Verwachtingen/wensen NAMM 2023

Ik verwacht niks :) nooit eigenlijk

Als er idd vraag is naar cr78 sounds gaat de TT78 je helemaal blij maken.
een boutique jp8080 is een goed plan. Kunnen we nog eens lachen met 10mm faders in bad gear
 
Behringer Little Wing..
Minder faders, iets kleiner scherm.. (een soort x32 in producer versie) en dan rackable.. :engel:
 
Ik hoop niet al te veel vets want het hok raakt vol en mijn rekening leeg.

Ik verwacht:
Er is sale bij Plugin Alliance en Waves.

Dat moet voor waves dan korting op abo zijn aangezien die geen plugins meer los verkopen.
 
Ik hoop dat wanneer Yamaha met een AN1X update komt, dit ook in een firmware voor de MODX/Montage zit. De Montage heeft in ieder geval meer dan voldoende processing power over (twee µprocessoren die hetzelfde doen als de MODX (+ 64 stemmen FMX) met één µprocessor.

:doei:
 
Tja,een nieuwe Korg Kronos(andere naam?)zou stilaan welkom zijn, de nautilus is geen opvolger, enkel een Kronos in een ander jasje of is het een dead end met de workstations?
Nonlinear labs met iets nieuw?Al een jaar geleden zeiden ze dat ze met iets nieuws te komen of wordt het op de Superbooth in Berlin,mei voorgesteld?
Volgens mij wordt de an1x in de montage gestoken,want er komt een nieuw montage op de markt.Produktie van de oude is (zou)gestopt zijn.Maar wie weet......
 
wensen? liefst alleen maar dingen die ik niet wil hebben.
Martin komt met extra afgeragte D18 en D28......street series.
Mijn Kasuga is daar een kopie van.
 
Die JP8080 Boutique móet idd ook nog een keer komen. Hoop wel dat 'ie dan minstens 8 voices is.
En zijn arpeggiator weet wat MIDI sync is. SH-201, ik kijk uw richting uit...

Verder verwacht ik dat Akai Dan een nieuwe MPC demonstreert. Na 2 minuten rondkijken krijgt hij het ding opgestart, merkt dan dat zijn collega een fartsound achter élke sample pad heeft gestoken, maakt er toch stug een beat mee maar begint plots ongecontroleerd te huilen.

En een nieuwe Montage.
 
Verder verwacht ik dat Akai Dan een nieuwe MPC demonstreert. Na 2 minuten rondkijken krijgt hij het ding opgestart, merkt dan dat zijn collega een fartsound achter élke sample pad heeft gestoken, maakt er toch stug een beat mee maar begint plots ongecontroleerd te huilen.
maxresdefault.jpg
 
Ik verwacht niets. Stilletjes hoop ik op een workstation dat ook goed te gebruiken is zonder touchscreen en met voldoende hands-on control. Als het geen workstation is, dan is een multi timbrale opvolger van de Roland System 8 ook welkom. Een update voor de Roland Boutique JD-08 om de problemen met een van de midi-kanalen op te lossen zou welkom zijn. Net als een firmware-update voor de Polyend Play die de MIDI-capaciteiten vergroot.
 
Ik hoop trouwens ook op een 1op1 remake van Roland SH101 vanwege 40-jarig bestaan.
 
Back
Top