metatron - Trianon

Ik geef 2 reacties 😁

Positieve pet: mooi geproduceerd, lekker groove en het nummer klopt van begin tot eind. De lead na de break mag voor mijn gevoel nog wel wat harder, of de bas in het hele nummer ietsje zachter, maar dat zijn details. Heel knap gemaakt.

Iets minder positieve pet: mooi geproduceerd, lekker groove en het nummer klopt van begin tot eind. Maarrrrrrr.......... ik hoor niets dat ik niet 10+ jaar eerder heb gehoord. De pluckjes uit de opbouw doen me denken aan een oude track van Tiësto. En de arp na de break aan Gouryella. In combinatie met de uplifters, snarerolls en break met strings en piano vind ik het allemaal wat weinig origineel. Hoe knap gemaakt ook. Ik mis ook wat gevoel, behalve dan euforie. Iets dat dit een typische Metatron-track maakt. Neemt niet weg dat het een prima en super geproduceerde track is 👍
Bedankt voor je reactie en ik zie je minder positieve pet eigenlijk ook wel als een compliment. Probeer de lat voor mezelf wat lager te zetten, wat wellicht resulteert in minder originaliteit, maar heb er wel meer lol in.

Lekkerrrr! Klinkt retestrak. Melodietjes bevallen me ook. Het klopt gewoon. :okdan:
De bas is een tikkeltje te boomy naar mijn smaak.
Dankjewel Bahamut!

Oeh, classic trance. Mooi, echt zeer netjes gedaan. Precies zoals het hoort te zijn, ik hou ervan.
Thanks man :D

Trance zoals Trance moet zijn. Puik werk. Jammer dat je niet die vrouwelijke vocals hebt die trance soms zo 'yeah' maken
Zou maar al te graag een vrouwelijke vocal willen hebben. Misschien moet ik er toch eens naar opzoek gaan. Kan een trance track absoluut meerwaarde geven.


De metro dendert lekker door en stop af en toe op een mooi plekje. Goed gedaan.
Thanks... hou wel van een beetje doorgaan met af en toe een klein momentje om te stoppen.


Lekkere klassieke Trance. Doet op zich niet heel veel nieuws, maar steekt wel gewoon goed in elkaar.
Dat vind ik belangrijk, dat ie goed in elkaar steekt! Top en bedankt voor je reactie :okdan:


Vet, lekkere klassieke trance inderdaad, hier hou ik wel van :). Wat mij betreft zouden sommige elementen soms wat meer pit mogen hebben. De clips bijvoorbeeld, of de snaren zo nu en dan. Maar verder gewoon dikke track zo.
Daar had ik laatst ook een discussie over, elementen meer pit geven. Het is iets wat ik wil gaan toepassen in toekomsite tracks. Trance kan juist mooi zijn met hier en daar wat distortion voor het balans in de vrolijke melodiën.
 
Geen slechte track, maar wel iets wat ik al 1000x gehoort heb (en ook van jou). De kick vind ik niet zo lekker, maar kan niet helemaal de vinger erop leggen wat precies.
 
Ik vindt het een heerlijke dikke beuk track!
Die piano echt klinkt fantastisch.
Ik wordt hier helemaal blij van :okdan:
 
Klinkt verder prima, maar absoluut niet mijn muziek.
Een goede productie!
 
Lekker nummer, bas komt bij mij wel erg door, maar dat mag de pret niet drukken. Paaaartyyy
 
Totaal niet mijn muziek, maar het klinkt allemaal wel als een klok. Veel sterkte gewenst met alles!
 
Niet mijn muziek, maar ik hoor wel een hele goede productie :okdan:
En ja, de bass is erg aanwezig, maar is waarschijnlijk juist goed voor de stijl.
 
Authentieke stadion-trance, volgens grootmoeders recept. Doet mij persoonlijk niet zoveel, maar denk dat de liefhebbers hier wel pap van lusten. Goed gedaan, strakke productie!
 
net voor 1 min 30 doet t me aan iets oud denken, de sound die daar invalt en dan n poos blijft. De kick beukt hehe
oei, krijgen we robert miles
ik kijk eens naar mijn jp8080 die ik nog nooit gebruikt heb en al 10 jaar heb, ja jp het ligt aan t baasje, nietaan jouw.

wel grappig dat ik met die naam en avatar eerder gitaren verwacht dan tommorowland mainstage trance.
Ik heb me niet gestoord, dat is n compliment, ik luisterde en kocht vroeger heel veel serious beats cd's en solid sounds, dit past er prima in (in mijn herinnering)
 
Back
Top