Verwachtingen/wensen NAMM 2023

Bono

S.P.Q.R.
Lid sinds
19 september 2011
Berichten
1.903
Locatie
Kampen
Zijn hier nog wensen/verwachtingen voor NAMM 2023?

Verwacht:
Sequential Trigon-6 Module

Wensen:
Roland Boutique Juno 1/2 en Jupiter-6
 
Last edited by a moderator:
Ik hoop niet al te veel vets want het hok raakt vol en mijn rekening leeg.

Ik verwacht:
  • De Yamaha AN-X of een Montage opvolger met de AN-X engine erin.
  • Van Sequential idd de Trigon-6 en misschien OB-X8 module.
  • Korg - hadden we niet nog een luxe versie van de Wavestate tegoed?
  • Roland zal wel weer een nieuw hokje bedacht hebben met opnieuw Zenology erin. Al lijkt een serieuze ACB System-8 opvolger me toffer.
  • Behringer kondigt 30.000 nieuwe synths aan en toont een matige UB-Xa demo.
  • Cherry Audio releaset hun 5de vintage synth emulatie van de maand.
  • Er is sale bij Plugin Alliance en Waves.
  • Alle synths die uitkomen zijn en hier worden besproken zijn te duur en/of niet goed genoeg gebouwd, hebben teveel of te weinig features en lijken te veel of te weinig op de synths die er al zijn.
  • Veel demo's met verborgen galm.
  • Waar is Akai Dan?
 
Ik heb online roddels gelezen over een Akai MPC XL. Daar ben k wel benieuwd naar @Nap.
 
De Yamaha AN-X of een Montage opvolger met de AN-X engine erin.

Een AN-X zou wel een serieuze verleiding zijn.
Een JP-8080 Boutique ook trouwens.

Ik hoop op een leuke update voor de Jupiter-X en Fantom.
Een interessante uitbreiding of op z'n minst de JD-800 en Vocal Designer voor de Fantom.
Wat nieuws over de VCS3 van Behringer zou ook aardig zijn.

Ik verwacht niet zo veel, maar heb ook de indruk dat fabrikanten zich niet meer zoveel gelegen laten liggen aan beurzen.
Roland heeft z'n SH-4D al aangekondigd (en hoe meer ik er van hoor, hoe interessanter ik hem vind worden).
Het zou wel aardig zijn als Yamaha weer eens iets echt 'syntherigs' zou presenteren.
 
Als Yamaha iets met AN-X gaat doen (waar het sterk op lijkt want er is inmiddels ook een logo), dan hoop ik dat het een standalone ding is met heel veel controls en niet iets dat weggestopt zit in een workstation achter 30 schermen menu's. Dat snappen ze nooit helemaal bij Yamaha.
 
Hoop op wat nieuw spul van elektron. Een multitimbral VA synth bv. Of een iets betaalbaardere interface van RME ofzo
 
Oberheim OBX-16
Polybrute 2
Behringer Moog1

Smiley Eating Popcorn Animated Gif Clipart Free Clipart - Emoji Eating ...

Popcorn:)
 
Ik verwacht trouwens wel een waldorf M keys…

Roland JP8080 Boutique zou niet slecht zijn
 
  • Korg Electribe opvolger(s)
    • Het huidige model kan gewoonweg niet meer concurreren met alle toeters en bellen van de competitie. Het is wel een verzadigde markt, dus er kleeft wat risico aan voor Korg. Hopelijk is het een moderne mix tussen de Korg EM-1 en EMX-1.
  • Korg MicroStation opvolger
    • Workstation met minikeys. Inclusief de engine en sounds van Korg Module Pro.
  • Korg Triton voor Apple iOS
    • Opgepoetste versie van de VST.
  • Roland Boutique JV/XV mix
    • Inclusief álle expansions en een hands-on interface.
  • Roland Boutique JP-8000/JP-8080
    • Het overgrote deel van de comments op forums maakt referenties naar deze nog altijd populaire Trance bak met cultstatus.
  • Boss Dr. Rhythm in Roland Boutique format (DR-55 en DR-110) + Roland Boutique CompuRhythm (CR-68, CR-800 en CR-78 )
    • Ook hier lijkt best veel vraag naar te zijn. Heel toepasselijke sounds voor de Ambient-achtige genres.
  • Roland Boutique D-50 herproductie
    • Inkoppertje om er nog enkele duizenden van te verkopen.
  • Roland Boutique TR-505/TR-626/TR-707/TR-727
    • Vanwege de Synthwave/Vaporwave scene en als gezelschap voor de Roland Boutique JU-06A.
  • Roland Sound Canvas VA ding
    • Voor de retro gamer scene. Met hands-on interface a.u.b.
En doe nog maar een Roland MC-707 MK2 erbij, met zo'n mooie oranje kleur als de Roland D2. Inclusief de schietschijf natuurlijk.
 
Die JP8080 Boutique móet idd ook nog een keer komen. Hoop wel dat 'ie dan minstens 8 voices is.
 
Reeds bevestigd leuk nieuws is dat er eind dit jaar een nieuwe Suzuki Omnichord uitkomt. Misschien komt daar nog een preview van binnenkort.


 
Back
Top