Suzanne Ciani en Metropole Orkest op tv

krautrock1958

Gepokt en gemazeld
Lid sinds
22 september 2016
Berichten
7.102
Locatie
Apeldoorn
In het kader van Amsterdam Dance Event 2022 een concert van Suzanne Ciani en Metropole Orkest op tv.
Ik zapte er net langs en kon gelukkig vanaf het begin terugkijken op NPO2 dus als je deze zender ontvangt kan je de komende dagen als je tijd hebt het terugkijken.
 
Ze treedt op 10 december op in het Muziekgebouw aan 't IJ met de Buchla. De vorige keer dat ik haar zag optreden, bespeelde ze een akoestische vleugel, die via midi synthesizers aanstuurde.
 
hier een oude aflevering van Vrije Geluiden met Ciani
 
2022, dus niet de huidige editie van ADE. Gaat dus om dit?



Een versie met beter geluid zou welkom zijn.
 
Ik krijg "niet meer beschikbaar" maar toch bedankt.
stom ik kon hem net starten gewoon. Zit je wel in NL?
Keertje refreshen, de 2e keer bleef ie hangen bij mij en de cookies accepteren perhaps
 
Op de Buchla?
Ja en een paar andere dingen, ik zag oa een Korg Volca en een paar ipads erbij voor midi aansturing.
Ze speelden 1,5 uur met allemaal composities van haar ism anderen.

Het was op NPO2 dus iedereen die NPO kan ontvangen moet dit kunnen zien.
Net even getest en ook vandaag kan je terugkijken op NPO2 dus ga ervan uit dat je tot volgende donderdag nog kan kijken.

2022, dus niet de huidige editie van ADE. Gaat dus om dit?
Ja, dat was het eerste nummer als ik me het goed herinner

Nee in Tjechie.
Heb wel NPO Plus.
Keek even maar op NPO plus is het niet te zien, ik kreeg geen hit met zoeken.
Je moet echt op NPO2 kijken denk ik.
 
Laatst gewijzigd:
Was het niet op NPO2 Extra ? Daar is het in ieder geval op de 25e nog eens te zien. Maar Extra zit niet in ieder zenderpakket

.
 
Was het niet op NPO2 Extra ? Daar is het in ieder geval op de 25e nog eens te zien. Maar Extra zit niet in ieder zenderpakket

.
.
Ehhh, die was van 2022 zie ik nu :stupid:stupid:stupid:stupid
 
Was het niet op NPO2 Extra ? Daar is het in ieder geval op de 25e nog eens te zien. Maar Extra zit niet in ieder zenderpakket
Je hebt gelijk; ik noem het NPO2 maar officieel heet het NPO2 extra, dat zit bij KPN in het extra pakket en kan je het een week lang terugkijken, je kan het bij elke provider kijken zag ik maar waarschijnljk zit het ook dan in het uitgebreidere pakket.
Dus sorry aan de forumleden voor het niet helemaal volledig te zijn.
 
2022, dus niet de huidige editie van ADE. Gaat dus om dit?



Een versie met beter geluid zou welkom zijn.

Echt vet. Waar sommige zeggen dat de Moog Model D als een Stradivarius is denk ik dat de Buchla het beter doet.
Weinig electronische muziek kan me echt boeien maar dit is gewoon super dik.

Ben echt benieuwd wat voor volca er gespot is. Las ergens iets van Volca fm patches . maar heb zelf 4 Korg Volca Modulars die ik ook super dik vind.
Mijn buurman heeft een Buchla.
 
Ik heb deze op de ipad in mirack proberen te bouwen maar ik mis daar een paar modules die wel in VCV zitten
 
Back
Top