Von Haulshoven - Steed mix

mooie soundscape. en het muziekje op het laatste, heeft eerst iets komisch....
mag de tegenstelling wel.

soms iets te spannend voor mij als klein jochie.

zo herinner ik me de Wrekers ook, intrigrerend, maar ook vervreemd, of heel vreemd, angstig vreemd. nooit later weer bekeken deze serie...
 
ik was een beetje verliefd op emma. volgens mij is het geen sci fi serie, maar meer james bond of the saint, maar dat terzijde. leuke geluidscollage voor het grootste deel en in het einde herken ik weer een beetje jouw stijl, die ik dus wel pruim. het geheel klinkt uitstekend op mijn monitor.
 
Knappe sound, ik snap nooit hoe je een zo diep en breed krijgt, maar los van dat, nice! :okdan:
 
Ik luister dit net voor het slapen gaan, geen goed idee met die dreigende sfeer. Tot de drums er in komen en ik met een gerust hard kan gaan slapen. Maar die drums halen dus de opgebouwde sfeer naar beneden. Ik had op z'n minst stevig beton doorklievende drums verwacht op basis van sloophamer samples, als ze al langs gingen komen. Bravo voor de eerste 260 seconden, de rest wil ik je wel vergeven.
 
Wrekers zijn wel wat voor mijn tijd, maar toch vaak genoeg gezien. Mooie ode, vooral het laatste stuk.
 
De serie is van voor mijn tijd dus de referenties gaan langs me heen. Wat overblijft is een aardig sfeervol maar ook vrij generiek sound design verzopen in een bak reverb gevolgd door een stukje muziek dat niet echt lijkt te passen bij de rest. Ik geloof dat ik hem niet helemaal snap deze track.
 
Ja leuk, toen ik de titel zag moest ik ook gelijk aan de wrekers denken en zat als klein jochie op zaterdagavond dan ook voor de buis gekluisterd.
Heb genoten van deze aflevering met allerlei toffe sounds in een mysterious feertje en de bekende tune aan het eind, mooie trip down memory lane!
 
Ik heb de muziek eerst beluisterd zonder de posts gelezen te hebben (en zonder de titels in de gaten te houden) - dus de Wrekers-referenties ontgingen me. Maar vond het een prachtige soundscape, ik hoorde er de stijl van FSOL in terug - en ik bleef erin trappen, voor m'n gevoel, op 't einde, haha.. maar lees nu hoe het is bedoeld. Toffe inzending
 
En weer een mooie soundtrack, zou (naast de wrekers) niet misstaan onder een space exploration missie :)
 
Iedereen bedankt voor de reacties. als ik win huur ik een kroeg af en nodig iedereen uit (als er niks tussenkomt).
 
Leuke collage inderdaad en hoewel verrassend vanaf 3.10.... ik had het bij het eerste deel gelaten.
 
Von Haulshoven in 4 minuten rond? Dat ik dat nog mee mag maken. Ik ben wel liefhebber van je lang uitgesponnen tracks, maar ik snap dat dat voor de contest wellicht minder geschikt is. Deze is ook prima te pruimen hoor. De soundkwaliteit is echt geweldig.
 
ik ken de serie niet
klinkt hifi en interessant
hehe ik besef net datik al jaren geen cinema meer doe en eigenlijk amper nog film kijk en tv al helemaal niet. Maar jij bracht t ff terug hier
 
Mooie soundscape, tot 3:15 ongeveer dat is dan weer jammer :)
 
Back
Top