Awake (space techno)

kobuz

Ouwe rot
Lid sinds
11 oktober 2012
Berichten
3.316
Locatie
Eindhoven
Vorig jaar een jam gehad, geinspireerd door Awakening waar ik die nacht naar toe ging. Na een jaar spelen/finetunen met de track, helemaal opnieuw gesequeced in de Cirklon om die te leren kennen en nu eindelijk alles goed opgenomen en een mix gemaakt. Ben benieuwd naar jullie mening en natuurlijk zijn tips en aan/opmerkingin op de mix zeker welkom!

Download staat aan, mocht je de originele file zonder SC processing willen horen ;)

 
Zelf twijfel ik nog of ik de sub kick wil dubbelen, maar dan een octaaf hoger, voor de telefoon luisteraars. En de pads zijn nu heel breed, op mono zijn ze een stuk minder aanwezig. Weet alleen niet goed of en wat ik daar aan moet doen…
 
lekker! Op m’n telefoon geluisterd, dus over de onderkant vd mix kan ik niks zeggen. Enige puntje van kritiek is dat die HIEE HIEE lead, die net voor de break stopt van mij iets meer beweging mag hebben, dus is wat statisch en iets teveel aanwezig. Beetje filter open en dicht zou m iets beter maken…denk ik ;)

Verder lekkere stampert!
 
Fijne track.
Hoe die arp overgaat in triplets (rond 2:42), heerlijk!
Misschien is dat akkoordje af en toe net wat te overheersend voor mij (begint bijv. bij 1:21), maar dat past wel bij de stijl.
 
Lekkere techno jam, hij klinkt heel early nineties, het hypnotiserende polyritme akoorrd geluidje beetje veel wellicht ja.
 
Wellicht de laatste mixdown :)

 
Lekkere jam!

Aantal geluiden (met name die rave lead) vind ik wat te droog maar begrijp dat het in jam is opgenomen en daarna gemixt met enkel de console1 op die strreoizer na?
 
Lekkere jam!

Aantal geluiden (met name die rave lead) vind ik wat te droog maar begrijp dat het in jam is opgenomen en daarna gemixt met enkel de console1 op die strreoizer na?
thanks :). De track is origineel idd uit een jam tot stand gekomen, maar wat je hier hoort is helemaal opnieuw opgebouwd. Dus alles los opgenomen en gemixt. Wat bedoel met de rave lead? Die stab die er steeds in zit? Aangezien tijdens de master reverb vaak nog wat extra aangedikt wordt, ben ik er wat spaarzamer mee geworden, zal er nog eens goed naar luisteren.

Lekkere track man! Die pads die er bij 3min inkomen zijn echt heeeeerlijk smooth👌
Thanks! Eerst hoor je de silky smooth soundtrack patch van de jx8p, misschien wel de lekkerste preset hier in de studio. Vanaf 3 minuten komt daar langzaam aan de virus B bij :)
 
thanks :). De track is origineel idd uit een jam tot stand gekomen, maar wat je hier hoort is helemaal opnieuw opgebouwd. Dus alles los opgenomen en gemixt. Wat bedoel met de rave lead? Die stab die er steeds in zit? Aangezien tijdens de master reverb vaak nog wat extra aangedikt wordt, ben ik er wat spaarzamer mee geworden, zal er nog eens goed naar luisteren.
Ja klopt die stab bedoel ik.
 
Back
Top