wat ik heel fijn vind, is de 50's movie sfeer die ik terug hoor. Maar ik snap je akkoorden op momenten niet. Mijn brein kan maar moeilijk omgaan met partij A die in mineur iets doet en partij die op hetzelfde moment in majeur zijn gang gaat :).
 
Back
Top