Trigg - Deckard's Dream of a MonoPoly

trigg

Brass Intelligence
Lid sinds
27 november 2002
Berichten
2.576
Locatie
Delft
Deze track maakte ik dit jaar samen met Jurren.
 
Last edited by a moderator:
Dit is de video die erbij hoort (live opgenomen):


 
Stuur die track vooral even naar Netflix, volgens mij kan het laatste seizoen van Stranger Things nog wel wat muziek gebruiken. Geweldig gedaan dit! Mooie opbouw, kalm maar je blijft luisteren. Erg goede track. Enige kritiekpunt: te kort. :P Ook hier geldt, als jullie samen een album maken/gemaakt hebben, laat even weten, ik ben geïnteresseerd! :halleluja
 
Mooi, minimalistisch, ingetogen.
 
Fijne live jam - kan gelijk een officieel demo filmpje van de Deckard's Dream worden.
 
Heel mooie opbouw. Super gedaan. Maar ik bleef ook op mijn honger zitten. Waar ik op hoopte kwam totaal niet.
Want dit soort tracks, dixit opbouw zijn de ideale basis om tot een super climax te komen met drums, bass, en alles wat tot een muzikale super explosie kan leiden. Helaas niet dus, en ik vind het persoonlijk daardoor een gigantisch gemiste kans.
 
ik weet het niet...

vanaf 2:00 wordt het spannend dat zou ik ook subtieler willen horen in de rest. ook meer signature.

mis ik in het eerste gedeelte.

maar ga zeker deze voor een 3e maal luisteren. stemming, verwachting speelt altijd mee. heb zo'n vermoeden dat nu ook voor mij meespeelt.

maar zeker vakwerk, details, gevoel, zeker.
 
Back
Top