CreOn - Magellanic Clouds

De sequence verveelt niet, blijft ook een mooie sound om te horen. Er verandert steeds wel een beetje, dat houdt het afwisselend genoeg. Maar had van mij toch ook wel weer nèt wat korter gemogen.
 
Fijn dat je veel plezier hebt in het maken van je muziek. Dat is het meest belangrijke voor mij. Als feedback zou ik zeggen dat je lead en string te hard staan tegenover de kick (of de kick te zacht :). Een bas geluid, hoeft niet eens en ritme te spelen, kan ook als layer met de string om wat meer sub te creëren zou niet misstaan. Er zijn een aantal kleine details in je volume die beter zouden kunnen, maar te moeilijk om deze zo aan te wijzen. Je zou de track met twee minuten kunnen inkorten of een break er zetten die er voor zorgt dat het makkelijk is om de aandacht er bij te houden. Veel plezier met je volgende tracks!
 
Mooie sounds en sequences, maar het gebrek aan variatie maakt dat ik het na een minuut of 2-3 ook wel weer beu ben. Maar ik ben ook geen fan van de artiesten die in deze draad als referentie genoemd worden, dus een smaakdingetje denk ik.
 
Wat een fijne zijdeachtige stringpad! Fraai! Lekkere Jarre-achtige arpeggio ook. Mooie ingrediënten voor een fijne track en dat is het! Er zou iets meer mogen gebeuren, maar dit is voor mij earcandy! Knap! Ik voel een stem aankomen
 
Back
Top