Talames - Obami

Talames

Ingeburgerd
Lid sinds
10 januari 2016
Berichten
87
Locatie
Brussel


Vorig jaar inspiratie gevonden bij iemand die een speech van Trump had verwerkt. Van mij krijgt Obama die eer. Aan jullie om te bepalen hoe goed dat gelukt is!
 
Last edited by a moderator:
Ik zou die speech eruit laten en alleen "we will get this done" laten horen, distorted en automated. Verder een super toffe plaat, leuke drums ook. Goed zo, stem!
 
Grappige plaat. Die hihat is iets te aanwezig hier, maar dat kan ook aan mijn iPhone oordopjes liggen.
 
Hoor ik daar een Electribe? 8> Leuke dansplaat met veel variaties. Klinkt alsof je lekker live hebt lopen tweaken. Qua synthwerk had er wellicht iets meer met het stereobeeld gedaan kunnen worden (al is die arp-ish sound wel leuk gepanned). All in all trek ik deze droge no-nonsense sound wel!
 
Hoor ik daar een Electribe? 8> Leuke dansplaat met veel variaties. Klinkt alsof je lekker live hebt lopen tweaken. Qua synthwerk had er wellicht iets meer met het stereobeeld gedaan kunnen worden (al is die arp-ish sound wel leuk gepanned). All in all trek ik deze droge no-nonsense sound wel!
Geen Electribe, alle drums komen van de Nord drum 3p. Digitone zorgde voor alle andere klanken buiten dan de acid. Maar je hebt wel goed gehoord dat het een live jam is, alles dawless, gewoon opgenomen en lichtjes gemastered met ableton.

Merci!
 
Ik zou die speech eruit laten en alleen "we will get this done" laten horen, distorted en automated. Verder een super toffe plaat, leuke drums ook. Goed zo, stem!
Kan ik me in vinden, beseffende dat het gericht is op DJs. Die volledige speech gaat niet al te goed werken op de dansvloer.
Best een leuke plaat, fijne bassline en pakkend deuntje.
Merci!
Grappige plaat. Die hihat is iets te aanwezig hier, maar dat kan ook aan mijn iPhone oordopjes liggen.
Akkoord, ik heb hier ook een set Bose speakers staan dat het echt zeer schel klinkt. Op mijn monitors viel het veel minder op.
 
Het is niet echt mijn stijl maar vind wel dat het goed uitgewerkt is met aandacht voor detail. De hihat staat ook voor mij een hƩƩl klein beetje te hard, maar dat is maar een detail.
 
Fijn basje, de hihat vind ik overigens op mijn koptelefoon niet te aanwezig. Lekker uplifting nummer.
 
Lekkere mood...
Als wist hoeveel presidenten speech in nummers (vooral in mixen)
zijn toegevoegd... en ze doen het het allemaal goed...
Citaat:boosheid, citaat:jeugd, citaat...
Met een soort orgel beatbox sound eronder... :okdan:
Mooi gedaan.
 
Loopt lekker! Die bassline is vet catchy, net als de rest eigenlijk. De sample had niet gehoeven - uit de groove zoals je 'm hebt valt al genoeg te halen.

Alleen, auw.. die piep... ik hoorde 'm over de hoofdtelefoon, niet over de speakers, en als ik het zo lees ben ik de enige, dus no worries. Maar toch. Balen, had ik 'm wat harder kunnen zetten.
 
Lekker fris nummertje! Ik stoor me niet aan sampletjes, maar hadden ook zo andere kunnen zijn zeg maar. Wat op zich ook betekent dat ze netjes verwerkt zijn.
 
Back
Top